2018-07-08, 11:20
Medlem
Bluekeepers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sajebis
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/ost/kris-nmr-are-borde-komma-over-till-oss

Edit.
Fan, KRIS är ju mer patetiska än Anna Book.

Citat:
Ursprungligen postat av Zloth
Det är bra tragikomiskt att folk ogillar NMR men inte 50-åriga anabolatorskar som antagligen har suttit inne mer än halva livet.
Typer liknande Lotta Rudholms mördare som hoppade sönder hennes huvud. Fina killar...
Citat:
Ursprungligen postat av Skilly
Japp, det där med mänsklighet är verkligen verkligt konstigt, eller hur?
Vilken Typ av mänsklighet tänker du på? Att misshandla och mörda och sedan hjälpa Annie Lööf?

Du har nog lite att fundera över på rastgårdspromenaden...
Citera
2018-07-08, 11:39
Medlem
Oavsett bakgrund.All heder till KRIS ! Kunde inte känts bekvämt med dom bakom ryggen som inte bangar för nassarnas fega påhopp.
Citera
2018-07-08, 12:01
Medlem
Bluekeepers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Du får fila på argumenten lite, för även för dig måste ju det gigantiska whataboutism-försöket tydligt framgå. Dina antaganden är felaktiga så du har fel i sak. Mer av min tid förtjänar du inte med din gymnasisala retorik.
Klent av dig att inte våga bemöta inlägget.

Man kan inte vinna en argumentation med vänsterretorik där man tror sig kunna ovanliga ord.

Din svenska är under all kritik men viktigast är att du aldrig kan bemöta ett argument utan skall flumma likt en rödskavd pridestjärt om whataboutism hehe.
Citera
2018-07-08, 13:16
Medlem
Memestars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allegrageller
En annan fråga: hur kan samhället tillåta NMR att dra runt i Visby och slå ner kvinnor?
Det är något jag också har funderat över. Nazisterna arresteras för "hets mot folkgrupp", men inte misshandel!
Citera
2018-07-08, 13:25
Medlem
Pluppiplupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pillowpop
Man kan ju förändra sitt liv och göra bot & bättring. Brott är troligen inte föredömen för så många, men någon som bytt till en bättte bana i livet kan sannolikt vara förebild för andra i ett tidigare skede m m.

Tack för att du mer eller mindre belyser problemet med KRIS (omedvetet säkert, men ändå).

Vad du och många andra i tråden försöker få fram, är att, så länge du har rätt "värdegrund", så spelar det ingen roll om du har slagit ihjäl din fru, våldtagit din dotter eller sålt knark till skolbarn.

Så länge de har rätt "värdegrund", så är det lugnt. Framförallt när man står upp emot några skränande, frustrerande puckon, som skulle kunna få utlopp för sin frustration på ett mera effektivt vis, om de bara försökte använda sin hjärna.

Så för att klargöra, som det brukar behövas när man har att göra med skitnödiga svenskar, nej jag försvarar inte NMR. I deras ögon så är jag en rasblandande landsförrädare, som förtjänar att skjutas.

Men att hylla kriminellt slödder, för att de står upp för den rätta "värdegrunden", säger en hel del om er "antirasister". Ni bevisar ännu en gång att ni uppenbarligen inte har mycket bakom pannbenet.
Citera
2018-07-08, 13:42
Medlem
HejaFinlands avatar
En grupp fd grovt kriminella står i närheten av en grupp nazister och ser allmän hotfulla och kriminella ut och då blir de hyllade av media. En morddömt nazist befinner sig i Almedalen då lyfts han fram med namn och bild i media. hade media haft den mista anständighet så hade de gått ut med vilka brott dessa dessa ex-kriminella har gjort och namn på de som gjort det. Nu kan du begå vilka brott som helst om du har rätt politiska åsikter. Nazistmördaren är inte dålig för att han är mördare utan nazist. Det är därför de även försvarar Stalin och Mao. Mord är inte fel som politisk metod från den egna sidan. farliga vänstermänniskor i media. Också samma tankesätt till att utländska sexualförbrytare hyllas och stöttas av media. Enda trösten är att allt färre läser MSM.
Citera
2018-07-08, 14:06
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluekeeper
Klent av dig att inte våga bemöta inlägget.

