Haha jösses vad det är svårt att följa den här tråden, numera ett halvtidsjobb att försöka vara aktiv. Blir nog sommarlov från Flashback nu.
Kommer inte ihåg exakt men vill minnas jag också har omkring 93-94% attractive på Photofeeler på min förstabild, så gjort samma resa som dig under min Tinder-era! När jag upptäckte PF förra året låg jag på typ 80%-nånting när jag testkörde mina tidigare bilder.
Poängen var ju att trots att jag "på pappret" matchar med fräscha tjejer så ser dom skit när man träffar dom i verkligheten. Du pratar om att du får svar av 7or, men träffar du dom någonsin eller stannar det där? Blir du aldrig besviken när du väl träffar dom? Jag kan ju inte vara den enda med detta problem? Blir tokig på det här.
Tjejen jag träffade idag var en 7a som utlovat, dock tendens till knäckemackshy vilket inte syntes på bilderna. Blir andra dejt, trots man som vanligt känner sig lite blåst på konfekten då det är uppenbart att skin smoothing-filter har använts. Mysig tjej!
Haha, du är för skön när du börjar predika om kuk-karuseller och om hur kvinnorna är på väg att överta världen. Får du med dig någon på ditt korståg österut eller tuffar du vidare ensam?
Var tvungen klippa lite i ditt sjukt roliga inlägg så att inte mitt eget blir så satans långt, så hoppas inget väsentligt försvann!
Raggar även lite i andra miljöer, men dock sällan man i 30+ har singeldamer runtomkring sig i sin vardag. Nej, har sagt det innan. Erkänner kontaktmomentet i verkliga livet alltid varit skitjobbigt för mig såvida introduktionen inte sker naturligt. Är dock skillnad om man innan kontakt får respons, lång ögonkontakt etc men har fan inprogrammerat att man inte bara dyker på tjejer trots att jag har bra självförtroende och anser mig tränat mig bra bit över genomsnittet på att tugga med brudar. Cirkelrunkar Burkm4ts inlägg nedan. Skriver under på allt nedan:
@BrunoC - Att söka visum plus ta ett flyg två-tre timmar nånstans bara för att ligga av sig låter ju fullkomligt befängt. Vem gör så på riktigt? Det är ju mer tragiskt om något. Då är jag hellre en cuck som sitter och gömmer mig bakom min Tinderskärm och drar iväg hemliga likes och lipar på flashback över alla tjejer man träffar är tjocka.
Öststatsbrudar må vara bra wifey-material ur ett utseendemässigt och praktiskt perspektiv, men om man bara vill doppa så bör man väl snarare satsa på svenskorna som är mer lössläppta?
Om man uteslutande vill ha en fru som är pangsnygg, håller käften och sköter hushållssysslorna absolut, då köper jag allt du säger, men du kan på allvar inte tro att män generellt söker sådana livspartners såvida man inte har allvarliga bekräftelse-issues?
Sorry, men får helt enkelt inte ihop allt det du skriver även om det trots allt ligger väldigt mycket sanning i dina argument om man isolerar dom.
Citat:
Förstår att du inte vill höra det, men. Ja, det är faktiskt så. Bilderna är fixade. Eller egentligen ska man väl säga bilden. Tror det är så här, tjejer är förlåtande om du har lite fula bilder, men har du en riktigt snyggbild fantiserar dom om just den killen/bilden. Bilden jag talar om fick 93% efter 112 röster på Photofeelern och sen på skoj eftersom jag var lite kaxig här i tråden, förvisso också mest "skoj", men alltid retar det upp nån
så testade jag att googla "am i hot or not". Tryckte på första länken och la upp en bild och fick 9 av 10 någon artificiell intelligens som räkna ut, hehe.
Så ja, det har gjort att läget är annorlunda, det är ingen direkt chock för mig heller måste jag säga. Då jag ju vet att tjejer är mycket intresserad utav mig irl, men har liksom kämpat i åratal med att hitta bilder som säljer mig online, och äntligen har jag hittat en bild som verkar representera mig, helt ok. Ironiskt nog har jag dock inte fått svar av någon av dom "snyggaste" ännu. Bara 7orna har svarat, så får väl se vad det blir. Är mest glad att jag matchar med tjejer jag faktiskt vill köra in kuken i och inte träsktrollen längre. Det är 7 och uppåt liksom. Så är läget, fantastiskt kul.
