2018-06-28, 20:07
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Jag hade inte förväntat mig något överhuvudtaget, jag ställde frågan "Vad tycker du om samtyckeslagen?" i samband med att vi pratade om Meetoo.
Och detta är en normal trevlig familjefar i 40 årsåldern.

Varför det svider så för din del med samtyckeslagen begriper jag absolut inte med tanke på att du skrev någonstans att du befunnit dig i relation med en kvinna sedan väldigt länge, så du bör ju rimligtvis inte riskera någonting här. Men du kanske bara är förbannad för att det är en sak till som tillkommer för kvinnor? Vet ju att du är tämligen bitter på de "fördelar" kvinnor har i samhället...jag säger det igen, "fördelar".
Han tyckte väl att metoo också var bra?
Citera
2018-06-28, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Champinjonen
Tack och hej. Du är fan dum i huvudet, ett troll, eller mest sannolikt både och.

Varför inte bara svara på frågan? Om jag ser att hon sover, sover hon då?
Citera
2018-06-28, 20:08
Medlem
Champinjonens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Terge
Varför inte bara svara på frågan? Om jag ser att hon sover, sover hon då?

Du kan väl för helvete fråga en jävla fråga eller? Har du grav autism? Vet du hur du kommunicerar med en annan varelse? Tror du på allvar att det någonsin kommer vara ett problem eller?
Citera
2018-06-28, 20:10
Medlem
Citat:
Du kan väl för helvete fråga en jävla fråga eller? Har du grav autism? Vet du hur du kommunicerar med en annan varelse? Tror du på allvar att det någonsin kommer vara ett problem eller?

Klarar du av att svara på frågan eller varför tjafsar du emot?

Om jag ser att hon sover, sover hon då?

Är det lite svår fråga för dig på något sätt?
Citera
2018-06-28, 20:11
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarvecket
Vad är det jag kallat dig för något?

Hör här, så ska du få en liten bit av sanningen igen.

Jag ska ta det här lugnt och sakta, så du inte missar något.
Du är tjej. Det vi är på nu är ett anonymt forum på internet.
En av reglerna på anonyma forum på internet är att det inte finns några tjejer på anonyma forum på internet.
Innan du går händelserna i förväg vill jag påpeka att det troligen inte betyder vad du tror att det betyder i verkligheten.

Du är tjej. Folk gillar dig för att du är tjej. Folk vill knulla dig. Därför uppmärksammar de dig och låtsas som att det du säger är intressant eller att du är smart.

På internet har ingen nån chans att knulla dig och det betyder att fördelen att vara tjej inte heller existerar. Du får inga förmåner i konversationer för att du är tjej bara för att jag vill stoppa kuken i dig så fort jag övertygat dig om att jag är en "bra kille". Därför kommer man säga ifrån på de där herpiderpinläggen direkt som inte betyder något.

Du och flera andra här gör en poäng av att de är tjejer. Det finns bara en anledning till det. Uppärksamhet. Du vill ha dina tjejprivilegier tillbaka eftersom du är för dum och eller korkad för att säga något intressant och glömde därför den gyllene regeln. Det finns inga tjejer på internet.

Det enda sättet du kan få tillbaka din tjejrespekt på internet är att posta dina tuttar och det är rimligen förnedrande för dig och därmed också ett medgivande till det faktum att det enda intressanta med dig är din nakna kropp.

TL;DR (Kort version för dem som inte orkar läsa för lång text.)
Visa pattarna eller dra åt helvete.
(Eller skärp dig)

Wow, nu lyckades du verkligen. Dum, korkad, tjejprivilegier, tror du att du trampar på en öm tå nu eller? Du är bitter. Över ditt liv, över samhället, vad vet jag. Men ditt uppförande är inte vettigt nånstans, bara att du nedlåter dig att skriva ett sånt inlägg som ovan visar hur svag du är mentalt. Trodde inte riktiga "män" tappade kontrollen så. Du borde skämmas över dig själv.
Citera
2018-06-28, 20:12
Medlem
Champinjonens avatar
Citat:
Klarar du av att svara på frågan eller varför tjafsar du emot?

Om jag ser att hon sover, sover hon då?

Är det lite svår fråga för dig på något sätt?

