2018-03-30, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klota
Ja.. vad fan är det pundigaste av det pundigaste egentligen..
Erbjöd mitt reko ex alla möjliga sjuka, sexuella grejer när jag frivilligt eller ofrivilligt tände av på opiater och ville att han skulle ringa sin smärtsjuka vän med fentanylplåster.. Funkade varje gång. Haha. Superpundigt. Horar ut mig i mitt eget förhållande och bryr mig inte det minsta om att hans vän är sjuk.

Också använda sexuell manipulation mot diverse langare eller andra drogare. Även om inget fysiskt skett har man ändå gett skenet av att det ligger väldigt nära bara han spelar sina kort rätt.

Ingått i taktiska förhållanden med ett par som har haft mycket tillgång till droger och där tillåtit vad som helst som tex våld.

Anledningen att dessa är de pundigaste beteenden för mig är dels på grund av manipulationen men framförallt sättet man som tjej använder sin kropp på. Något jag aldrig hade gjort nyktert. Några år till och mina nuvarande gränser förmodligen helt är bortsuddade. Söt är man ju inte föralltid heller..

Samvetskyla, egoism och lögner tycker jag också är karaktäristiska pundardrag. Gud vad jag lurat till mig människors mediciner eller pengar samt slingrat mig ur alla möjliga situationer. Blivit en riktigt, riktigt lurig jävel tyvärr.
Vill absolut inte rättfärdiga mig men det har blivit min överlevnadsstrategi i en värld där männen dominerar( vet att vissa fixar vita jobb och missbruk men hur är för mig ett mysterium.)

Man får jonglera lite, och köra det smooth (men främst orka, fast det är inget emot vad man måste om man inte får in pengar vitt) plus det är en sjuk kick att vara påverkad bland dom nyktra och ingen fattar något.Aldrig tabbad mig, förutom den gången chefen tog in en för snack om drogtest (kanske inte sån secret agent ) men någon hade tjallat prop. Sluta med att hon bölade för mig och min anorexia istället och skickade mig på många läkarbesök under jobbtidd, dom sög dock. Smooth iaf.

Är ju mindre jobb att jobba åtta timmar om dagen än att behöva göra det andra gör, vet du själv.
Citera
2018-06-08, 17:39
Bannlyst
Samlar mitt urin i vid utvalda tillfällen i halvlitersburkar. Använder dessa för att dekorera kvarten. Problemet är att det börjat lukta nu i den accelererande värmen.
Citera
2018-06-10, 03:45
Bannlyst
mitt pundigaste beteende var förut ikväll på mdma och braj, satt med VR headset på mig och kollade på porr och fattade ingenting ett bra tag
Citera
2018-06-13, 03:23
Medlem
g0dspirits avatar
Tillverka hemmagjorda barbaras av handdukar o skit
Citera
2018-06-13, 03:53
Medlem
Att tvångsmässigt runka i några timmar för att hålla ångesten på stången tills man bokstavligt talat har skavsår på kuken är väl rätt pundigt.
Citera
2018-06-22, 03:08
Medlem
Står och väntar på nattbussen och är för kåt för att vänta tills jag kommer hem, kollar runt lite och ser att läget är lugnt så jag letar upp lite porr på luren och står och tokrunkar när snuten glider förbi och undrar vad fan jag håller på med

Var lite för dragen och fick den briljanta idén att gå till ett bord och rycka en Stone island patch från en random tröja, snubben ställde sig upp och jag börjar vifta med kniv inne på fullproppad krog, gick sedan lugnt därifrån och var nöjd över att ha klarat mig från vakterna tills killen från krogen kommer med MINST 20 man och pekar ut mig och säger ”det var han!”. Har aldrig sprungit så snabbt i hela mitt liv och hade säkert dött om jag inte hade slängt mig in i en taxi och skrikit åt chauffören att köra för domhär va 10 meter bakom mig

Kände mig rätt pundig när jag fick skjuts upp till körkortsteorin av farsan och smällde i mig en stadig dos iv, 1 timmes bilresa bredvid farsan samt äta donken helt tjackad var inte jättekul men teorin klarade jag med bravur

Började poppa massa habbar inne på klubben och fick den lysande idén att strula med så många jag kunde, problemet va att jag tog brudar som redan hade pojkvännen bredvid. Jag gav en lavett till alla snubbar som kom för nära, det slutade med en bruten näsa för min del...

