[quote=Moment22x22|64407236]
Citat:
Tycker du själv att det är attraktivt med en man som ligger med olika kvinnor varje vecka? Och känner du själv en tillfredsställelse i att ligga med okända män lite närsom?
Jag tror den klicken människor som verkligen håller på så är rätt få, för ansträngande helt enkelt.
jag finner människor vara attraktiva eller inte baserat på helt anda saker än deras sexfrekvens...liksom rätt ointressant.
Sen jag lever i smaboskap, så nej är jag med en man på det sättet så ligger jag inte med andra.
men jag har gjort så en del när jag inte varit bunden. Har inte gett mig några problem.
Citat:
Viss överdrift med varje vecka, men du förstår. Om jag har sex med en man är det oftast så att jag har känslor för denna mannen, och då vill jag givetvis inte att han ligger med andra. Personlighet-känslor-sexuell attraktion hänger ihop för mig. Sen om man anser att det är rätt eller fel spelar inte mig särskilt stor roll eftersom det är så jag fungerar.
Så du har aldrig träffat en attraktiv spännande man du liksom klickat direkt med och haft chans ligga med? eller du säger nej tack när dessa tillfällen kommit? Varför?
om det tar dig som person 1 kväll eller 20 kvällar för att "klicka" är ju skitsamma.
men? du skulle aldrig ligga med en kille som du visste var en engångshändelse?
Utan du behöver vadå? förlovningsing först eller?
Det få ju vara helt upp till dig. Jag har bara svårt att fatta det där "äckelkänslan" för andras val.
Vad rör det dig liksom?
Citat:
Sen har vi en sekundär faktor i det, och det är som du säger, att om man ligger med okända människor måste man använda kondom p.g.a sjukdomar. Och nu är jag brutalt ärlig, men jag tycker faktiskt inte att sex med kondom är särskilt tillfredsställande. Så, jag gör hellre ett val att ha sex med en man som håller sig till mig, så att jag kan leva ut mina sexuella lustar till fullo, vilket är av stor betydelse för att ha sex. Jag har inte sex bara för att jag är sugen på lite närhet en kväll. Jag har inget särskilt stort bekräftelsebehov, och det ger mig inget att ha sex med främlingar. Så enkelt är det.
Visst det håller jag med om...men nu är det det man har tillgång till. Sen finns det ju andra sätt ha sex på.
Citat:
Din teori här kring bakterier har inte någonting med detta att göra, förutom så till vida att man kan få könssjukdomar av att ha sex.
Well då få du ju försöka förklara dina äckelkänslor på annat vis.
jag har inte dessa känslor för någon som berättar för mig att den haft sex med 30 pers på 2 månader..ex.
jag kan möjligen tänka att oj! vad den legat i. Har personen problem med något? typ men äckel? varför?