Din fråga är så urbota korkad. Ser du att någon sover så sover dom. Är du fem år gammal?
Citera
2018-06-28, 20:14
Medlem
Citat:
Din fråga är så urbota korkad. Ser du att någon sover så sover dom. Är du fem år gammal?

Okej. Så då säger jag att jag såg att hon var vaken när vi hade samlag. Så ingen våldtäkt trots att hon själv påstår att hon sov. Jag såg ju att hon var vaken. Ser du att någon är vaken då är de vakna. Observera att detta handlar om juridik och lagen mot våldtäkt.
Citera
2018-06-28, 20:14
Medlem
Champinjonens avatar
Citat:
Okej. Så då säger jag att jag såg att hon var vaken när vi hade samlag. Så ingen våldtäkt trots att hon själv påstår att hon sov. Jag såg ju att hon var vaken. Ser du att någon är vaken då är de vakna. Observera att detta handlar om juridik och lagen mot våldtäkt.

Är ord-mot-ord-tvister i rätten något nytt eller?
Citera
2018-06-28, 20:16
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Wow, nu lyckades du verkligen. Dum, korkad, tjejprivilegier, tror du att du trampar på en öm tå nu eller? Du är bitter. Över ditt liv, över samhället, vad vet jag. Men ditt uppförande är inte vettigt nånstans, bara att du nedlåter dig att skriva ett sånt inlägg som ovan visar hur svag du är mentalt. Trodde inte riktiga "män" tappade kontrollen så. Du borde skämmas över dig själv.
Haha, inte en chans!
Vet du vad ett "know your meme" är för något?

Texten är en översättning från https://www.youtube.com/watch?v=tU7G8cR4D2U

Hur tycker du jag lyckades med översättningen? Tjejer är ofta bättre på språk. De babblar mycket mer.
Citera
2018-06-28, 20:22
Medlem
Citat:
Är ord-mot-ord-tvister i rätten något nytt eller?

Du sa att folk sov om man ser dem sova. Eller hur?

Om jag ser att jag ser att hon vill då är det också så. Precis som Ipsis sa tidigare, att jag är den som ser om hon vill.

Det hela är rätt besynnerligt. Särskilt som ingen av de hetlevrade damerna i tråden som skriver en massa nonsens nu för att inte erkänna att de inte alls insett vad denna lag betyder klarar av att berätta om hur en kvinna visar att hon vill ha samlag.

Hur visar en kvinna att hon har samlag?

Och hur vet jag att hon är vaken?

Detta med att ösa skit över män på FB i den här tråden är ju så barnsligt att man får lust att säga att kvinnor är lite korkade men jag ska inte göra det. Jag förutsätter att ni svarar på de inlägg som har de frågor ni vill diskutera. Eller så är ni bara tysta.
Citera
2018-06-28, 20:24
Avslutad
Citat:
Men hur vet jag om jag inte märker rätt då?

Om jag tolkar det som om hon vill och det sen är våldtäkt hur roligt är det för mig då? Jag vet ju inte vad jag ska titta efter. Och du vet uppenbarligen inte heller hur man ska märka att en kvinna vill ha samlag. Varför inte bara svara på frågan om det nu är så enkelt?
Ok, Ipsis kärleksskola för oerfarna nybörjare öppnar igen:

Om hon sliter av dig kläderna och sätter sig på din snopp så vill hon.

Om hon svarar ja på frågan om hon vill ha sex så vill hon.

Där har du två heltäckande exempel. Gör hon inget av detta får du avstå.
Senast redigerad av Ipsi 2018-06-28 kl. 20:27.
Citera
2018-06-28, 20:29
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarvecket
Haha, inte en chans!
Vet du vad ett "know your meme" är för något?

Texten är en översättning från https://www.youtube.com/watch?v=tU7G8cR4D2U

Hur tycker du jag lyckades med översättningen? Tjejer är ofta bättre på språk. De babblar mycket mer.

Det enda positiva i detta är att det inte är dina ord, författade av dig.

Tur att det är nån som babblar iallafall, världen vore inte så mycket för någon om den enbart bestod av halvautistiska män utan social kompetens.

För övrigt, så har du fel. Du får gärna berätta var nånstans jag gör ett nummer av att jag är tjej, eftersom du eller förlåt, videon, påstår det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in