Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-05-15, 14:03
  #49
Medlem
Dröm till verklighet?

Jag tänkte kolla om någon vet hur man kan få sin dröm uppfylld på något sätt? Jag vill så gärna träffa någon som vill leka docktor/gynekolog och undersöka mig samtidigt som han binder fast mig, tvingar mig till flera orgasmer och stoppar massa olika saker i mig.
Citera
2018-05-23, 12:26
  #50
Medlem
graffdatshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cmovia01
Jag tänkte kolla om någon vet hur man kan få sin dröm uppfylld på något sätt? Jag vill så gärna träffa någon som vill leka docktor/gynekolog och undersöka mig samtidigt som han binder fast mig, tvingar mig till flera orgasmer och stoppar massa olika saker i mig.

I vilket län bor du? Ungefärlig ålder? Har du en genekologstol inblandad? Tar du dos? -Det är nämligen (enligt mig) världens bästa stämningshöjare när det kommer till sex! Och då gäller det inte minst rollspel!

Jag tar emot pm om vissa frågor inte känns bekväma att diskutera öppet här!
Men det är en diskussionstråd, still!
Mvh!
Citera
2018-05-27, 09:41
  #51
Medlem
Asshatss avatar
https://www.minanakenbilder.se/?t=10960

Brukade jag och min sambo kolla igenom tillsammans, finns MASSOR med kink där!
Finns verkligen ALLT
Citera
2018-06-21, 22:27
  #52
Medlem
vart hittar man hänsynslösa män som vill ha en transtjej som 24/7, TPE slav? letat på BC och DS men hittar ingen seriös. börjar ge upp.
Citera
2018-06-24, 11:10
  #53
Medlem
Var kan jag hitta likasinnade människor som föraktar kvinnor? Nått sorts kvinnohat community? Där man kan dela sexuella erfarenheter gällande detta.

Detta verkar väldigt tabu. Svårt att hitta platser där detta är tillåtet ens.
Citera
2018-06-26, 23:55
  #54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cmovia01
Jag tänkte kolla om någon vet hur man kan få sin dröm uppfylld på något sätt? Jag vill så gärna träffa någon som vill leka docktor/gynekolog och undersöka mig samtidigt som han binder fast mig, tvingar mig till flera orgasmer och stoppar massa olika saker i mig.

Låter som att du vill ge dig hän fullständigt till en främmande man som får undersöka dig på alla vis och sedan uppleva spänningen över vad som ska hända. Kanske får du lite smisk eller så får du en rejäl kuk i röven samtidigt som du tvingas till orgasm efter orgasm? Ovetskapen att inte veta vad som ska hända eller hur länge det ska hålla på kan vara riktigt upphetsande. Entry level till BDSM typ. Bodycontact bör kunna ge napp. Skicka PM om du har frågor eller vill veta mer.
Citera
2018-06-28, 17:39
  #55
Medlem
redmoon-cats avatar
Hur tar jag kontakt med scat-klubbar i Sverige?

Finns det ens sånna klubbar? ni har kanske tips på hur jag allmänt kommer i kontakt med likasinnade.
I mitt fall handlar det inte om bögeri..
Citera
2018-06-28, 17:50
  #56
Medlem
SingMeToSleeps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av redmoon-cat
Finns det ens sånna klubbar? ni har kanske tips på hur jag allmänt kommer i kontakt med likasinnade.
I mitt fall handlar det inte om bögeri..

Tror det är skitsvårt, men testa DS och BC. Om du nu inte redan gjort det, i såna fall har jag skitit i det blå skåpet...
Citera
2018-06-28, 17:50
  #57
Medlem
Freddeiboi98s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av redmoon-cat
Finns det ens sånna klubbar? ni har kanske tips på hur jag allmänt kommer i kontakt med likasinnade.
I mitt fall handlar det inte om bögeri..
Vad är scat-klubbar?
Citera
2018-06-28, 17:54
  #58
Medlem
Rh35VSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Freddeiboi98
Vad är scat-klubbar?
Nån slags bajsfest gissar jag😀
Citera
2018-06-28, 17:55
  #59
Medlem
myts avatar
Du letar efter scat-klubbar men känner att det är viktigt att poängtera att du inte beblandar dig med bögar. Kom igen
Citera
2018-06-28, 17:58
  #60
Medlem
Freddeiboi98s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rh35VS
Nån slags bajsfest gissar jag😀
Gud vad sjukt ! Jag förstod nästan det. Jag tror knappast att det finns såna klubbar i Sverige.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback