2018-07-06, 19:18
Medlem
Soterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skilly
Eftersom dessa individer har förmåga att ändra sig till det bättre så håller jag dem högre än sådana som dig. Gissar att du tycker att en avhuggen hand, för alla att se, är ett lämpligt livslångt straff för en tjuv?

Robotar och fanatiska extremister som dig behöver världen lika lite som mördare, tjyvar, pedofiler och våldtäktsmän.

Jag tänker inte replikera på åsikter som du helt obefogat har pålagt mig.
Om du tycker det är fanatiskt extremt att avsky mördare, tjyvar, pedofiler och våldtäktsmän så må du tycka det. Jag tycker det är sunt att avsky dessa missdådare.
Sedan få du givetvis vara så godtrogen du vill när du tror dessa missfoster har ”ändrat sig till det bättre”.
Citera
2018-07-06, 19:19
Medlem
Tooheyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vimes76
Ja, herregud vad tyvärr det är. Skulle vara bättre om vi kunde diktatoriskt förbjuda felaktiga åsikter, va?

Jag har inte sagt att det skall förbjudas men jag tycker att dom skall stoppas, SD och Åkesson blir lidande för detta men detta är OT.
Senast redigerad av Tooheys 2018-07-06 kl. 19:27.
Citera
2018-07-06, 19:30
Medlem
dANiis avatar
Haha Kris, avdankade "ex"kriminella pundare som söker rampljus, förvånansvärt hur dessa ens får vistas i Almedalen.
Citera
2018-07-06, 19:33
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Engelitz
Hur fan kan man ha respekt för KRIS? Gamla pundare som suttit inne halva livet och förstört livet för en massa personer. . Anabola och amfetamin är det de levt för. Samhällets absoluta bottenskrap. . .

Kaka söker maka...
Citera
2018-07-06, 19:40
Medlem
Starobrnos avatar
Gubbarna i Kris har redan begått brott, därom tvistar ingen. Och nu går de med i en mångfaldsparad
Citera
2018-07-06, 20:03
Avslutad
Hysterin kring NMR är fullständigt överdriven. Jag gick förbi dem i Almedalen och eftersom jag är intresserad över det politiska läget i Sverige (bor utomlands) så stannade jag och chit-chattade med dem. De var hur trevliga som helst. Faktiskt. Trots att min vän var mörk. De ville till och med bjuda på kaffe.

De överlägset värsta är vänsterextremisterna. Det är dem som provocerar fram saker.

Statistikt sett så står de för över 35% av Alla antisemitiska hatbrott medans muslimerna står för över 55%. "Högerextrema" står för max 5%. Det är muslimerna och vänsteraktovisterna vi behöver KRIS, BRIS, Polis, skydd och you name it. Inget annat.

Men Annie Lööf, Löfven och media etc tjatar hela tiden om " nazister".

Det politiska klimatet i Sverige är helt absurt och de flesta går på all propaganda.

Om inte svenskarna vaknar på allvar snart är det slut med hela landet. Iaf som vi känner det.
Citera
2018-07-06, 20:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av redlineoffside
Hysterin kring NMR är fullständigt överdriven.
Jag håller inte med, vi måste skjuta ihjäl alla som inte är kommunister.
Citera
2018-07-06, 20:09
Medlem
sajebiss avatar
Citat:
Kris: NMR:are borde komma över till oss
Organisationen Kris, Kriminellas revansch i samhället, har hyllats efter sitt ingripande i Almedalen när de omringade personer från nazistiska Nordiska motståndsrörelsen (NMR) som försökte störa C-ledaren Annie Lööfs tal häromdagen.
Nu bjuder Paul Barath, förbundsordförande i Kris, in nazister som vill byta sida att komma till organisationen och få hjälp.

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/ost/kris-nmr-are-borde-komma-over-till-oss

Edit.

Citat:
Efter ingripandet har Kris fått utmärkelsen ”Snällast i Almedalen” och folk har stått i kö utanför organisationens tält i Visby.

Senast redigerad av sajebis 2018-07-06 kl. 20:16.
Citera
2018-07-06, 20:13
Medlem
Zloths avatar
Det är bra tragikomiskt att folk ogillar NMR men inte 50-åriga anabolatorskar som antagligen har suttit inne mer än halva livet.
Citera
2018-07-06, 20:28
Medlem
Skillys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zloth
Det är bra tragikomiskt att folk ogillar NMR men inte 50-åriga anabolatorskar som antagligen har suttit inne mer än halva livet.

Japp, det där med mänsklighet är verkligen verkligt konstigt, eller hur?
Citera
2018-07-06, 20:43
Medlem
Ottovonknopps avatar
Vilket brott handlar det om?
Citera
2018-07-06, 20:44
Medlem
GoUoDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sotern
Jag tänker inte replikera på åsikter som du helt obefogat har pålagt mig.
Om du tycker det är fanatiskt extremt att avsky mördare, tjyvar, pedofiler och våldtäktsmän så må du tycka det. Jag tycker det är sunt att avsky dessa missdådare.
Sedan få du givetvis vara så godtrogen du vill när du tror dessa missfoster har ”ändrat sig till det bättre”.
Avsky, inte hata. Är det fel att vara mördare, tjuv, (utövande) pedofil, sexualbrottsling. Din syn på "synden" som KRIS kräver sina medlemmar att överge är sjuk, det du uttrycker om synden är samma som diverse utomeuropeiska länder hävdar om brott och straff, d.v.s. öga för ett öga samt en tand för en tand, är du som tidigare frågat: för att klippa bort händerna på en tjuv, bara för att han är en tjuv?

Ändrat sig till det bättre kommer aldrig någon att göra, varje person har en grundessens som dem "är", vad de väljer att göra av det är sedan en fråga att utforska, med andra ord så finns det inga belägg att pedofiler, mördare, "tjyvar", våldtäktsmän kommer att begå brott igen, enbart det kalla faktum att de gjort det & således har en statistiskt högre frekvens samt större risk att begå brott igen. Tycker synd om dig som behöver leva bland alla dessa män och kvinnor som begår brott
Senast redigerad av GoUoD 2018-07-06 kl. 20:46.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in