Citat:
Ursprungligen postat av
DreamTwister
Den konservative knasliberalen lägger härmed ned diskussionen med en vanlig oliberal knase.
Ditt behov av att i inlägg efter inlägg smutskasta en mördad kvinna är rätt trist att se; spar ditt fördömande till äktenskapsbrytaren som tydligen inte kan hålla drulen i schack.
LW hade lämnat som pastor och hade inga förpliktelser kvar från den tiden, inga som hon brutit iaf. Hon hade blivit en helt vanlig människa utan större ansvar än någon annan.
Här visar du prov på din oförmåga till nyanser. Jag "smutskastar" inte, personligen skiter jag i vem hon låg med och varför (SD är knappast någon jag ser som åtråvärd men det är hennes val) och jag bor inte ens i närheten av samhället där de inblandade personerna finns.
Men du verkar mån att peka finger åt de i hennes omgivning verkar ha synpunkter på just detta utan att verka fatta att det kan ligga åtskilligt annat i en sådan kritik än att hunsa en frånskild kvinna.
Att LW i vissa lägen inte beter sig riktigt navlat (omdömeslöst) sett till hennes yrkesbakgrund är inte att smutskasta. Det blir inte mer rätt hur knäpp än SD råkar vara. I dessa lägen kan ju hennes agerande uppskattas oberoende av honom.