Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-06-13, 00:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grabbenutanskills
Matchade med en tjej ikväll vid 9 och har pratat rätt intensivt fram tills nu. Hon ville träffa mig redan nu och egentligen enbart ligga, så har suttit och funderat på om det är värt det. Skulle varit framme vid 1, och börjar jobbet halv 7. Tar cirka 40 till jobbet i från na. Fyfan.. så måste upp tidigare än planerat.

Edit; är på väg.

Sedärja, bättre sent än aldrig. Lycka till.
Citera
2018-06-13, 00:37
Medlem
NirvanAs avatar
Någon här som lyckats att snabbt knulla en anknäbbs tjej med sillisar från tinder?
Jag tänker att uppmärksamheten de får både där och IRL gör det nästan omöjligt att få till det med?

Kan tända på det som fan rent sexuellt men ingen jag vill ha nåt med att göra i övrigt. Blir ju som ett knulla en porrstjärna typ.
Citera
2018-06-13, 06:16
Medlem
precixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ytterbium
Vet nån när avståndet uppdateras? Är det så fort man flyttat på sig och gått in på appen eller räcker det med att man flyttar på sig och låter bli att gå in på appen? Alltså att appen ändå läser av ens plats trots att man inte är inne på den?

Flytta sig och sen logga in
Citera
2018-06-13, 06:17
Medlem
precixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Någon här som lyckats att snabbt knulla en anknäbbs tjej med sillisar från tinder?
Jag tänker att uppmärksamheten de får både där och IRL gör det nästan omöjligt att få till det med?

Kan tända på det som fan rent sexuellt men ingen jag vill ha nåt med att göra i övrigt. Blir ju som ett knulla en porrstjärna typ.

Det är möjligt om du är väldigt snygg. Annars är du körd

Testa göra ett fakekonto med en snygg kille!
Citera
2018-06-13, 07:46
Medlem
fabulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grabbenutanskills
Matchade med en tjej ikväll vid 9 och har pratat rätt intensivt fram tills nu. Hon ville träffa mig redan nu och egentligen enbart ligga, så har suttit och funderat på om det är värt det. Skulle varit framme vid 1, och börjar jobbet halv 7. Tar cirka 40 till jobbet i från na. Fyfan.. så måste upp tidigare än planerat.

Edit; är på väg.

Underbart inlägg, speciellt editen. Garvar läppen av mig!

Fan vad jag känner igen mig alltså. Blir framförallt sjukt irrationell när jag varit utan närhet några veckor och då gör jag också såna här dumma grejer.

Tricket är att tänka hur man känner sekunden efter utlösning och på morronen och då blir det faktiskt enklare att skita i det. Ibland kan man ju liksom bli sugen på en riktigt stor svettig pizza, glass och lösgodis men tänker inte alls på hur man kommer att må efteråt när man tryckt allt.

Uppdatera oss hur det gick! Hur känns det idag?
Citera
2018-06-13, 08:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av precix
Flytta sig och sen logga in

Tack!
Citera
2018-06-13, 08:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fabula
Underbart inlägg, speciellt editen. Garvar läppen av mig!

Fan vad jag känner igen mig alltså. Blir framförallt sjukt irrationell när jag varit utan närhet några veckor och då gör jag också såna här dumma grejer.

Tricket är att tänka hur man känner sekunden efter utlösning och på morronen och då blir det faktiskt enklare att skita i det. Ibland kan man ju liksom bli sugen på en riktigt stor svettig pizza, glass och lösgodis men tänker inte alls på hur man kommer att må efteråt när man tryckt allt.

Uppdatera oss hur det gick! Hur känns det idag?
Med det resonemanget så ska man hoppa över ätardagarna för man blir ju rätt dåsig efteråt. Och helt bortse från den mentala tillfredsställelse som det ger att äntligen få sätta tänderna i något onyttigt.

Och man ska hoppa de få spontanfyllor man har för dagen efter är det ju oftast inte så kul.

Och man ska inte heller göra sköna, spontana grejer mitt i natten, för efteråt så kanske det inte är lika kul.

