Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2018-06-28, 05:31
Medlem
powderfuckers avatar
Gå in på den lille horungens Twitter han har lagt upp en bild med Soran. Vidriga as som tar på sig Sverige tröjan nununu innan den e borta
Citera
2018-06-28, 06:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av powderfucker
Gå in på den lille horungens Twitter han har lagt upp en bild med Soran. Vidriga as som tar på sig Sverige tröjan nununu innan den e borta

Jag undrar om det är Özz som bjudit in Soran att kolla på matchen, eller om det är hans svåger.
Att han väljer att umgås med Soran säger ju en hel del om hans moraliska kompass.
Citera
2018-06-28, 08:03
Medlem
powderfuckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Faktaruta
Jag undrar om det är Özz som bjudit in Soran att kolla på matchen, eller om det är hans svåger.
Att han väljer att umgås med Soran säger ju en hel del om hans moraliska kompass.
Så jävla sne att de har sverigetröjor
Citera
2018-06-28, 08:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av powderfucker
Så jävla sne att de har sverigetröjor
Noterar proportionerna 1 kvinna - 9 män.
Det ger mig i alla fall lite hopp..

Förutom de identifierade Özz och Soran: vilka är de andra?
Citera
2018-06-28, 09:33
Medlem
Det börjar dra ihop sig till Özz Nujen på scen i Almedalen. Det är Akademikerförbundet SSR som bokat in honom. Som redan har spekulerats här i tråden, så har antagligen bokningen skett för länge sedan och man vill inte genera ÖN genom att avboka honom, trots allt smutsigt som under 2018 har framkommit om honom.

ÖN har setts iklädd en Fi-tröja supporta just det partiet. Just det partiets förra partiledare Victoria Kawesa står nu åtalad för att ha misshandlat en man som med rådighet hindrade Kawesa från att planka på T-banan. Tråd finnes!

En annan av Fi:s partilledare är Gudrun Schyman. Hon är inte bara partiledare, utan också utbildad socionom. Som socionom är ens fackliga tillhörighet Akademikerförbundet SSR. I en viss bemärkelse kan vi se Gudrun Schyman som de svenska socialsekreterarnas översteprästinna.
Att Gudrun Schyman inte betackar sig för att bli associerad med fifflaren Özz Nujen, visar vad det är för en sorts omoralisk och omdömeslös människa. Kanske visar det också på hur skadlig långvarig överkonsumtion av alkohol är?

Jag hoppas på mycket folk den 4 juli runt scenen med Özz Nujen. Hade jag inte nästa vecka varit på ett utlandsuppdrag, så hade jag stått ringside och ropande bett ÖN plocka fram svågern. Gissar att Özz då hade börjat fumla med gylfen..

Bra läsning här om hur Dagens Opinion ser på
ÖN:s medverkan: http://dagensopinion.se/akademikerf%C3%B6rbundet-ssr-tar-%C3%B6zz-n%C3%BBjen-till-almedalen-%E2%80%93-trots-svartjobb
Senast redigerad av Carinah78 2018-06-28 kl. 09:40.
Citera
2018-06-28, 10:18
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carinah78
Noterar proportionerna 1 kvinna - 9 män.
Det ger mig i alla fall lite hopp..

Förutom de identifierade Özz och Soran: vilka är de andra?
Delvis samma folk som här: https://www.instagram.com/p/Bkf4Ke_FejR/?taken-by=s_simmonds
Citera
2018-06-28, 10:20
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carinah78
Det börjar dra ihop sig till Özz Nujen på scen i Almedalen. Det är Akademikerförbundet SSR som bokat in honom. Som redan har spekulerats här i tråden, så har antagligen bokningen skett för länge sedan och man vill inte genera ÖN genom att avboka honom, trots allt smutsigt som under 2018 har framkommit om honom.

ÖN har setts iklädd en Fi-tröja supporta just det partiet. Just det partiets förra partiledare Victoria Kawesa står nu åtalad för att ha misshandlat en man som med rådighet hindrade Kawesa från att planka på T-banan. Tråd finnes!

En annan av Fi:s partilledare är Gudrun Schyman. Hon är inte bara partiledare, utan också utbildad socionom. Som socionom är ens fackliga tillhörighet Akademikerförbundet SSR. I en viss bemärkelse kan vi se Gudrun Schyman som de svenska socialsekreterarnas översteprästinna.
Att Gudrun Schyman inte betackar sig för att bli associerad med fifflaren Özz Nujen, visar vad det är för en sorts omoralisk och omdömeslös människa. Kanske visar det också på hur skadlig långvarig överkonsumtion av alkohol är?

Jag hoppas på mycket folk den 4 juli runt scenen med Özz Nujen. Hade jag inte nästa vecka varit på ett utlandsuppdrag, så hade jag stått ringside och ropande bett ÖN plocka fram svågern. Gissar att Özz då hade börjat fumla med gylfen..

Bra läsning här om hur Dagens Opinion ser på
ÖN:s medverkan: http://dagensopinion.se/akademikerf%C3%B6rbundet-ssr-tar-%C3%B6zz-n%C3%BBjen-till-almedalen-%E2%80%93-trots-svartjobb
Intressant stycke:
Citat:
– Vi har inga planer efter det här framträdandet. Vi kommer inte att jobba med Özz, vi har jobbat med honom under en kongressperiod på tre år och nu inleder vi ett nytt samarbete med en artist, säger Margareta Bosved.
Citera
2018-06-28, 10:27
Medlem
zurfarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Delvis samma folk som här: https://www.instagram.com/p/Bkf4Ke_FejR/?taken-by=s_simmonds

Remarkabelt att de dinerar på restaurangen Två Små Svin!

Citera
2018-06-28, 10:41
Medlem
Citat:
Intressant stycke:

Oavsett vad man tycker om denna Margareta Bosved skötte hon sig väldigt bra i intervjun och inte som något typiskt värdegrundshjon. Det var verkligen klinisk precision i svaren. Och ett och annat kunde uttydas mellan raderna.
Citera
2018-06-28, 10:44
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:

Kan det vara samma gook här, som är delvis skymd på den tidigare bilden?
https://mobile.twitter.com/ozznujen/status/1003537902905806848
Citera
2018-06-28, 10:45
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LordBanister
Oavsett vad man tycker om denna Margareta Bosved skötte hon sig väldigt bra i intervjun och inte som något typiskt värdegrundshjon. Det var verkligen klinisk precision i svaren. Och ett och annat kunde uttydas mellan raderna.
Jepp. Hon verkade definitivt medietränad.
Citera
2018-06-28, 10:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zurfarn
Remarkabelt att de dinerar på restaurangen Två Små Svin!

Ja det är humor 😂. För övrigt så finns inte mycket humor varken i özz eller soran. Två små svin som klänger sig fast i "eliten". Äckligt att dessa människor inte tar avstånd. Bojkotta Möller och Bronten! Fattar de inte själv att iom att de inte tar avstånd så stöttar de våldtäkter, skattesmitning och terrorfinansiering.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in