Har delat mitt tjackfyllda blod med en nykter kompis när bagen var tom.
Senast redigerad av Diablitozastava 2018-06-22 kl. 03:11.
Citera
2018-06-22, 03:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Diablitozastava
Står och väntar på nattbussen och är för kåt för att vänta tills jag kommer hem, kollar runt lite och ser att läget är lugnt så jag letar upp lite porr på luren och står och tokrunkar när snuten glider förbi och undrar vad fan jag håller på med

Var lite för dragen och fick den briljanta idén att gå till ett bord och rycka en Stone island patch från en random tröja, snubben ställde sig upp och jag börjar vifta med kniv inne på fullproppad krog, gick sedan lugnt därifrån och var nöjd över att ha klarat mig från vakterna tills killen från krogen kommer med MINST 20 man och pekar ut mig och säger ”det var han!”. Har aldrig sprungit så snabbt i hela mitt liv och hade säkert dött om jag inte hade slängt mig in i en taxi och skrikit åt chauffören att köra för domhär va 10 meter bakom mig

Kände mig rätt pundig när jag fick skjuts upp till körkortsteorin av farsan och smällde i mig en stadig dos iv, 1 timmes bilresa bredvid farsan samt äta donken helt tjackad var inte jättekul men teorin klarade jag med bravur

Började poppa massa habbar inne på klubben och fick den lysande idén att strula med så många jag kunde, problemet va att jag tog brudar som redan hade pojkvännen bredvid. Jag gav en lavett till alla snubbar som kom för nära, det slutade med en bruten näsa för min del...

Har delat mitt tjackfyllda blod med en nykter kompis när bagen var tom.

HAHAHA.. Det här var en rolig läsning.

Mitt pundigaste beteende var när jag slog i mig typ 2g riktigt rent tjack på ett behandlingshem och bara säckar ihop för att vakna sen och hyperventilera med tinnitus och rubbad syn i 3 dagar haha.
Citera
2018-06-24, 13:33
Medlem
Bli känd bland andra pundare som han som kramar träd när han är hög.. eller att folk tror jag är hög konstant
Citera
2018-06-24, 13:35
Medlem
Se ner på pundare som går runt i en affär på ecstasy och ssmått hånar dem bara för att ens polare slår till en och påminner en att man själv går på snortad adhd medicin
Citera
2018-06-25, 00:07
Medlem
Pundigt beteende, ett bra exempel från en polare och hans suveräna ide-

Polaren hade något samtal med SOC och gillade inte det. Någon vecka efter, sent på natten drog han sig en redig lina fult och cyklade till SOC horan o sket utanför dörren samt pissade på hans stol kuddar på altanen.

Polaren blev nöjd med det här och jag med när han berättade det för mig!
Senast redigerad av wydnot11 2018-06-25 kl. 00:14.
Citera
2018-06-29, 12:22
Medlem
Riva sönder och käka sårskorpor är nog också ett jävligt illa beteende jag börjat med...
Citera
2018-06-30, 16:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nattskatta

Brukar få hemska nojor efter att ha varit vaken. Hör att folk snackar skit om mig om jag är i ett annat rum. Snutarna står och pratar utanför dörren om de nu inte är vid fönstret ( vilket de oftast brukar vara. Oavsett hur högt upp det är ) och varenda gång så tänker jag ” men den här gången kanske det faktiskt är på riktigt” så ligger jag still, knäpptyst och lyssnar. Försöker någon nå mig på telefonen så trycker jag bort dom... är ju så mkt mer spännande att ligga och lyssna på mina nojor som pratar -not!!

Detta är absolut det värsta, man vet att det inte är på riktigt men ändå "det är på riktigt denna gången!!! Helvete helvete" så fortsätter man ligga där o lyssna tills det är dags för nästa lina och så börjar det om
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in