Bra filosofi. Köp inte en hund, för det är så tråkigt när den dör.
Citera
2018-06-13, 10:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ytterbium
Vet nån när avståndet uppdateras? Är det så fort man flyttat på sig och gått in på appen eller räcker det med att man flyttar på sig och låter bli att gå in på appen? Alltså att appen ändå läser av ens plats trots att man inte är inne på den?
Avståndet uppdateras aldrig i bakgrunden. Det uppdateras när man öppnar upp appen, och ibland sporadiskt om man förflyttar sig och är inne i appen samtidigt.
Citera
2018-06-13, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ordmojlig
Det vet du eftersom du även chattar med män eller ville du bara bevisa hur antiintelektuell du är? Oroa dig inte, du har inte en chans här.

Epic fail.

Två saker:
1. Jag behöver inte "chatta" med män; det räcker gott att jag har tjejkompisar att utbyta erfarenheter med.
2. Högmodet när någon som inte klarar av att stava till "antiintellektuell" tror sig vara förmögen att ge mig en match ... ytterst missklädsamt!

Vet dina begränsningar och sluta vara kränkt över att någon inte håller med dig.
Citera
2018-06-13, 11:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fomalhaut
Epic fail.

Två saker:
1. Jag behöver inte "chatta" med män; det räcker gott att jag har tjejkompisar att utbyta erfarenheter med.
2. Högmodet när någon som inte klarar av att stava till "antiintellektuell" tror sig vara förmögen att ge mig en match ... ytterst missklädsamt!

Vet dina begränsningar och sluta vara kränkt över att någon inte håller med dig.

Jag tror faktiskt att du och många med dig behöver chatta/snacka med killar/män, denna tråden är väl ett ganska tydligt tecken på det.

På just denna punkten(Tinder/tjejer) så är det iofs alltid bra med inputs från tjejer, men andra killar fungerar nog bättre som bollplank.
Citera
2018-06-13, 11:06
Medlem
Liten uppdatering:
Var på ny dejt igår och det gick långt över förväntan. Visste sedan tidigare att tjejen i fråga är feminist så det bådade definitivt inte gott, men hon hade många fina egenskaper. Det visade sig även att hon har blivit betydligt mindre radikal på senare år och att hon har en del kritik mot rörelsen. Bland annat pratade jag om min syn på politiska föreställningar som dikterade av sociala incitament snarare än intellektuella sådana, och hon fyllde i med "jag är nog beredd att hålla med –*speciellt när det gäller feminister". Med andra ord tror jag att det bara är en tidsfråga innan hon släpper sin nuvarande religion till förmån för ett vetenskapligt tänk. För intelligent är hon, helt klart.

Hur som helst: Vi hade en trevlig dejt och jag vill träffa henne igen. Befinner mig i ett knivigt läge just nu i och med att jag har för avsikt att träffa läkaren igen, och jag vill inte träffa dem bägge parallellt. Får tänka över vad jag ska göra, men säkert är i alla fall att jag inte ska gå på några andra dejter och blanda in ännu fler tjejer just nu. Det är omöjligt att fastna för någon fullt ut om man har tentaklerna ute.

Hade inte för avsikt att ligga med henne igår egentligen. Det kändes fel med tanke på vad som hände bara två dagar tidigare med någon annan. Men hon var inne på det spåret och det var svårt att stå emot. Nu känns det som att jag har ett känslomässigt ansvar gentemot henne. Som om det vore fel att ligga med någon annan för nuvarande.

Nåväl, Tinder-paus. Vi får se vad som händer nu.
Citera
2018-06-13, 11:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Jag tror faktiskt att du och många med dig behöver chatta/snacka med killar/män, denna tråden är väl ett ganska tydligt tecken på det.

På just denna punkten(Tinder/tjejer) så är det iofs alltid bra med inputs från tjejer, men andra killar fungerar nog bättre som bollplank.

Läs mitt inlägg i ljuset av hennes tidigare sådana. Hon lät påstå att jag inte kan uttala mig om hur killar beter sig gentemot tjejer då jag inte "chattar" med killar på Tinder, och det var just det här jag bemötte. Löjeväckande utlåtande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in