Citat:
Ursprungligen postat av
Starback
Det gläder mej.
Grisarna åkte åt helvete iaf. Det såg jag till. På vilket sätt behåller jag för mej själv. Efter en sån grej anser jag att allt är tillåtet.
Citat:
Ursprungligen postat av
Moosky
Självklart men jag kan även se ett annat scenario så som att han vräkte ur sig något också plus den riktigt och klaustrofobiska situationen som Kawesa hamnade i då han trängde in henne så hon inte kunde ta sig framåt.
Fuckfingret såg jag senast i dag av Maradona på¨läktaren så det är väl inte så ovanligt direkt.
Och sa han typ dirty N whore så kan det finns en förståelse för agerandet. Sen vet man också att ingen åker till en psykakut för nöjes skull. Jag skulle tippa på att hon tyckte det var extremt obehagligt att bli förföljd av honom.
Att försvara Kawesa är inget lätt jobb med tanke på att allt finns dokumenterat. Ni två visar att hennes försvarsadvokat utför ett genialiskt arbete. Något duger ni till så tack för det.
Behövs knappast annat än de bilder som finns i fup för fällande dom, förhören gör varken till eller från för här kan man lungt säga att brottet är filmat. Skulle lätt kunna blivit Svergies första fup det här som gett fällande dom av endast bildmaterial.
Citat:
Ursprungligen postat av
Starback
Det måste ha gått fort. Så vem stod beredd med kamera för att filma. Eller är det T-banekameror som tagit bilderna?
.
Jag tror Kawesa och du har samma stora problematik med förståndet och tänket.