Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-06-28, 09:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fomalhaut
Blir lite rörd här faktiskt. Silly me!

Jo, absolut att hon tajmade in det för att få till en eventuell övernattning. Men jag tänkte i min enfald att det ändå kanske kunde finnas en önskan om någonting seriöst där också. Hon gav inte intrycket av att bara vara ute efter sex, speciellt inte eftersom hon åkte så långväga, men där kanske man snarare ska tänka tvärtom. I synnerhet givet hennes situation. Att avståndet spelar mindre roll om hon vill ligga än om hon vill ha någonting som fungerar i längden.

Visst, man får spana in varandra liksom. Det är ju spännande och en del av anledningen till att jag gör det, men med just den här tjejen så var huvudattraktionen faktiskt picknicken – som jag lyckades fixa klart över förväntan. Badbiten var rätt perifer och någonting vi övervägde att skippa, men eftersom hon så sällan är vid havet så ville hon ändå få det gjort. Typ. Vilket ju som sagt var "tur" då jag blev helt blown away av hennes kropp.

Ja, rakheten är en absolut nödvändighet för att vi ska kunna hjälpa varandra att komma framåt!

Som sagt ovan så var det egentligen en picknickdejt vid vattnet med bad som eventuellt inslag. Vi var på väg att hoppa den biten men hon var så satans taggad då hon aldrig får tillgång till havet annars. Som lite slumpmässig kuriosa var hon disträ och klumpig (trillade två gånger) vilket jag fann ganska gulligt. Några excentriska drag ska man ändå ha.

Ett litet hopp till min andra nuvarande kontakt (ovärdigt, jag vet): Jag skrev jag lite med flygvärdinnan (som utbildar sig till jurist, kan jag tillägga) nu och hon har tydligen någon idé för en dejt mellan oss som hon ska berätta om imorgon. Spännande!
Oavsett hennes avsikter så vore det väl dumt att satsa på någon som bor så pass långt bort, om du vill ha något seriöst? I bästa fall så hade du avsiktligt startat ett långdistansförhållande med någon som dessutom har ungar att tänka på? Så dåligt med matches verkar det ju ändå inte som du har?

Nu har jag aldrig varit på en "baddejt", än mindre på första dejten. Men det krävs ju inte så mycket hjärngympa för att inse att det finns rejält utrymme för rejäla sexuella spänningar, när man ska klä av sig nästan näck och hänga med varandra. Oavsett ursprungligt syfte och omständigheter. Och som du själv beskriver också blev resultatet.

Gör oss i tråden (och dig själv) en tjänst med hon flygvärdinne-juristen, det gör ont att höra om när du springer på pumpen om och om igen, även om det inte är samma pump som många andra. Men ligg inte på första dejten. Är hon ute efter seriöst så kommer hon sannolikt bli impad av din självkontroll.
Citera
2018-06-28, 10:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Burkm4t
Oavsett hennes avsikter så vore det väl dumt att satsa på någon som bor så pass långt bort, om du vill ha något seriöst? I bästa fall så hade du avsiktligt startat ett långdistansförhållande med någon som dessutom har ungar att tänka på? Så dåligt med matches verkar det ju ändå inte som du har?

Nu har jag aldrig varit på en "baddejt", än mindre på första dejten. Men det krävs ju inte så mycket hjärngympa för att inse att det finns rejält utrymme för rejäla sexuella spänningar, när man ska klä av sig nästan näck och hänga med varandra. Oavsett ursprungligt syfte och omständigheter. Och som du själv beskriver också blev resultatet.

Gör oss i tråden (och dig själv) en tjänst med hon flygvärdinne-juristen, det gör ont att höra om när du springer på pumpen om och om igen, även om det inte är samma pump som många andra. Men ligg inte på första dejten. Är hon ute efter seriöst så kommer hon sannolikt bli impad av din självkontroll.

Nej, jag har massor av matchningar, men gillar man någon så gör man det liksom; då blir de praktiska omständigheterna, om inte irrelevanta, så kanske åtminstone perifera. I alla fall i början, innan man tvingar sig själv att inse att det aldrig kommer funka.

Jag lovar – inget sex på första dejten med henne! Hon är tydligen en enhörning som aldrig haft dragning till tillfälliga förbindelser, så det är nog mission impossible oavsett.

