Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2018-06-28, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fomalhaut
Sounds like a plan! Fast den här gången slapp hon fantisera utan märkte att min kropp faktiskt kunde göra inte bara en utan rentav två saker med hennes kropp som aldrig inträffat för henne tidigare vid sex.

Jag undrar vad det är som gör att sexet är unikt med mig för många (inte alla) av tjejerna. Det hände faktiskt något med den här tjejen under akten som jag aldrig varit med om tidigare (och inte hon heller, som sagt), men att förklara vore grafiskt och kanske inte särskilt smakfullt eller passande för den här tråden.

Ja, ditt scenario var förvisso lite annorlunda iom alla omständigheter runt omkring.

Kanske inte passar här, men då hänvisar jag istället en annan tråd som helt klart är ämnat för det: (FB) Ditt senaste ligg

Nu har du ingen ursäkt. Vi vill veta allt.
Citera
2018-06-28, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TG4Y
Ja, ditt scenario var förvisso lite annorlunda iom alla omständigheter runt omkring.

Kanske inte passar här, men då hänvisar jag istället en annan tråd som helt klart är ämnat för det: (FB) Ditt senaste ligg

Nu har du ingen ursäkt. Vi vill veta allt.

Haha, helt plötsligt blir jag lite nojig inför att fläka ut så pass explicit information. Sänder dig ett PM istället, haha! Om någon annan är lika nyfiken, säg bara ordet!
Citera
2018-06-28, 22:03
Medlem
Citat:
Haha, helt plötsligt blir jag lite nojig inför att fläka ut så pass explicit information. Sänder dig ett PM istället, haha! Om någon annan är lika nyfiken, säg bara ordet!

Haha, nej jag skojade bara. Håll det för dig själv du
Citera
2018-06-28, 22:08
Medlem
R.Bloodworths avatar
Lite nyfiken - Vilken kille på denna tråd är, och vet om att han är, snygg? Då menar jag en 8+

Väldigt nyfiken på att höra hur just du upplever Tinder. Matchningar varje dag, en gång i veckan.....extremt sällan?

Bara för jämförelsens skull.
Citera
2018-06-28, 22:10
Medlem
Citat:

Too late! Har skickat ett smaskigt PM till dig nu med massa ohämmad information. Enjoy!
Citera
2018-06-28, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R.Bloodworth
Lite nyfiken - Vilken kille på denna tråd är, och vet om att han är, snygg? Då menar jag en 8+

Väldigt nyfiken på att höra hur just du upplever Tinder. Matchningar varje dag, en gång i veckan.....extremt sällan?

Bara för jämförelsens skull.

Jag vill påpeka att det är skillnad på att vara en 8+ och på att ha förmågan att se ut som en 8+ på Tinder, och att det är det senare som spelar roll för utfallet i appen. Jag ser inte alls mig själv som någon 8 i verkligheten, men på vissa Tinder-bilder, sure.

Jag använder Tinder Guld och köttar loss med superlikes och boost (nån gång i veckan – vilket fuckar upp ELO) så det är lite meningslöst att jämföra.
Citera
2018-06-28, 22:16
Medlem
R.Bloodworths avatar
Citat:
Jag vill påpeka att det är skillnad på att vara en 8+ och på att ha förmågan att se ut som en 8+ på Tinder, och att det är det senare som spelar roll för utfallet i appen. Jag ser inte alls mig själv som någon 8 i verkligheten, men på vissa Tinder-bilder, sure.

Jag använder Tinder Guld och köttar loss med superlikes och boost (nån gång i veckan – vilket fuckar upp ELO) så det är lite meningslöst att jämföra.

Jo jag vet vad du menar. T.om jag kan tycka att jag ser sjukt bra ut på vissa bilder, och i RL skulle jag ranka mig själv som en 5a i bästa fall.
Citera
2018-06-28, 22:44
Medlem
Citat:

Citat:
Too late! Har skickat ett smaskigt PM till dig nu med massa ohämmad information. Enjoy!

Recension TG4Y. How good was it?
Citera
2018-06-28, 22:46
Medlem
Haha. Man fattar att det sitter en hel del äldre kvinnor inne på kontoret för Tinder där i Kalifornien.

Alltså fair enough ifall det där ”picks” baserades på någon algoritm som jämförde ansiktssymmetrin på brudars ansikten på bilderna eller tuttstorleken osv som gjorde att man inte behövde gå igenom halva stan för att hitta någonting över en 8:a, utan det där hade Tinder redan sorterat ut åt en.

Men istället så ska naturligtvis profilerna som dyker upp baseras på jobbtitlar, ifall hon lajkat någon musiker på fejjan som nyss på en festival som jag besökte 2009 och sån skit som bara kvinnor bryr sig om.
Citera
2018-06-28, 22:54
Medlem
Självklart är jag en hunk
Vilket photofeeler säger också. Top10 Hunk a Dunk. Vänta ska citera en flashback brud, "Alltså jag förstår om du inte tar vad som helst. Du är sjukt snygg, men du..bla bla bla träffa mig istället" nåt sånt
Matchningar i en liten stad? vissa dagar 2-3 andra dagar inga alls, men så ploppar dom in lite då och då.

Mycket mindre än du tror iaf. Tror så här. Om jag hade haft lite mer "exotiska" miljöer, coola bakgrunder, etc så hade jag haft bättre resultat, men svårt att säga. I Gbg var det 3-4 tjejer varje dag i 3dygn när jag var där och hälsade på tex.
Men får jag knulla när jag vill? Tyvärr inte.
Hade jag fått det i Gbg? Kanske.

Edit: kanske ska tillägga att jag kör gratis Tinder.
Senast redigerad av Kroppskakoregott 2018-06-28 kl. 23:01.
Citera
2018-06-28, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R.Bloodworth
Jo jag vet vad du menar. T.om jag kan tycka att jag ser sjukt bra ut på vissa bilder, och i RL skulle jag ranka mig själv som en 5a i bästa fall.

Ja, det låter ju tyvärr som så :/
Egentligen borde man väl vara sjukt tacksam att man ibland får 2-3matchningar men om det är någon tröst så ser dom oftast inte så bra ut som man "trodde". Då man som kille inte orkar sitta och kolla alla bilderna eftersom man ändå bara matchar med, jadu, 10-20% av alla swipes kan det vara så eller är man kanske i överkant? Svårt att säga.
Citera
2018-06-28, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillefisan
Recension TG4Y. How good was it?

Haha, det var ingen sexnovell alltså utan ett redogörande för de "unika" upplevelserna under akten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in