Man kan inte vinna en argumentation med vänsterretorik där man tror sig kunna ovanliga ord.

Din svenska är under all kritik men viktigast är att du aldrig kan bemöta ett argument utan skall flumma likt en rödskavd pridestjärt om whataboutism hehe.
Två saker.

1) hans inlägg är borta. Antagligen resonerar mod likt mig att det var trams och off-topic.

2) Det fetade är, ja... vad är det? Är det inte just ett försök till whataboutism? Ad hominem imponerar föga; vanligt dock när man ej kan bemöta folk i sak.
Citera
2018-07-08, 14:43
Medlem
KlasseArbogas avatar
Det är bra att de stod upp mot massmördarna men det sorgliga är att de tror att detta kommer betyda något i deras privatliv. Någon av dem sa ju nåt i stil med "detta betyder att vi är välkomna tillbaka till samhället om vi sköter oss" men hur då? Ska han ha med sig urklipp från Aftonbladet varje gång han går på arbetsintervju?
Citera
2018-07-08, 15:06
Medlem
HomoHitlers avatar
Lol halva Nmr är ju folk som suttit inne eller som har haft drogproblem....
Citera
2018-07-08, 15:51
Medlem
Expohunters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Memestar
Det är något jag också har funderat över. Nazisterna arresteras för "hets mot folkgrupp", men inte misshandel!

Finns ju en ekel förklaring. Om man har en fungerande hjärnhalva så kommer man på den.

Gäller ju att man ska begå brottet man arresteras för.
Citera
2018-07-08, 16:13
Medlem
pillowpops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pluppiplupp
Tack för att du mer eller mindre belyser problemet med KRIS (omedvetet säkert, men ändå).

Vad du och många andra i tråden försöker få fram, är att, så länge du har rätt "värdegrund", så spelar det ingen roll om du har slagit ihjäl din fru, våldtagit din dotter eller sålt knark till skolbarn.

Så länge de har rätt "värdegrund", så är det lugnt. Framförallt när man står upp emot några skränande, frustrerande puckon, som skulle kunna få utlopp för sin frustration på ett mera effektivt vis, om de bara försökte använda sin hjärna.

Så för att klargöra, som det brukar behövas när man har att göra med skitnödiga svenskar, nej jag försvarar inte NMR. I deras ögon så är jag en rasblandande landsförrädare, som förtjänar att skjutas.

Men att hylla kriminellt slödder, för att de står upp för den rätta "värdegrunden", säger en hel del om er "antirasister". Ni bevisar ännu en gång att ni uppenbarligen inte har mycket bakom pannbenet.

Vem f-n har hyllat, jag var rätt försiktig i mina ordalag. En människa kan alltid förändra sig och är det genuint menat och personen vill göra gott så är inte jag den som tänker stoppa det.

Att vara s k antirasist som du kallar det är ganska lätt. Om någon säger till dig att alla svenskar är likadana mentalt så vet du att det inte stämmer, du säger det till och med själv här ovan, att folk är olika. Vissa lever som hederliga medborgare och andra gör det inte.

Att då säga att alla från ett visst land eller område är likadana mentalt ... ja, du kanske kan tänka ut resten själv där innanför pannbenet(?)

Man behöver inte vara rasist för att vilja ha en reglerad invandringspolitik samt skicka brottslingar som inte är svenska medborgare ut ur landet.
Senast redigerad av pillowpop 2018-07-08 kl. 17:12.
Citera
2018-07-08, 16:40
Medlem
Memestars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Expohunter
Finns ju en ekel förklaring. Om man har en fungerande hjärnhalva så kommer man på den.

Gäller ju att man ska begå brottet man arresteras för.
För att dömas ja, men inte arresteras. Då räcker det med starka misstankar, vilket jag anser har uppnåts av alla ögonvittnen samt videobevis på deras misshandel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in