Citat:
Ursprungligen postat av
Sh.Holmes
Det jag grunnar på är en helt annan sak, jag skulle bort några dagar och frågade om hon skulle med. Det här var på Söndag kväll, jag åkte på måndagen och vi hade kontakt under kvällen.
Hon kunde inte följa med pga födelsedagar och hennes Norge resa, men hade hon följt med hade vi haft kul och hon hade säkert levt idag.
Det stör mig. Mycket.
Beklagar verkligen sorgen, förstår att det måste vara väldigt svårt just nu och att det snurrar en massa "tänk om". Det finns dock inget du kunde ha gjort annorlunda, och inget hade heller fått henne att följa med då sonen fyllde år. (Du vet det redan, men ibland är det skönt att höra ändå).
Gissar att det ibland är jobbigt att läsa spekulationerna om henne här (i synnerhet när offret skuldbeläggs) och jag både beundrar och uppskattar att du orkar hänga kvar ändå och kämpar för att hitta svar. Kan vara rätt tufft att ha stått någon nära, men inte SÅ nära att man får information (som tex anhöriga iaf får lite mer av).
Om det är någon liten tröst kan jag säga att jag uppfattar av blogg/sociala medier att LW var en otroligt positiv, rolig(!!!) kreativ, äventyrlig, duktig och livsglad person, och mamma. Säkert med sina brister, men det är ju precis som alla andra. Hoppas att du, och vi, får svar snart, jag tror fortfarande att fallet kommer lösas.