Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-12-26, 19:31
  #37
Avstängd
Tjackrunkarens avatar
Någon mer som brukar tycka om runka i trosor nylon? Kissa på sig själv magen? Blir galet pevers på tjack då brukar det ske hehe.
Citera
2018-01-05, 10:17
  #38
Medlem
petite1997s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjackrunkaren
Någon mer som älskar shemales, gravida, bröstmjölk, wet, äldre med yngre, Prolapse..
Jag tänder enormt på wet och äldre män
Citera
2018-01-19, 07:23
  #39
Medlem
Vad är mitt nästa steg?

Jag är en snygg maskulin man i mina bästa år och jag har en last, en last som jag då och då bejakar men som jag börjar uppleva som förutsägbar nu.

Jag gillar att klä upp mig i nylonstrumpor, har skitsnygga högklackade lackpumps, hårt surrad korsett och diverse andra slavgrejer så som mask och vristbojor med mera. Jag blir så förbaskat kåt av att klä mig på detta sätt, och snygg tycker jag själv.

Det ända som saknas är att jag skall råka ut för det där gänget av män, kvinnor och/eller transar som fattar hur det är ställt med mig. De som inser att här kan de få sig en riktigt skön och rolig stund om de bara petar i mig poppers och smeker mina bröst, mina ben, min kuk och min röv.

Jag drömmer om att "råka ut" för saker, bli ägd, tagen, utlånad, nyttjad och givetvis knullad med mera.

För att komma så nära detta som möjligt har jag ibland varit på videoklubbar i Stockholm och där kan det hända en del men oftast inte. De som är där är oftast blyga tapetstrykare som knappt vågar runka öppet. Än mindre ta över min kåta kropp och roa sig med den.

Jag är trött på att vara den smartaste, kåtaste, mest seriösa och dessutom snyggaste på dessa ställen. Därav min fråga till er som är här, vart kan jag söka mig för att hitta nästa nivå av spänning?

Jag är extremt seriös så jag undanber mig fjant och nybörjargrejer. Du som fattar vad jag pratar om här, det är dig jag vill höra från.

Jag vill vara helt anonym, jag vill vara en kropp och inte en person, jag vill inte vara social eller prata en massa. Jag vill vara nyttjad och använd men respekterad och omhändertagen, jag vill känna mig trygg i otryggheten.
Citera
2018-01-24, 11:32
  #40
Medlem
Var hittar jag tjejer som gillar ABDL / kissa / bajsa på sig?
Citera
2018-02-10, 16:31
  #41
Medlem
Contants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Callesthlm86
Hur f*n hittar man någon som gillar rapeplay?
Har förut haft KKs och flickvänner som gillar detta men har mer varit en slump så att säga. Nu är man singel och vill hitta en lekpartner. Fått kontakt med människor på BC och darkside men de har visat sig vara ganska oseriösa. Vart hittar man en kvinna som älskar rapeplay som inte är en massa snack men lite verkstad?

Som flera redan svarat, Darkside, utan tvekan. Men sen kan jag tipsa om appen Badoo. Där, iallafall på min sida, samlas nog hela Sveriges pervon och även från resterande Europa. Då kan man ha tur att hitta en guldkorn i sanden.
På Darkside känns det som att man kan kräva att folk vet mer dock, inte bara är överkåta. Våga vara ärlig med vad Du kickar på så ska Du se att Pandoras ask öppnar sig...
Citera
2018-02-16, 15:59
  #42
Medlem
Jag är en kille som enbart och enbart vill bli dominerad, jag vill ha stryk, vart vänder jag mig? Söker bara tjejer.
Citera
2018-02-18, 16:55
  #43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AntligenRokfri
Jag är en kille som enbart och enbart vill bli dominerad, jag vill ha stryk, vart vänder jag mig? Söker bara tjejer.
Åsa Waldau verkar vara en lämplig partner. Sök dig till sekter där kvinnor styr. Eller anlita ett proffs.
Citera
2018-02-19, 05:46
  #44
Medlem
Danlos avatar
Var hittar jag en kille i Västra Götaland som vill testa att pissa i kors, jämföra kukar och hitta på diverse kinky-grejer men utan att kladda på varandra? Bara vara lite nyfikna tillsammans, hehe
Citera
2018-02-19, 05:47
  #45
Medlem
Danlos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjackrunkaren
Någon mer som brukar tycka om runka i trosor nylon? Kissa på sig själv magen? Blir galet pevers på tjack då brukar det ske hehe.

Hehe, tänder inte på trosor men däremot har jag fantiserat om lite wet ibland..
Citera
2018-02-24, 16:17
  #46
Medlem
Vettig, högutbildad, ser bra ut.
Men vill likt flera andra bli slagen, utnyttjad, etc av kvinnor.
Någon som kan tipsa om någon annan sida än DS?
Verkar inte direkt finnas mycket att hämta där, trots att man bor i mälarområdet.
Citera
2018-04-28, 20:46
  #47
Medlem
whydahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av petite1997
Jag tänder enormt på wet och äldre män

Lär inte vara särskilt svårt att hitta, eller?
Citera
2018-05-05, 09:38
  #48
Medlem
vart hittar man normala tjejer som gillar DDLG och vill ha en "daddy"? Förutom darkside?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback