Citat:
Seriöst, Tinder är verkligen skapat för att aldrig göra oss nöjda.
När man alltid har 100 alternativ så blir det oerhört svårt att fokusera på endast en tjej. Vet inte hur många tjejer jag kunde fått om jag bara ansträngt mig, men istället blir man arrogant och saknar glöden som krävs för att håva in de absolut bästa tjejerna.
När man alltid har 100 alternativ så blir det oerhört svårt att fokusera på endast en tjej. Vet inte hur många tjejer jag kunde fått om jag bara ansträngt mig, men istället blir man arrogant och saknar glöden som krävs för att håva in de absolut bästa tjejerna.
Varför ska du nöja dig med en då? När du står vid lösgodiset på ICA så köper du väl inte enbart colanapparna?
Handlar det om ansträngning så kanske du skulle testa på hur du skulle kunna klippa-klistra bättre (eller kanske bara fokusera på ett par stycken åt gången).
Alltså majoriteten av mina konversationer har nästan alltid varit av samma stuk och där jag ofta kan klippa-klistra och bara byta ut saker som namn och skit, så det verkar mer personligt och inte tillgjort. Det kräver ju inte någon större tankeverksamhet, ansträngning eller ens glöd från min sida.
Citat:
Alltså vad är det med tjejerna på tinder? Om man inte har skrivit något på direkten så blir man unmatchad verkar det som. Som igår märkte jag att jag fått en superlike som jag matchade tillbaka till idag, och så blir man unmatchad efter en timme, är det bara för att man inte skrivit något på direkten?
Är tjejerna så rädda att dom blivit "dissade" hmm.
Är tjejerna så rädda att dom blivit "dissade" hmm.
Se det som feedback bara och gå till dig själv och fundera. Första tanken är väl att det låter som någon som först suttit och svept och bara kollat på första bilden, många tjejer och killar gör väl så. Sen efter matchningen har man kollat in din profil lite bättreoch inte blivit särskilt imponerad och tagit bort dig.
Citat:
Tycker tinder på senaste tiden har översvämmats av självgoda kvinnor. Antingen är det värmen, metoo eller alla jävla ja-swipes och uppmärksamhet som de får.
I don't make mistakes I date them!
Queen of everything 👸🏼
Secretly a princess/unicorn
Swipa vänster, vi matchar ändå inte!
Får allvarligt talat avsmak! Finns någon tjej då och då som verkar stå med båda fötterna på jorden
I don't make mistakes I date them!
Queen of everything 👸🏼
Secretly a princess/unicorn
Swipa vänster, vi matchar ändå inte!
Får allvarligt talat avsmak! Finns någon tjej då och då som verkar stå med båda fötterna på jorden
Senaste tiden?
Var har du varit senaste åren då? Det där är ju inget nytt och så där har svenska kvinnor fungerat senaste årtiondet minst.I Östeuropa har jag iaf sett sådana med lite roligare memes i IG-flödet på appen: https://i.imgur.com/kw4Prcl.png
)