Citat:
Ursprungligen postat av
Cloudedcrystalbeam
Inga selfies?! Då bryter han ju helt klart ett mönster som han följt i åratal, vad jag förstår. Detta för SD typiska beteende präglat av rikligt med selfies och tillhörande självcentrerade och glättiga texter är det jag uppfattar mig ha sett exempel på tidigare i forumet. Hur författar han sig nu i t.ex. geocacheforum, någon som vet? Varför stannar han hemma om HD (vad det verkar) är i Spanien? Undrar om barnen rest med mamma och släkten, om HD nu har gett sig iväg förstås.
Från SDs logg igår:
Caches Found6486
Found it Found it 07/09/2018
"Första tanken när serien handlar om saker man finner i köket, och denna har det namn den har så tänker jag på att det kan bli barnförbjudet. En naken karl. Funderade sedan vad CO kan ha velat göra sig av med till en cache med det namnet, och som notorisk testläsare gissar jag rätt. Det här föremålet brukar inte rankas högt! TFTC
I kalender och väderprognos stod det semesterdag och perfekt väder för en sväng i naturen på förmiddagen. Såg ut ett fint område och ställde klockan på 06. Lite förvecklingar gjorde att klockan blev bortåt 8 innan Olof styrdes västerut mot de älskade Kilsbergens rand. Det blev en alldeles lagom tur med ca 20 fynd, varav de allra flesta klart roligare och finare än snittet man upplever. Naturen var stundtals betagande, och stundtals halvtrist som brukad skog ofta kan vara. Frukost i naturen, faktiskt i T5-position, sol utan hetta och fina gömmor gjorde detta till en minnesvärd förmiddag. Tyvärr lämnade även de aggressiva och blodtörstiga myggen en hel del spår och minnen för ett par dagar framöver. Tack Latorp för upplevelsen"
HD har inte loggat någon cache på ca en vecka.