2018-06-20, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
konstigt- någon sa sig ha sett Hong utanför sjukhuset-strax efter de skadade först till sjukhus.
Hong ingick i den där gruppen som hade samlats där utanför sjukhuset.Har han en dubbelgångare?

Ja läste med att han var utanför.. skumt
Citera
2018-06-20, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kingen1991

Jag undrar Vem som så lägligt dök upp med bilen o lastade in dom skadade, snackar sekunder nu !
Jag vet ingenting men kan inte va så att Hong körde eller kanske någon vet vem ?
Citera
2018-06-20, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Duktigjudiskneger
Fy fan att vara Mekky och vakna upp till att ens närmsta har dött. Var och lade blommor idag. Kan ju ni fråga er som påstår att han är ett kriminellt svin, hur får en sådan person så mycket stöd? Dags att göra något av era liv!

Haha naiv oinsatt idiot. Alla springer efter pengar o man kan vara vänner o inte vara svin mot dom, men mot andra.
Citera
2018-06-20, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Duktigjudiskneger
Fy fan att vara Mekky och vakna upp till att ens närmsta har dött. Var och lade blommor idag. Kan ju ni fråga er som påstår att han är ett kriminellt svin, hur får en sådan person så mycket stöd? Dags att göra något av era liv!
Otroligt insiktsfullt! Och vilket inkännande! Du verkar vara en riktigt FIN människa som gjort dig förtjänt av välfärdsstaten Sverige. Du vet, åt var och en efter var och ens förmåga...
Letar fortfarande efter en vettig plats i världsalltet åt mig själv
Citera
2018-06-20, 20:49
Medlem
Citat:

Hong är inte den tredje skadade utan 1 meters svennen Jonatan
Citera
2018-06-20, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RightorWrong
Hong är inte den tredje skadade utan 1 meters svennen Jonatan

Aldrig hört talas om Jonatan. Har han umgåtts med mekky o co länge? Är han dömd? Finns han på face?
Citera
2018-06-20, 20:53
Medlem
Citat:
Aldrig hört talas om Jonatan. Har han umgåtts med mekky o co länge? Är han dömd? Finns han på face?

Nicol* fr*nkie i fb, en liten mes
Citera
2018-06-20, 20:54
Medlem
Catings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
konstigt- någon sa sig ha sett Hong utanför sjukhuset-strax efter de skadade först till sjukhus.
Hong ingick i den där gruppen som hade samlats där utanför sjukhuset.Har han en dubbelgångare?

Citat:

Teori ifrån en med noll koll;

Kan Hong vara den 6:e skadade? Det tog ett bra tag innan 5 skadade blev 6. En ryktades ha fått ”typ ett skrapsår” bara (minns inte exakt ordalydelse). Han dök tydligen upp inom sjukvården bra mycket senare än de andra.
Då klarar man förmodligen att både köra bil och stå utanför akuten utan större problem.
Citera
2018-06-20, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blixt-Gordon
Jag undrar Vem som så lägligt dök upp med bilen o lastade in dom skadade, snackar sekunder nu !
Jag vet ingenting men kan inte va så att Hong körde eller kanske någon vet vem ?

Den killen jag såg med den svarta suven hade ett arabiskt utseende.
Citera
2018-06-20, 20:55
Medlem
Citat:

Aha, kolla hans face. Han tänder ljus utanför brödernas hem (antar det är utanför dem) kolla hans face. Han såg ej ut som han blivit skjuten faktiskt. Hörde om han först med. Men tror ej faktiskt de är han..
Citera
2018-06-20, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av siliconsoul
När jag sett dom på Galaxy lirar dom alltid CS 5v5 och skriker så man knappt kan vistas på stället.

Lite ironiskt att dom sedan blir nermejade av en "AK".

Kommer detta urarta nu eller dem dominanta pjäserna i Malmö utraderade i och med detta?
Citera
2018-06-20, 20:59
Medlem
Citat:

Kommer nya namn hela tiden!
Är Jonatan den här Frankie det skrivits om i tråden?

Är det han eller kinesen som blivit skjuten?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in