Citat:
Ursprungligen postat av
Sirka-Enni.Pesonen
Exakt vad hon är. Sannolikt har Kawesa Sverigerekord i grenen "manshatande rasist med specifik fobi för vita män". Mannen i tunnelbanan hon spöade på verkar ha fått känna på extremt Victoria Kawesa-manshat.
Hatbrott. Hon borde gå in i toppen någonstans (topp 10 lätt) bland andra uppmärksammade svenska figurer på listan "Uppmärksammade hatbrottsmål i Sverige".
Hatvåld. Undrar hur mycket sånt, som i tunnelbanan-brottmålet, hon har på sitt samvete? För det lär ju inte vara första, eller sista, gången...
Jag tror du har rätt, om man bara ser på invandrade kvinnor.
Men du har nog glömt alla invamdrade negrer och muslimska araber som misshandlar och gruppvåldtar vita blonda svenska barn på löpande band, det hatet och föraktet mot svenska folket får Kawesa att hamna i lä.
Det enda rimliga är dock att hon döms för både hatbrott, förtal, bedrägeri och misshandel, minst.