Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-07-06, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malken1
Seriöst, Tinder är verkligen skapat för att aldrig göra oss nöjda.
När man alltid har 100 alternativ så blir det oerhört svårt att fokusera på endast en tjej. Vet inte hur många tjejer jag kunde fått om jag bara ansträngt mig, men istället blir man arrogant och saknar glöden som krävs för att håva in de absolut bästa tjejerna.

Varför ska du nöja dig med en då? När du står vid lösgodiset på ICA så köper du väl inte enbart colanapparna?

Handlar det om ansträngning så kanske du skulle testa på hur du skulle kunna klippa-klistra bättre (eller kanske bara fokusera på ett par stycken åt gången).
Alltså majoriteten av mina konversationer har nästan alltid varit av samma stuk och där jag ofta kan klippa-klistra och bara byta ut saker som namn och skit, så det verkar mer personligt och inte tillgjort. Det kräver ju inte någon större tankeverksamhet, ansträngning eller ens glöd från min sida.

Citat:
Ursprungligen postat av Stockholmare..
Alltså vad är det med tjejerna på tinder? Om man inte har skrivit något på direkten så blir man unmatchad verkar det som. Som igår märkte jag att jag fått en superlike som jag matchade tillbaka till idag, och så blir man unmatchad efter en timme, är det bara för att man inte skrivit något på direkten?

Är tjejerna så rädda att dom blivit "dissade" hmm.

Se det som feedback bara och gå till dig själv och fundera. Första tanken är väl att det låter som någon som först suttit och svept och bara kollat på första bilden, många tjejer och killar gör väl så. Sen efter matchningen har man kollat in din profil lite bättreoch inte blivit särskilt imponerad och tagit bort dig.

Citat:
Ursprungligen postat av T8NOSHT
Tycker tinder på senaste tiden har översvämmats av självgoda kvinnor. Antingen är det värmen, metoo eller alla jävla ja-swipes och uppmärksamhet som de får.

I don't make mistakes I date them!
Queen of everything 👸🏼
Secretly a princess/unicorn
Swipa vänster, vi matchar ändå inte!

Får allvarligt talat avsmak! Finns någon tjej då och då som verkar stå med båda fötterna på jorden

Senaste tiden? Var har du varit senaste åren då? Det där är ju inget nytt och så där har svenska kvinnor fungerat senaste årtiondet minst.

I Östeuropa har jag iaf sett sådana med lite roligare memes i IG-flödet på appen: https://i.imgur.com/kw4Prcl.png
Citera
2018-07-06, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BrunoC
Varför ska du nöja dig med en då? När du står vid lösgodiset på ICA så köper du väl inte enbart colanapparna?

Jo, sen doppar jag dom i Sour Fisk Cola och säger SCCCCCCCHTEEEK!
Sann historia faktiskt.
Citera
2018-07-07, 16:44
Medlem
Fargoths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Idittfejs
Hon insåg vilket jävla mongo du var.

Härlig inställning. Du verkar inte så sympatisk.
Citera
2018-07-07, 16:48
Medlem
Idittfejss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fargoth
Härlig inställning. Du verkar inte så sympatisk.

Nä, jag ger samma medicin som han gav mig. Det är lugnt annars.

Fridens liljor
Citera
2018-07-07, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kroppskakoregott
Haha, ja nej har inte haft det problemet på senaste tiden. Väldigt tydliga klara bilder, stalka på FB precis som du och såg massvis med bilder med vänner osv. Inga feta lår eller så. Min mardröm
Det jag syfta på var att jag gick på dejter med tjejer som jag trodde såg bra ut precis som dig. Sen var man så otroligt besviken att man nästan börja gråta. I mina early 20's glömmer det aldrig, en specifik dejt. Hon sa tom själv "man såg på dig att du såg jätteledsen ut" hahaha!!
Haha tack för dagens skratt.
Jag tror killarna gör likadant, träffade en gång en kille som var vrålsnygg på bild. Såg inte ens att det var han i verkligheten, han såg jättemesig ut.

Fattar inte varför dejtingsajter med kort ens överlevt, vore bättre med speeddejting.
Citera
2018-07-07, 18:43
Medlem
NirvanAs avatar
Nån som sett ny trend med unga 18-19 åringar som skriver typ "bjud mig på drinkar så blir jag glad".. är det samma personer som tidigare körde "swisha mig pengar"... kanske t.o.m är fejkpersoner som sveper på alla tills nån dum idiot bjuder dom på drinkar eller pengar utan något tillbaka?
Citera
2018-07-07, 19:00
Medlem
Fargoths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Idittfejs
Nä, jag ger samma medicin som han gav mig. Det är lugnt annars.

Fridens liljor

Förvirrad much?
Citera
2018-07-07, 19:38
Bannlyst
Varför är det bara de fulaste tjejerna kvar på tinder? Detta även i början av själva registreringen...
Citera
2018-07-07, 19:39
Medlem
CloserToTheHearts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Nån som sett ny trend med unga 18-19 åringar som skriver typ "bjud mig på drinkar så blir jag glad".. är det samma personer som tidigare körde "swisha mig pengar"... kanske t.o.m är fejkpersoner som sveper på alla tills nån dum idiot bjuder dom på drinkar eller pengar utan något tillbaka?

Haha, ja jag har sett den trenden med!

Kan inte vi killar prova att skriva samma sak? Hade varit kul om det blev kutym bland män att skriva det
Citera
2018-07-07, 19:40
Medlem
CloserToTheHearts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riksdagsmajoritet
Varför är det bara de fulaste tjejerna kvar på tinder? Detta även i början av själva registreringen...

Ofta "skadat gods" som rör sig på dejtingsiter enligt min erfarenhet iaf.
Annars skulle de helt enkelt inte behöva röra sig där. Alternativt väldigt unga tjejer å dem är väl helt körda i skallen nuförtiden(börjar bli gammal )
Citera
2018-07-07, 19:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CloserToTheHeart
Ofta "skadat gods" som rör sig på dejtingsiter enligt min erfarenhet iaf.
Annars skulle de helt enkelt inte behöva röra sig där. Alternativt väldigt unga tjejer å dem är väl helt körda i skallen nuförtiden(börjar bli gammal )
Ja. Senast jag körde tinder var väl för ett år sedan men tänkte köra en liten comeback för att se hur det har blivit.

Lika meningslöst igen.

De få tjejerna som jag träffat har inte sett i närheten ut som på bilderna och dessutom varit helt jävla pantade i skallen. Nu går jag ut i krogen istället. Långt mycket bättre!

Men förut när man körde tinder var det ändå helt ok tjejer på bilderna när man precis laddade ner appen. Men den här gången är det rent utav bara fågelskrämmor i början av flödet, vilket jag aldrig varit med om tidigare.
Citera
2018-07-07, 19:47
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CloserToTheHeart
Haha, ja jag har sett den trenden med!

Kan inte vi killar prova att skriva samma sak? Hade varit kul om det blev kutym bland män att skriva det
"vill helst att du är asrik" F18

Tror det kanske är antingen troll eller nåt som bestämts i nån sluten fb-grupp för unga tjejer som en kul grej (i deras ögon)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in