2018-06-16, 15:16
Medlem
Skaffade nya tinder Twoo - varning! Folk kan skriva utan match. På bara några dagar hade jag hundratals meddelanden. Från mest ruggigt fula araber och skruttiga ofräscha och tjocka 50+ män. Noll självinsikt. Vad tror dom?

Araberna är muslimer och många bor inte ens i Sverige och det måste väl fatta att jag inte kommer slänga på mig slöja och jag passar inte in i deras regelverk alls och skulle baaaaraaaa bli en stor huvudvärk för dom - krig!

Gubbarna är äldre än min pappa, dessutom fula för sin ålder. Hur kan de tro att jag som är ung, fräsch och har mitt på det torra skulle vilja sitta och häcka med dom?

Så dethär med att killar inte får svar på tinder, ja, skriv inte till en 9a om du är en 1a eller 2a. Dessutom så skriv inte bara hej, för då försvinner du i mängden.
Citera
2018-06-16, 15:18
Medlem
dunias avatar
Hej kära vänner,

Ok, laddade ner tinder igen ikväll. Vet inte varför. Fråga inte. Vill inte ha någon, men har inte råd att vänta, förstår ni?

Hursomhelst. Ok så jag laddar ner den, tackar nej till varje bild och är allmänt ointresserad. Lyckat yes.

Köpte gold imorse, bara för en månad. Oh. M. G. Jag fick 1 587 gillningar sedan från fredag kväll 19 ish till lördag 11 ish. Wtf!!
Citera
2018-06-16, 15:21
Medlem
Stopp och belägg! Här ska det inte utbytas några pm, sånt snusk får ni syssla med på Tinder och andra hårdporr-ställen. Här ska vi skärpa oss och hålla en städad nivå.

Hoppas på överseende
Citera
2018-06-16, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dunia
Hej kära vänner,

Ok, laddade ner tinder igen ikväll. Vet inte varför. Fråga inte. Vill inte ha någon, men har inte råd att vänta, förstår ni?

Hursomhelst. Ok så jag laddar ner den, tackar nej till varje bild och är allmänt ointresserad. Lyckat yes.

Köpte gold imorse, bara för en månad. Oh. M. G. Jag fick 1 587 gillningar sedan från fredag kväll 19 ish till lördag 11 ish. Wtf!!

Kan vara botar. Ska tydligen vara vanligt.
Citera
2018-06-16, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheRageInsideMe
Kan vara botar. Ska tydligen vara vanligt.
Jo, iofs, men kan det inte vara vanliga kåtbockar då?
Citera
2018-06-16, 15:31
Medlem
Hej mina väner. Jag skafadde Tindr i Mondags och jag fick massa sex-tjejer efter mig. Jag är ute efter mer än bara sex. Ska jag knula dem eller ska jag dejta några och tjänna mig farm?
Citera
2018-06-16, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Jag tycker man kan skönja att du inte är, eller har varit, speciellt snygg själv. Du resonerar som en turk (inte utlänning utan typ turkar specifikt) med ny Armani-kostym som tror att ju snyggare hans kläder är desto mer lyfter det honom.

En snygg/söt/vacker tjej kan vara naken. En vacker dag kommer du kanske fatta vad jag menar.

Vad säger Bruno, Anteri, fabula m fl i frågan?

Turkar som resonerar så tror ju helt rätt då grym stil kan hjälpa en enormt.
Verkar vara en nyhet för många, men folk dömer en hur man ser ut, en klädstil och hur man bär upp sig själv. Ska du på arbetsintervju så vill du ta på dig finskjortan eftersom du vill ge ett visst intryck om att du är seriös, redan är hyfsat framgångsrik osv.

Du kan dra dit med kepan bakfram, med hållning som en jude från Auschwitz och visa upp dina "Only God Can Judge Me"-tatueringar och känna att insidan ska räknas, men folk kommer liksom att döma dig ändå. Sån är världen bara, barnsligt och naivt att tro annorlunda.

Naturligtvis gäller samma dejtingmarknaden. Hade kvinnor sett att det inte fanns någon större poäng i att klä sig bättre och på så vis öka sitt attraktionsvärde, så hade ju inte modebranschen varit en sådan gigantisk industri heller.

