Citat:
För oss som varit på platsen är avståndet inga problem. En adrenalinstinn GM kan lätt bära en petit LW alternativt släpa henne periodvis. Allt beror på hur det pumpar i kropp och knopp, tror jag. Jag har varit med om tre situationer då jag övermannats av min egen inre styrka. Idag kan jag inte återkalla den styrka jag upplevde vid dessa tillfällen. Absolut är en bil det man bör använda om man helt vill undkomma upptäckt men då tar man en risk vid i och urlastning. Bortsett från skrikvittnet så vet ingen av oss NÄR kroppen transporterades. Skedde detta halv tre på natten så kan man nog promenera joddlandes med ett lik över axeln utan att få några blickar. Skedde det vid halv tolv den aktuella måndagen så är sträckan inga problem heller. Jag har skrivit det förr, knappt några fönster vetter mot gatan. De villafönster som finns på höger sida sitter i vardagsrum och kök. Förmodligen sov de boende vid det laget och grönskan är frodig vid deras tomtgräns. Det tar ungefär två minuter att gå ner längs gatan med "packning".
Min teori om att skriken kommer från ett medvetslöst brottsoffer som sparkas handlar om att GM är arg, frustrerad och i helt i gasen. Det är LWs fel, allting. Hon är hatad vid det laget, hon förtjänar det hon utsatts för. Det och mycket mer, enligt GM. Om hon gnyr när han drämmer henne i marken så ska hon tystas. Jäklar vad hon ska tystas. I den stunden hatar GM sitt offer och han tar ut sin vrede en sista gång. Att hon ligger på mage handlar nog om att hon försökt krypa därifrån alternativt att GM vill undslippa att se henne(s) blick/ansikte. Jag tror att GM redan i hemmet antar att LW är avliden. Där kan hon inte ligga kvar. Inte för att skona barnen utan för att skona GM. En död LW får inte finnas i huset helt enkelt. Hon ska bort bort bort.
Min teori om att skriken kommer från ett medvetslöst brottsoffer som sparkas handlar om att GM är arg, frustrerad och i helt i gasen. Det är LWs fel, allting. Hon är hatad vid det laget, hon förtjänar det hon utsatts för. Det och mycket mer, enligt GM. Om hon gnyr när han drämmer henne i marken så ska hon tystas. Jäklar vad hon ska tystas. I den stunden hatar GM sitt offer och han tar ut sin vrede en sista gång. Att hon ligger på mage handlar nog om att hon försökt krypa därifrån alternativt att GM vill undslippa att se henne(s) blick/ansikte. Jag tror att GM redan i hemmet antar att LW är avliden. Där kan hon inte ligga kvar. Inte för att skona barnen utan för att skona GM. En död LW får inte finnas i huset helt enkelt. Hon ska bort bort bort.
Jag håller med dig angående gatan och platsen! Det är svårt att se närheten mellan bostad och fyndplats på bilder samt hur lite fönstervy det faktiskt är. Det blir något helt annat när man sett det med egna ögon.
Angående ditt fetade, i vilket sammanhang och när har GM (SD?) uttryckt detta? Det låter onekligen som att hen var väldig ilsken på Lena. Ilsken nog för att kunna mörda?
Senast redigerad av LimeTime 2018-06-20 kl. 18:01.
Senast redigerad av LimeTime 2018-06-20 kl. 18:01.