Citat:
Ursprungligen postat av
hivnegativ
Det tror inte jag. Jag tror Kawesa är en manshatande rasist med specifik fobi för vita män.
Hon har sannolikt sett för mycket ensidig hatpropaganda som exempelvis Inglorious Basterds och "Män som hatar kvinnor" mm.
Jag tror hennes hat och rasism förklarar attacken i tunnelbanan och skuldbeläggandet av offret.
Exakt vad hon är. Sannolikt har Kawesa Sverigerekord i grenen "manshatande rasist med specifik fobi för vita män". Mannen i tunnelbanan hon spöade på verkar ha fått känna på extremt Victoria Kawesa-manshat.
Hatbrott. Hon borde gå in i toppen någonstans (topp 10 lätt) bland andra uppmärksammade svenska figurer på listan "Uppmärksammade hatbrottsmål i Sverige".
Hatvåld. Undrar hur mycket sånt, som i tunnelbanan-brottmålet, hon har på sitt samvete? För det lär ju inte vara första, eller sista, gången...