När det kommer hur jag väljer kvinnor dock så önskar jag naturligtvis att finna någon som klär sig med högklackat, örhängen, fin klänning som visar schysst kroppsform osv. då det ger intrycket av att hon antagligen besitter ett visst mått av klass.
Få stil-grejer är väl rena dealbreakers för förhållande och ONS, men det finns en del och mina fördomar träffar ytterst sällan fel numera:

* Brud med massa tatueringar? Promiskuös, halvtrash och bekräftelsebehov.
* Onaturligt kort eller färgat hår (typ lila, blått eller rött)? Söndertrasad själ och en feministslyna.
* Låter sig överdrivet visa urringningen? Lösaktig, bekräftelsebehov.
* Mjukisbrallor offentligt? Trash.
* Går i jeans och munkjacka? Halvt maskulin.
* Brukar promenerar runt i gympadojor (särskilt rosa eller vita)? WT.
* Högklackat med blommig sommarklänning som passar kroppen? Antagligen inte från Sverige.

Första intryck är halva grejen. Och ifall du inte ens klarar av att ta hand om något så pass enkelt som din klädstil, ditt yttre och din kropp, så varför skulle någon tro att du klarar av särskilt mycket annat?
Senast redigerad av BrunoC 2018-06-16 kl. 16:08.
Citera
2018-06-16, 16:01
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dunia
Åh anteri, du förtjänar så mycket bättre.

P.s. jag väntar på ditt pm, wtf liksom.

Äh jag är en simpel Tinder-spelare bara.

Har feber så underhåll mig i PM, tack.
Citera
2018-06-16, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BrunoC
Turkar som resonerar så tror ju helt rätt då grym stil kan hjälpa en enormt.
Verkar vara en nyhet för många, men folk dömer en hur man ser ut, en klädstil och hur man bär upp sig själv. Ska du på arbetsintervju så vill du ta på dig finskjortan eftersom du vill ge ett visst intryck om att du är seriös, redan är hyfsat framgångsrik osv.

Du kan dra dit med kepan bakfram, med hållning som en jude från Auschwitz och visa upp dina "Only God Can Judge Me"-tatueringar och känna att insidan ska räknas, men folk kommer liksom att döma dig ändå. Sån är världen bara, barnsligt och naivt att tro annorlunda.

Naturligtvis gäller samma dejtingmarknaden. Hade kvinnor sett att det inte fanns någon större poäng i att klä sig bättre och på så vis öka sitt attraktionsvärde, så hade ju inte modebranschen varit en sådan gigantisk industri heller.

När det kommer hur jag väljer kvinnor dock så önskar jag naturligtvis att finna någon som klär sig med högklackat, örhängen, fin klänning som visar schysst kroppsform då ger intrycket av att hon antagligen besitter klass. Få stil-grejer är väl rena dealbreakers för förhållande och ONS, men det finns en del och mina fördomar träffar ytterst sällan fel numera:

* Brud med massa tatueringar? Promiskuös, halvtrash och bekräftelsebehov.
* Onaturligt kort eller färgat hår (typ lila, blått eller rött)? Söndertrasad själ och en feministslyna.
* Låter sig överdrivet visa urringningen? Lösaktig, bekräftelsebehov.
* Mjukisbrallor offentligt? Trash.
* Går i jeans och munkjacka? Halvt maskulin.
* Brukar promenerar runt i gympadojor (särskilt rosa eller vita)? WT.
* Högklackat med blommig sommarklänning som passar kroppen? Antagligen inte från Sverige.
Som om jag sagt att inte stil spelar roll.

Du måste ju ställa rätt sak mot varandra.

Ta Ashton Kutcher (ja, alltid ett bra ex), ta på honom alldagliga kläder. Ställ honom bredvid valfri turk med världens snyggaste och mest passande kläder. AK vinner alla dagar i veckan.
Citera
2018-06-16, 16:19
Medlem
Citat:
Som om jag sagt att inte stil spelar roll.

Du måste ju ställa rätt sak mot varandra.

Ta Ashton Kutcher (ja, alltid ett bra ex), ta på honom alldagliga kläder. Ställ honom bredvid valfri turk med världens snyggaste och mest passande kläder. AK vinner alla dagar i veckan.

Men en turkisk kille med världens snyggaste och passande kläder skulle jag inte kalla ”turk” som i ”turkkiosk”.
Citera
2018-06-16, 16:21
Medlem
Citat:
Jo, iofs, men kan det inte vara vanliga kåtbockar då?

Ingen aning. Har aldrig haft tinder eller nåt annat liknande så vet inte alls hur det funkar där.
Men när nån får många likes och så på kort tid kan det vara botar som gör det.
Brukar vara så på andra sidor om man inte har många som följer osv.
Men som sagt jag vet inte hur det funkar på tinder. Misstänksamt är det i alla fall.
Citera
2018-06-16, 16:24
Medlem
En fråga som ofta inte passar att ställa i andra sammanhang är detta med att pippa. Det tycker jag känns befriande och aningen kul att i denna tråden kan man prata om det som om det vore samma sak som att käka en burgare.

Käkar ni burgare emellanåt era matvrak?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in