Citat:
Ursprungligen postat av
Sh.Holmes
Jo du "experten" fortfarande slänger du ur helt onödiga och meningslösa kommentarer istället för att bidra med något.
Jag uppgav tidigt att dörren stod på glänt då UW och barn kom på morgonen, mini hade ringt och sagt att mamma var borta.
Säker källa har jag också sagt men mer kan jag inte säga.
Så sluta snora ner tråden med ditt dravel.
Okey, att du är en källa
även till den uppgiften och inte Aftonbladet eller tidiga spekulationer har gått mig helt förbi.
Ur nedslående länk. Publicerad i Aftonbladet fredagen den 18 maj 2018
På tisdagsmorgonen upptäckte anhöriga att hon var spårlöst försvunnen. I hemmet fanns hennes personliga tillhörigheter kvar och dörren var öppen, enligt uppgifter till Aftonbladet
https://www.aftonbladet.se/nyheter/krim/a/oRQ9m7
Annars finns tidiga källor att finna i trådens första
gissningar om en dörr på glänt.
LilyhAmmer: 20 maj 2018-05-20, 17:37
För mig låter det mer troligt att någon spontanbesökt BO, som gått ut utanför huset för att samtala med besökaren. Hon lämnar då dörren olåst,
kanske på glänt, eftersom hon tänker att hon bara ska stå ute några minuter. Sedan händer något...
(FB) Örebro: Lena Wesström försvunnen (hittad död) (2018-05-15)
Gabriel Knigt : 21 maj 2018-05-21, 20:30
(Det
jag tänker är att den är på glänt eller helt stående på vid gavel för hon rusar bara iväg för att fly ifrån MGM)
Sh.Holmes, din första uppgift i tråden finns att finna först den 6 juni 2018-06-11, 23:51. I Sökuppgift
på glänt som nummer 26
Citat.
LW vägrar, GM sliter åt sig telefonen, tar armen runt hennes hals(som SD gjorde i bilen) och drar ut henne genom dörren för att inte väcka barnet som han vet sover där,
dörren lämnas då på glänt.