Minns någon annan här inne i tråden som också skrev ut sin frustration i att "tjejer på riktigt gillar mig", etc. Förstår helt klart det kan vara jobbigt. Vissa är fotogeniska och andra får jobba på det. Jag har en tendens att se mycket äldre ut på bilder, och det säljer mig inte särskilt väl.
så testade jag att googla "am i hot or not". Tryckte på första länken och la upp en bild och fick 9 av 10 någon artificiell intelligens som räkna ut, hehe.Så ja, det har gjort att läget är annorlunda, det är ingen direkt chock för mig heller måste jag säga. Då jag ju vet att tjejer är mycket intresserad utav mig irl, men har liksom kämpat i åratal med att hitta bilder som säljer mig online, och äntligen har jag hittat en bild som verkar representera mig, helt ok. Ironiskt nog har jag dock inte fått svar av någon av dom "snyggaste" ännu. Bara 7orna har svarat, så får väl se vad det blir. Är mest glad att jag matchar med tjejer jag faktiskt vill köra in kuken i och inte träsktrollen längre. Det är 7 och uppåt liksom. Så är läget, fantastiskt kul.
Minns någon annan här inne i tråden som också skrev ut sin frustration i att "tjejer på riktigt gillar mig", etc. Förstår helt klart det kan vara jobbigt. Vissa är fotogeniska och andra får jobba på det. Jag har en tendens att se mycket äldre ut på bilder, och det säljer mig inte särskilt väl.
Kommer inte ihåg exakt men vill minnas jag också har omkring 93-94% attractive på Photofeeler på min förstabild, så gjort samma resa som dig under min Tinder-era! När jag upptäckte PF förra året låg jag på typ 80%-nånting när jag testkörde mina tidigare bilder.
Poängen var ju att trots att jag "på pappret" matchar med fräscha tjejer så ser dom skit när man träffar dom i verkligheten. Du pratar om att du får svar av 7or, men träffar du dom någonsin eller stannar det där? Blir du aldrig besviken när du väl träffar dom? Jag kan ju inte vara den enda med detta problem? Blir tokig på det här.
Tjejen jag träffade idag var en 7a som utlovat, dock tendens till knäckemackshy vilket inte syntes på bilderna. Blir andra dejt, trots man som vanligt känner sig lite blåst på konfekten då det är uppenbart att skin smoothing-filter har använts. Mysig tjej!
Citat:
Men just därför som man kan stå ut någonting enormt idag ifall man bara visar en smula mod, just eftersom kvinnor förväntar sig numera att man ska sköta allt via appar och sociala medier.
Jo, det är nog faktiskt mestadels ditt eget fel. För det första verkar du mest leta på Tinder och för det andra så är det du själv som vill leta efter svenska kvinnor.
Jag gick tillbaka på Tinder igår efter ett lååångt uppehåll och kunde konstatera att jag inte missat mycket hemmavid. Väldigt få som klarade mitt ståfräs-test, men så idag så sveper jag i Östeuropa och ser direkt skillnad.
Visst, fortfarande mestadels mediokra på Tinder men det är betydligt oftare som man stöter på och matchar med någon 8+ och som dessutom är just kvinnor och mindre fuskfiltren. Inte sällan man ser någon skriva om att man gillar att laga mat och klär sig som välanpassade kvinnor.
2 h flygresa så kan du också börja träffa en del sådana här, men du pratar fortfarande om hur du mycket hellre vill träffa svenska tjejer och kan sen inte förstå varför du inte träffar snygga tjejer. Sucker...
Jo, det är nog faktiskt mestadels ditt eget fel. För det första verkar du mest leta på Tinder och för det andra så är det du själv som vill leta efter svenska kvinnor.
Jag gick tillbaka på Tinder igår efter ett lååångt uppehåll och kunde konstatera att jag inte missat mycket hemmavid. Väldigt få som klarade mitt ståfräs-test, men så idag så sveper jag i Östeuropa och ser direkt skillnad.
Visst, fortfarande mestadels mediokra på Tinder men det är betydligt oftare som man stöter på och matchar med någon 8+ och som dessutom är just kvinnor och mindre fuskfiltren. Inte sällan man ser någon skriva om att man gillar att laga mat och klär sig som välanpassade kvinnor.
2 h flygresa så kan du också börja träffa en del sådana här, men du pratar fortfarande om hur du mycket hellre vill träffa svenska tjejer och kan sen inte förstå varför du inte träffar snygga tjejer. Sucker...
