2018-06-20, 20:12
Medlem
Bengen stoppade en bil med 3 skäggisar utanför Caroli kyrka nu ikväll runt 19.00. En grå/grön/champagne eller liknande Saab 9-3 (tror jag, gissar på Aero dessutom, jag är inte så bra på bilmodeller).

Den ene skäggisen visiterades mot trädet, en stund senare stod han med händerna bakom ryggen och övervakad, men kunde inte se handfängsel.

Samband?
Citera
2018-06-20, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kingen1991
Och det måste vara ”grodan” då va??

Ja då Mekky knappt var skadad och Hong skrivit på FB är det en kvar bara att välja på
Citera
2018-06-20, 20:16
Medlem
umadbroskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande87

Gällande Amir Mekky vet jag inte men mina källor säger att han inte är i närheten av den nivån däremot stort våldskapital.

Vet du vad som hänt/inte hänt med Shahin? Varken sett eller hört något om honom på ett tag, borttagen fb också.
Citera
2018-06-20, 20:16
Medlem
Citat:
Ja då Mekky knappt var skadad och Hong skrivit på FB är det en kvar bara att välja på

Hong? Var han en av dem som blev träffad ens?
Citera
2018-06-20, 20:17
Medlem
Citat:
Jättesvårt för mig personligen att svara och tvivlar på att någon annan här heller vet. Dock vet jag att det ibland har importerats direkt av exempelvis HA. Har även gjort utav folk ingen vet om, "Per Persson" på 60 bast utan några domar lyckas få in det och kränga det vidare.

Jag tror det är de fina rika folket som är första ledet.
Citera
2018-06-20, 20:18
Medlem
umadbroskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av popll
Jag tror det är de fina rika folket som är första ledet.

Tror det är lastbilschaffisar som tar det direkt från Rotterdam, men bara vad jag hört genom åren.
Citera
2018-06-20, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blixt-Gordon
Som jag läste här tidigare så tog det 20 sekunder efter skotten så kom deras"folk" ut och lastade in dom skadade i bilar och körde mot sjukhuset

Vem var det
Citera
2018-06-20, 20:31
Medlem
Dominiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krickedixan
Skillnaderna är många.
Svenskar skjuter inte ihjäl varandra utanför ett internetcafé det är en skillnad och det finns fler tex inga svenskar tar bilder på sina polare när de sitter i sina bilar och visar upp sina klockor.
Jag vet inte heller några svenskafamiljer som stormar akuten när deras skottskadade söner tagits in där
Jag tycker det är rätt mycket svenskar gör bättre än blattar.

Hur många av blattarna i Sverige skjuter ihjäl folk i ett Internetkafé? Dra ut huvudet ur arslet. Min familj kom hit under tidigt 90-tal och de har en samlad årsinkomst på strax under 900k, farsan är tjänsteman idag och mamma vanlig arbetare. De tjänar över medel i Sverige, aldrig dömda ens för ett trafikbrott. Men ni svenskar är så satans avundsjuka så att ni förtränger verkligheten genom att intala er att allt är olagligt.

Att du ens försöker dra en generell slutsats på alla invandrare genom att jämföra med grovt kriminella visar bara varför såna som du aldrig lämnar låginkomstlönen. Inget grundläggande akademiskt tänk för fem öre din lågutbildade tönt.
Citera
2018-06-20, 20:35
Medlem
beyonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dominius
Hur många av blattarna i Sverige skjuter ihjäl folk i ett Internetkafé? Dra ut huvudet ur arslet. Min familj kom hit under tidigt 90-tal och de har en samlad årsinkomst på strax under 900k, farsan är tjänsteman idag och mamma vanlig arbetare. De tjänar över medel i Sverige, aldrig dömda ens för ett trafikbrott. Men ni svenskar är så satans avundsjuka så att ni förtränger verkligheten genom att intala er att allt är olagligt.
Varför blir du så jävla butthurt? Dina föräldrar är uppenbarligen närande istället för tärande, varför associerar du dig fortfarande med smutsigt gatudrägg? Kan man inte ta svartskallen ur dig oavsett hur bra det går för dig?
Citera
2018-06-20, 20:35
Medlem
Hade inte internet funnits så hade det pixlats för fullt, och detta hade inte nått ut i media.
Citera
2018-06-20, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kingen1991
Hong? Var han en av dem som blev träffad ens?
konstigt- någon sa sig ha sett Hong utanför sjukhuset-strax efter de skadade först till sjukhus.
Hong ingick i den där gruppen som hade samlats där utanför sjukhuset.Har han en dubbelgångare?
Citera
2018-06-20, 20:40
Medlem
Tigerhund79s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Duktigjudiskneger
Fy fan att vara Mekky och vakna upp till att ens närmsta har dött. Var och lade blommor idag. Kan ju ni fråga er som påstår att han är ett kriminellt svin, hur får en sådan person så mycket stöd? Dags att göra något av era liv!
Buhu, cry me a river. Jävligt synd att inte Mekky också strök med. Du påstod i ett tidigare inlägg att Mekky har gjort mycket gott för Malmö. I mitt tycke är det enda goda han har gjort är att nästan bli dödad i måndags. Tyvärr gick det inte hela vägen. Kanske för att skytten inte räknade med att han skulle skjuta en dvärg och siktade för högt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in