Citat:
Ursprungligen postat av
BrunoC
Det förstås. Fast lägger du samma pengar på en filippinhora istället så kan du åtminstone bli av med oskulden

Vart fel när jag citerade, skrev mer (läs). Blev av med oskulden när jag var 15 men tackar för tipset, låter som ngt en 35-40årig fet gubbe som du borde göra.
Jag har sagt det snart hundratals gånger i tråden. 6or har ingenting att hämta på Tinder så till vida du inte kan visa upp någonting annat som signalerar någon typ av väldig status.
Vet ej vilken fantasi värld du lever i men alla brudar som ser någorlunda bra ut använder smink, photoshoppar bilder osv och ser sällan lika bra ut irl som på en bra bild. En 8-8.5 poängare skulle mycket väl kunna vara en 6:a irl. När jag tar bilder tar jag dom exakt så som jag ser ut irl så folk inte blir förvånade vid en träff, möjligtvis att jag redigerar bort en stor finne men inte mer än så, inget smink, inget filter, minimal redigering. Skulle säkert kunna få upp mig själv till en 7-8:a om jag gjorde sakerna som nämnda ovan.
Ja, vad i hela friden kan det vara? Vara snygg kanske?
Bra bilder och att kunna styra upp träffar på ett snabbt och smidigt sätt hjälper också.
Är ingen modell som sagt men ser inte direkt dålig ut varken på bilder lr irl. Haft en del förhållanden/krog ragg med tjejer över min liga, är som sagt ny i tinder gamet. Så istället för att framstå som en idiot med läsförståelse utan några direkt konkreta tips på mina frågor så kunde du väl bidra med vad som går hem hos brudarna på tinder?
Vadå "bra"? Enligt vem? Dig?
Uppenbarligen är det inte alls bra.
Män som ser väldigt bra ut och kanske har någon enstaka selfie, har precis det motsatta problemet till dig. De har för många brudar på appen som vill träffa dem och har svårt att bestämma vilken brud som ska knullas vilken vecka.
Men tumregel är att du bör skippa selfies. Ofta ger det en incel-vibe och om inte annat så skippa det för din självrespekts skull.
Fast där har du fel. Män har det svårare på tinder, det har bevisats om och om igen. En riktigt snygg kille får 1/3 av matchningarna som en riktigt snygg tjej får. Har bara använt tinder en vecka som sagt så kanske lite tidigt att utvärdera nu.
Igen - enligt vem? Dig? Din morsa? Dina tjejkompisar som säger det du vill höra?
Någon homofil som skriver artiklar i modemagasin och som har sagt att det är en snygg frisyr (på andra homos)?
Enligt många? Modern och snygg frisyr som många har.
Ja, då är det väl dags att du snart bestämmer dig för ifall du ska göra ett tappert försök att förbättra utseendet/bilderna eller ifall du helt enkelt kanske ska lägga ner skiten och inse att det här inte var någonting för dig - "Insanity is doing the same thing over and over again but expecting different results".
Varför tar du ett wt citat för att försöka låta smart? Tänker inte lägga ner tinder efter EN vecka, alldeles för tidigt att utvärdera chanserna redan. Helt ärligt låter du som en riktigt miserabel gubbe som blev lämnad av frugan, och möjligtvis var snygg för 20 år sedan men har kvar självförtroendet när du är en gammal och fet gubbe.
Nej, men i högre toppskiktet bland män är en bra regel.
Varför skulle en snygg tjej sänka hennes standarder för att träffa en 6:a när hon enkelt kan få snyggare män där på appen och när inte ens halvdana eller fula brudar är villiga att göra det?
Som sagt.. Snygga tjejer ser sällan ut lika bra irl som på foton. En 7-9:a på tinder skulle mkt väl kunna vara en 6:a irl utan smink, redigering osv.
Så du är ganska vältränad men har då inga bilder på din kropp när det är faktiskt där som en alldaglig 6:a möjligtvis skulle kunna stå ut från mängden och konkurrera?
Varför ska man stå och spänna sig? Känns inte riktigt som det går hem.
"Stor"? I den här tråden anses det snarare vara en micro size.
Aa juste glömde att alla på FB är mytomaner och har 30cm slak i isvak. Har större än Svenska avg storleken och globala, aldrig gjort ngn tjej besviken. Färre än 1% av männen i hela världen har större än 20cm, så att tro att alla har ngn porrkuk som dom skryter om på fb är osannolikt.
Kanske är du själv som sitter på en 5cm micro penis och är uppkäftig på internet och ljuger om saker, för att kompensera för din lilla snopp. Brukar oftast vara en typen av miserabel person som besitter en micropenis.
Spara slantarna och säg upp abonnemanget.
Vet inte hur fattig du är men 100-150kr eller vadfan gold kostar är en droppe i havet för mig.
Idag, 19:13