Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-06-28, 18:06
  #61
Medlem
redmoon-cats avatar
Har inget emot bögar liksom. Men jag vill säga att Jag mer än gärna ingår i scatlekar (både ge och ta)
men endast med kvinnor. Och det är viktigt för mig för jag är ju inte bög - så enkelt är det.

Vad mig anbelangar är det inte mer sjukt än hur sjuk vanliga Svenssons är egentligen.
Citera
2018-06-28, 18:09
  #62
Medlem
redmoon-cats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SingMeToSleep
Tror det är skitsvårt, men testa DS och BC. Om du nu inte redan gjort det, i såna fall har jag skitit i det blå skåpet...

Vad är DS & BC ? Jag är total färsking på att söka sånt här. Tack om du berättar!.
Citera
2018-06-28, 18:17
  #63
Medlem
DontWantWars avatar
Fyfan vad äckligt, men jag hade ju hellre valt att äta en snygg bruds skit om jag vore tvungen. Sånt här galenskap tror jag nog du endast kan hitta via någon eskortsida kanske? Jag önskar dig lycka till!
Citera
2018-06-29, 09:52
  #64
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av redmoon-cat
Vad är DS & BC ? Jag är total färsking på att söka sånt här. Tack om du berättar!.

DS = Darkside
BC = BodyContact

Sidor att söka på för dina önskningar.
Citera
2018-06-30, 17:03
  #65
Medlem
Är oerhört nyfiken på att prova bli dominerad av en kvinna. Vara dennes slav för en heldag. Hängt länge på DS och BC nu med bilder och utförliga presentationer men ändå ingen lycka. Ser hyffsad ut och är tränad i kroppen så tror inte det ska vara något fel.

Någon mer som vet något extra? Köpa sig något utomlands eller vart går jag vidare?
Citera
2018-07-11, 10:09
  #66
Medlem
Henry-Swansons avatar
Verkar som att man får regga sig på Bodycontact och Darkside enligt svaren här. Själv så tänder jag bl.a. på tjejer med psykiska problem och som jag förstår det så är det Darkside som gäller då? Jag tänder även på creampies och rollspel med sånt fokus med tjejer som också tänder på detta och som är galna i sperma. Var kan man lättast hitta såna tjejer?
Citera
2018-07-13, 20:10
  #67
Avstängd
På darkside? Är det där man kan välja mellan 100 olika kön när man skapar sin profil?
Citera
2018-08-07, 13:11
  #68
Medlem
Sexgrupper i kik

Hej

Jag letar efter sexgrupper i kik!
Finns det några ni kan rekommendera mig?
Citera
2018-08-07, 13:29
  #69
Medlem
Skrattgrabbens avatar
Jag hoppas du driver.. Kik appen användes tills typ 2013 av fjortisar och idag används det endast av peddofiler som vill hålla en profil som inte går att spåra.
Citera
2018-08-07, 13:32
  #70
Medlem
9rxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skrattgrabben
Jag hoppas du driver.. Kik appen användes tills typ 2013 av fjortisar och idag används det endast av peddofiler som vill hålla en profil som inte går att spåra.

äh håll käften på dig.
Du får nog skapa en egen sexgrupp ! Det blir ett litet projekt för dig
Citera
2018-08-07, 13:41
  #71
Medlem
quts avatar
Det finns det men vet inte vad de heter.

Sök vidare.
Citera
2018-08-10, 22:25
  #72
Medlem
Vill ju gärna vara med om FEMDOM av 1 eller 2 kvinnor. Eller 1 kvinna och 1 man. Måste man verkligen anlita proffs för att kunna vara med om detta?

Ser bra ut, är 37 år och har slank tränad kropp! Ändå helt dött och oseriöst på BC och Darkside!

Måste man gå utanför lagen för att kunna uppleva en fantasi?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback