Citat:
Ursprungligen postat av
Kroppskakoregott
Gratulerar, dom har tagit över universum.
Kvar finns allt under 6 med elefantben

Skämta inte. Jag har antagligen blivit demotad eller något, av algoritmen nu känns det som, då jag fick bläddra igenom säkert 100-200 äckliga tjockisar. Vanligtvis är det ju varvat med lite snyggingar här och där.
Men alltså HUR kan de inte inse att de skulle kunna få det så mycket enklare och bättre matches om de faktiskt började träna, eller åtminstone gick ner i vikt till
normal BMI. Men jag gissar att de är indoktrinerade av alla giftiga fat-acceptance och body positivity trams, de sitter o följer massa instagramkonton med sådant, och har inbillat sig att det är det som är normen nu och de behöver inte förändra sig minsann. "För männen ska acceptera och älska mig som jag är, sådetså".
Varför är det så svårt att ens vara normalviktig?!! Självdistansen hos dessa varelser verkar ligga på under 0.0.
Det är tragiskt att det lär dröja med uppvaknandet tills det är försent då de är typ 40-45 och då de är lika fertila som de rostmackor, chipsluncher och vinmiddagar de verkar trycker i sig dagarna i ända.
Tur att man har 2 st riktigt tighta och lovande på g så man slipper råka göra ett swipe-misstag i denna fettmardrömshög.
// end rant