Det är lustigt, det där med vilka matchningar som faller bort och vilka som hänger kvar; det känns väldigt otippat att jag behöll kontakten med just flygvärdinnan så här länge. Trodde hon skulle vara någon ytlig party-bimbo, typ. Raka motsatsen. Samtidigt stöter man på tjejer som tvärtom verkar intellektuella och seriösa men när det kommer till kritan inte erbjuder någonting av substans.
Citera
2018-06-28, 20:04
Medlem
fabulas avatar
Någon annan än jag som fick upp "dagens val" idag?

https://blog.gotinder.com/introducing-picks-now-on-tinder/

Fick upp tio apfräscha brudar (7+ till 9) som skulle vara "utvalda för mig", haha. Svepte givetvis höger på samtliga för att bidra till lite empiriskt underlag till den här tråden och se matchratio.

Det här känns som ytterligare ett uppenbart tilltåg av Tinder för att tjäna mer stålar, då det kanske var 2-3 av dom handplockade brudarna som jag ansåg vara på min egen nivå utseendemässigt. Resten låg helt klart en division över mig.

Om Tinder hade tänkt till lite så hade de verkligen kalibrerat det på ett bättre sätt, då det inte finns på världskartan jag kommer att sitta och betala för att sitta och swipa på brudar man aldrig kommer att matcha med ändå.
Citera
2018-06-28, 20:56
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fabula

Fick upp tio apfräscha brudar (7+ till 9) som skulle vara "utvalda för mig", haha. Svepte givetvis höger på samtliga för att bidra till lite empiriskt underlag till den här tråden och se matchratio.

Det här känns som ytterligare ett uppenbart tilltåg av Tinder för att tjäna mer stålar, då det kanske var 2-3 av dom handplockade brudarna som jag ansåg vara på min egen nivå utseendemässigt. Resten låg helt klart en division över mig.

Om Tinder hade tänkt till lite så hade de verkligen kalibrerat det på ett bättre sätt, då det inte finns på världskartan jag kommer att sitta och betala för att sitta och swipa på brudar man aldrig kommer att matcha med ändå.
Har bara plus, gold ger ju inget extra.
Citera
2018-06-28, 21:09
Medlem
fabulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Har bara plus, gold ger ju inget extra.

Jag kan sätta mina sista potäter på att det suger, så var inte rädd att du missar något förrän motsatsen bevisats...
Citera
2018-06-28, 21:12
Medlem
Shit, jag matcha med alla mina picks.

Citera
2018-06-28, 21:32
Medlem
Citat:
Nej, det vet jag att ni inte gör – ni försöker lotsa mig mot de mål jag har, och det uppskattar jag verkligen. Det finns ingen anledning att vaddera budskapet utan jag vill helt enkelt ha rak och ärlig input.

Men baddejten där, som sagt – knulldejtvarning på det?

Nja nej, behöver det inte alls vara. En baddejt skulle även kunna vara något genialiskt, förutsatt att du kan hålla kuken i styr vilket var svårt tydligen.

Jag hade nog inte föreslagit badstrand på första dejten, men däremot andra eller tredje. Under första dejten vet man ju om man vill träffa personen igen eller inte och man har fått ett hum om kroppen. Att se varandra iklädda knappt något alls triggar som sagt igång något, spänningen bildas och när dagen kommit till sin ända skiljs ni åt utan att ha noppat i skogen mot ett träd. Lovar att hon kommer ligga och fantisera om vad din kropp kan göra med hennes.

Citat:

Haha åh perfekt. Just när tålamodet och hoppet börjat sina hos grabbarna så kommer Tinder med den här skiten. Allt för att det ska börja hårdna i kallingarna och pengarna ska börja vaskas.

För er skull hoppas jag att ni matchar och lever lyckliga i alla era dagar.
Citera
2018-06-28, 21:43
Medlem
Featured picks eller vad fan det nu heter är med största sannolikhet en meningslös gimmick. Varje tjej har en blå stjärna bredvid sin bild också för att uppmuntra till totalt slöseri med superlikes (vilket leder till färre matches, färre par och alltså fler Tinder-beroende). Naturligtvis är det en total waste att använda sin superlike på dem då de lär dyka upp för väldigt många killar just då, varför du drunkar i mängden.

Nej, den där funktionen kommer jag ignorera tills vidare; den verkar totalt usel.
Citera
2018-06-28, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TG4Y
Nja nej, behöver det inte alls vara. En baddejt skulle även kunna vara något genialiskt, förutsatt att du kan hålla kuken i styr vilket var svårt tydligen.

