2014-02-10, 20:14
Bannlyst
Fast bara en tanke så kan ni aldrig veta hur många en kvinna har varit med. Det är omöjligt att få reda på det.
2014-02-10, 20:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Felinedevil
Fast bara en tanke så kan ni aldrig veta hur många en kvinna har varit med. Det är omöjligt att få reda på det.

Jo, det har en tendens att komma ut i majoriteten (t.om alla) av fallen, på ett eller annat sätt. I Sverige har männen "lärt sig" att typ "acceptera" att tjejerna har slampat runt som fan tidigare så de tar för givet att hon har gjort det. Nobbar han en tjej för att hon har haft 320 kukar i sina hål, riskerar han ju att bli en fruga/barn. Det är även därför majoriteten av svenska män har blivit tofflor.
Senast redigerad av ChildrenOfBodom 2014-02-10 kl. 20:20.
2014-02-10, 20:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ChildrenOfBodom
Jo, det har en tendens att komma ut i majoriteten (t.om alla) av fallen, på ett eller annat sätt. I Sverige har männen "lärt sig" att typ "acceptera" att tjejerna har slampat runt som fan tidigare så de tar för givet att hon har gjort det. Nobbar han en tjej för att hon har haft 320 kukar i sina hål, riskerar han ju att bli en fruga/barn. Det är även därför majoriteten av svenska män har blivit tofflor.

Ja men frågan är hur du ska kunna se sånt?
Jag brukar bli utskrattad eller ingen som tror att jag inte ligger runt. Skenet kan bedra ibland tänker jag
2014-02-10, 20:31
Bannlyst
Citat:
Ja men frågan är hur du ska kunna se sånt?
Jag brukar bli utskrattad eller ingen som tror att jag inte ligger runt. Skenet kan bedra ibland tänker jag

Ett bra sätt i just Sverige är att undvika svenska tjejer samt försvenskade invandrartjejer. En tjej som har haft sex i enbart sina relationer (som är längre än 1 år) är det inget fel på alls, så länge hon inte har haft sex med främlingar/one night-stands osv. Att kräva oskulder och dylikt är löjligt som vuxen man dock.
2014-02-10, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skotittare
Den enda som är ett svin och som folk borde ser ner på här är ju du som utnyttjar en annan person för egen vinning.

Om jag träffar någon som jag bara vill ha sex med men jag märker att hon vill mycket mer så ser jag till att avsluta det direkt. Allt annat är vidrigt och osympatiskt.

Sedan är ju dubbelmoralen helt sjuk eftersom att det är helt ok för dig att ligga runt (och utnyttja andra människor) medan en tjej som av lust ligger runt är en spermahink.
Förstår helt enkelt inte att ni orkar leva med er själva.
Är det fantasier nu igen? Feministerna själva har ju tydligt uttryckt att lattepojkar likt dig inte får ligga. Ridå. The end.
2014-02-10, 21:53
Medlem
munspruts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varmare
Jag tror på fullt allvar att om man inte har hittat mycket (MYCKET!) viktigare saker att respektera resp inte respektera människor för än antalet sexpartners, när man är att betrakta som vuxen, så har man det lite svårare för sig än normalt folk.

En pappa, eller mamma, som fördömer sina barn pga antalet sexpartners borde fråntas sin titel.

Håller jag inte med om, klarar man inte ens av grundläggande respekt mot sig själv och andra då är det nog ganska mycket annat som får lida också. Många föräldrar lider säkert men har blivit lurade av feminism och media så de vågar inte säga ifrån.

Samhället har såklart ett ansvar att förändra dessa attityder, svenska män borde sätta ner foten att nu får det vara nog men det verkar inte aktuellt som det ser ut nu, istället får svenska män finna sig i att bli manipulerade och utnyttjade frågan är hur långt det ska gå?

Dock så är det en gyllene tidsålder med fri tillgång på horor för oss som genomskådar spektaklet, nackdelen är förstås att det är svårt att hitta någon seriös.
Senast redigerad av munsprut 2014-02-10 kl. 22:25.
2014-02-10, 22:32
Medlem
munspruts avatar
Citat:
Nej det är sant men ofta har man en ganska bra aning om hur lätt hon är att få i säng, det ser man på kroppsspråket etc. Jag frågar aldrig hur många dem legat med, jag vill inte veta...
2014-02-10, 22:41
Bannlyst
Citat:

Är la bara att fråga. Man fattar ju ungefär hur det ligger till och man låtsas att man inte bryr sig så kommer sanningen fram till slut om man nu vill veta.
2014-02-10, 22:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av munsprut
Nej det är sant men ofta har man en ganska bra aning om hur lätt hon är att få i säng, det ser man på kroppsspråket etc. Jag frågar aldrig hur många dem legat med, jag vill inte veta...

Jag vill inte heller veta hur många en man legat med. Ju mindre detaljer desto mindre äcklas jag men jag tänkte bara att en kvinna kan alltid ljuga sig fram till hur många hon har legat med utan ni någonsin kan få reda på det. Hon kan till och med leka oskyldig och alltför prinsessa.
2014-02-10, 22:57
Medlem
munspruts avatar
Citat:
Jag vill inte heller veta hur många en man legat med. Ju mindre detaljer desto mindre äcklas jag men jag tänkte bara att en kvinna kan alltid ljuga sig fram till hur många hon har legat med utan ni någonsin kan få reda på det. Hon kan till och med leka oskyldig och alltför prinsessa.
Det köper jag om hon framstår som en prinsessa, jag håller med dig det är fullt möjligt men inte särskilt troligt scenario, jag håller inte heller på och berättar för tjejer hur många jag legat med osv. Berättar inte om besök på horhus etc. Jag tror ändå att dem anar att jag inte är helt oerfaren.
2014-02-10, 23:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av munsprut
Det köper jag om hon framstår som en prinsessa, jag håller med dig det är fullt möjligt men inte särskilt troligt scenario, jag håller inte heller på och berättar för tjejer hur många jag legat med osv. Berättar inte om besök på horhus etc. Jag tror ändå att dem anar att jag inte är helt oerfaren.

Jag tror att det ändå förekommer bland tjejer där man ljuger om sitt antal.
Sanningen kommer ändå alltid fram men det är många gånger som skenet kan bedra en. En tjej som verkar vara oskyldig kan ha legat med 2000 medan en tjej som har ett mer porrigt utseende ser ut att ha varit med halva stan. Det har hänt mig många gånger att man misstagit mig för att ha legat runt och det var omöjligt att läsa av min kroppsform.
2014-02-10, 23:10
Medlem
munspruts avatar
Citat:
Jag tror att det ändå förekommer bland tjejer där man ljuger om sitt antal.
Sanningen kommer ändå alltid fram men det är många gånger som skenet kan bedra en. En tjej som verkar vara oskyldig kan ha legat med 2000 medan en tjej som har ett mer porrigt utseende ser ut att ha varit med halva stan. Det har hänt mig många gånger att man misstagit mig för att ha legat runt och det var omöjligt att läsa av min kroppsform.
Det är antagligen din utstrålning, varierar med dagsformen, jag verkar själv väldigt oskyldig

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in