2018-06-28, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Det är väl klart att sex funkar så! Man är två om sex. Det är ett samspel. Man kollar: gillar du detta? Ska jag gå vidare? Men du verkar köra på tills du får en smäll för att du har noll koll på vad som är ok för din partner.

Vad är det man ska kolla efter?
Citera
2018-06-28, 14:30
Medlem
Flickfotografs avatar
Citat:
Nej, lycka till i rättegången får jag väl säga även till dig då, när åklagaren har bevisat att du gjort dig skyldig till våldtäkt och du försöker försvara dig med att hon ville men inte visste om det.
Det verkar fortfarande som att du inbillar dig en massa om mig, men jag är gammal nog att förstå hur saker och ting hänger ihop och denna inkompetenta regering och dess infantila medlöpare har inte en chans mot mig eller mina motargument. Det är ett av skälen till att de som borde dömas för brott aldrig gör det.

Du lever i en demokratur där kunskap är makt och du behöver inte ens särskilt mycket för att kringå hela skiten.

Det gränslösa samhället med undantag för allt möjligt är deras egna bakdörr för att komma undan.
Jag drar mig inte för att utnyttja samma, så kan de straffa gamla och skattebetalare i stället. De som de kommer åt.

Jag har inte och kommer aldrig dömas för de brott du beskriver eller inbillar dig i dina vildaste fantasier.

Och nej, det kommer aldrig bli något mellan dig och mig.
Citera
2018-06-28, 14:30
Medlem
Citat:
Det man behöver samtycke till är att utföra samlag eller handlingar jämförbara med samlag.

Hur får du det till att det att man behöver samtycke till att under samlag byta ställning?

Så om man börjar med gemensam överenskommelse att ha sex kan man slänga runt henne och köra in den utan att hon ger samtycke? Är det så det är tänkt att fungera?
Citera
2018-06-28, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt

Men antal kvinnor som åker dit lär vara noll om vi skall vara ärliga.

Bra så också. Vad som behövs är en ö reserverad för enbart manshatande feminister, så kan vi alla andra leva i ett normalt fungerande rätts-samhälle.

Kvinnor som inte vill ha att göra med män behöver bara transporteras till ön. Enkelt och bra och råkar de ruttna där, så är det heller inget som skadar samhället.
Citera
2018-06-28, 16:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Terge
Vad är det man ska kolla efter?
Om personen är med på noterna naturligtvis.
Citera
2018-06-28, 16:16
Medlem
Citat:
Om personen är med på noterna naturligtvis.

Och vad är det för något?
Citera
2018-06-28, 16:22
Avslutad
Citat:
Så om man börjar med gemensam överenskommelse att ha sex kan man slänga runt henne och köra in den utan att hon ger samtycke? Är det så det är tänkt att fungera?
Köra in den, du tolkar inte det som en samlagshandling som kräver samtycke?
Citera
2018-06-28, 16:24
Avslutad
Citat:
Och vad är det för något?
Eh, det är att personen vill. Trist om du aldrig varit med om det.
Citera
2018-06-28, 16:33
Medlem
Citat:

Citat:
Eh, det är att personen vill. Trist om du aldrig varit med om det.

Okej så du menar att jag ska avgöra om hon vill?
Citera
2018-06-28, 16:36
Avslutad
Citat:
Okej så du menar att jag ska avgöra om hon vill?
Ja naturligtvis. Kan du inte avgöra det på egen hand får du visa dig dum och fråga.
Citera
2018-06-28, 16:42
Medlem
Citat:
Ja naturligtvis. Kan du inte avgöra det på egen hand får du visa dig dum och fråga.

Ok så mannen avgör på egen hand om hon vill ha samlag?
Citera
2018-06-28, 16:50
Medlem
Citat:

Men det är ju jag som avgör om hon vill så då blir det ju inga problem. Så då är det ju enkelt. Lika enkelt som du och några till har hävdat i tråden. Jag känner efter om hon vill.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in