Jag hade nog inte föreslagit badstrand på första dejten, men däremot andra eller tredje. Under första dejten vet man ju om man vill träffa personen igen eller inte och man har fått ett hum om kroppen. Att se varandra iklädda knappt något alls triggar som sagt igång något, spänningen bildas och när dagen kommit till sin ända skiljs ni åt utan att ha noppat i skogen mot ett träd. ]Lovar att hon kommer ligga och fantisera om vad din kropp kan göra med hennes.

Haha åh perfekt. Just när tålamodet och hoppet börjat sina hos grabbarna så kommer Tinder med den här skiten. Allt för att det ska börja hårdna i kallingarna och pengarna ska börja vaskas.

Sounds like a plan! Fast den här gången slapp hon fantisera utan märkte att min kropp faktiskt kunde göra inte bara en utan rentav två saker med hennes kropp som aldrig inträffat för henne tidigare vid sex.

Jag undrar vad det är som gör att sexet är unikt med mig för många (inte alla) av tjejerna. Det hände faktiskt något med den här tjejen under akten som jag aldrig varit med om tidigare (och inte hon heller, som sagt), men att förklara vore grafiskt och kanske inte särskilt smakfullt eller passande för den här tråden.
Citera
2018-06-28, 21:48
Medlem
Störiga känslan när 8/10an som unmatcha en efter att man pratat på ett tag och haft hyfsat snack, men jag väntade några dygn med att föreslå träff, när jag väl gjorde det unmatcha hon, weirdo. Trök väl ja då iaf, fick känslan av att hon skapat en ny tinder, men vad vet jag.
Tgay vad säger du om tjejer som behandlar kroppskakan på detta sätt? Varför skriva massa, ironiskt nog bland det sista hon skrev till mig var typ "hahaha du är så rolig".

Gör ju knappast hennes beteende bättre.
Citera
2018-06-28, 21:53
Medlem
fabulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TG4Y

Jag hade nog inte föreslagit badstrand på första dejten, men däremot andra eller tredje. Under första dejten vet man ju om man vill träffa personen igen eller inte och man har fått ett hum om kroppen. Att se varandra iklädda knappt något alls triggar som sagt igång något, spänningen bildas och när dagen kommit till sin ända skiljs ni åt utan att ha noppat i skogen mot ett träd. Lovar att hon kommer ligga och fantisera om vad din kropp kan göra med hennes.

Jag skulle LÄTT kunna slanta en hel del om jag fick en seriös funktion där jag fick fler visningar per dag.

Boost är ju en jäkla scam den med. Det dyker ju upp EXAKT samma nunor hela tiden man kör boost. Känns ju föga troligt att samma brudar skulle sitta och svepa så frenetiskt varje kväll... Nej, de likesen ligger ju latent i bakgrunden och plockas fram så fort man river av en boost.

Fyfan vad rövknullad man är alltså.

Trots att man ser igenom och sågar i princip ALLT med Tinder så säger man ju samtidigt: "Här, varsågod att ta mina pengar!"

Citat:
Featured picks eller vad fan det nu heter är med största sannolikhet en meningslös gimmick. Varje tjej har en blå stjärna bredvid sin bild också för att uppmuntra till totalt slöseri med superlikes (vilket leder till färre matches, färre par och alltså fler Tinder-beroende). Naturligtvis är det en total waste att använda sin superlike på dem då de lär dyka upp för väldigt många killar just då, varför du drunkar i mängden.

Nej, den där funktionen kommer jag ignorera tills vidare; den verkar totalt usel.

Indeed. Gissar, hade du också bara pangbrudar att välja på?
Citera
2018-06-28, 21:56
Medlem
Citat:
Jag skulle LÄTT kunna slanta en hel del om jag fick en seriös funktion där jag fick fler visningar per dag.

Boost är ju en jäkla scam den med. Det dyker ju upp EXAKT samma nunor hela tiden man kör boost. Känns ju föga troligt att samma brudar skulle sitta och svepa så frenetiskt varje kväll... Nej, de likesen ligger ju latent i bakgrunden och plockas fram så fort man river av en boost.

Fyfan vad rövknullad man är alltså.

Trots att man ser igenom och sågar i princip ALLT med Tinder så säger man ju samtidigt: "Här, varsågod att ta mina pengar!" :rolleyes:

Indeed. Gissar, hade du också bara pangbrudar att välja på?

Absolut, bara vad folk i allmänhet skulle definiera som 9:or eller 10:or, typ.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in