Haha, du är för skön när du börjar predika om kuk-karuseller och om hur kvinnorna är på väg att överta världen. Får du med dig någon på ditt korståg österut eller tuffar du vidare ensam?
Var tvungen klippa lite i ditt sjukt roliga inlägg så att inte mitt eget blir så satans långt, så hoppas inget väsentligt försvann!Raggar även lite i andra miljöer, men dock sällan man i 30+ har singeldamer runtomkring sig i sin vardag. Nej, har sagt det innan. Erkänner kontaktmomentet i verkliga livet alltid varit skitjobbigt för mig såvida introduktionen inte sker naturligt. Är dock skillnad om man innan kontakt får respons, lång ögonkontakt etc men har fan inprogrammerat att man inte bara dyker på tjejer trots att jag har bra självförtroende och anser mig tränat mig bra bit över genomsnittet på att tugga med brudar. Cirkelrunkar Burkm4ts inlägg nedan. Skriver under på allt nedan:
Citat:
Problemet är väl bara delvis pga feghet. Det kan man lösa på fyllan om inte annat. Men nyktert så är det en stor del typ turkar som raggar, och de raggar på allt som rör sig. Vilket ger hela idén tyvärr en besk smak, att man direkt blir räknad till den skaran av oljiga kjoltittare.
Många tjejer är också ovana med den typen av approach, vilket ju kan fungera i ens favör, men det kan också göra att det blir direkt störande och man förlorar direkt istället, vilket många kvinnor vittnar om. Det är helt enkelt inte lika kulturellt etablerat längre.
Du pratar mycket om att alla ska åka till typ Ryssland och hämta hem nån fru typ. Men hur praktiskt möjligt är det? Sure att åka dit någon vecka, men hitta någon som man får bra kontakt med (svårt med ett kulturellt och delvis språkligt hinder) och sen ska man ta ett beslut själv, samt övertyga vederbörande att "sure come with me to sweden and we live happily forever"...
Har du själv gjort det? Låter mest som en fantasi.
Många tjejer är också ovana med den typen av approach, vilket ju kan fungera i ens favör, men det kan också göra att det blir direkt störande och man förlorar direkt istället, vilket många kvinnor vittnar om. Det är helt enkelt inte lika kulturellt etablerat längre.
Du pratar mycket om att alla ska åka till typ Ryssland och hämta hem nån fru typ. Men hur praktiskt möjligt är det? Sure att åka dit någon vecka, men hitta någon som man får bra kontakt med (svårt med ett kulturellt och delvis språkligt hinder) och sen ska man ta ett beslut själv, samt övertyga vederbörande att "sure come with me to sweden and we live happily forever"...
Har du själv gjort det? Låter mest som en fantasi.
@BrunoC - Att söka visum plus ta ett flyg två-tre timmar nånstans bara för att ligga av sig låter ju fullkomligt befängt. Vem gör så på riktigt? Det är ju mer tragiskt om något. Då är jag hellre en cuck som sitter och gömmer mig bakom min Tinderskärm och drar iväg hemliga likes och lipar på flashback över alla tjejer man träffar är tjocka.
Öststatsbrudar må vara bra wifey-material ur ett utseendemässigt och praktiskt perspektiv, men om man bara vill doppa så bör man väl snarare satsa på svenskorna som är mer lössläppta?
Om man uteslutande vill ha en fru som är pangsnygg, håller käften och sköter hushållssysslorna absolut, då köper jag allt du säger, men du kan på allvar inte tro att män generellt söker sådana livspartners såvida man inte har allvarliga bekräftelse-issues?
Sorry, men får helt enkelt inte ihop allt det du skriver även om det trots allt ligger väldigt mycket sanning i dina argument om man isolerar dom.
Kommenterar sällan just hur folk skriver och vilka uttryck de använder, men gör dig en egen tjänst och använd inte det uttrycket eftersom det får dig att framstå som så mycket osmartare än vad du är.
Allmänt på 6or, 8or etc?
Dock är hennes enda helkroppsbild super-stagad, där hon halvligger i en pose där hon stödjer sig med armbågarna bakom kroppen så att de feta överarmarna dels göms bakom resten av kroppen samt att armbågarna trycker in hennes midja så hon ser smal ut, samt lite put med läpparna osv. Fyfan, är så uppenbart hon bett en polare ta ett "Tinder-foto". Vågar nog påstå hon ser ut som en stark 8a på Tinder, dvs deltat mellan henne på Tinder och irl är ju nästan tre pinnar!!