Citat:
Ursprungligen postat av
thaiman
Utveckla tack?
Fel på? Om det bjudes ut knulla för en vettig penning så är det "inget fel på" personen som köper.
DET ÄR FEL PÅ SYSTEMET,
Titta tex i Tyskland, där drivs detta under organisatoriska former till gagn för damerna. Här jagas dom ut på gatan i en ljusskygg tillvaro där de är totalt utlämnade till kreti å pleti.
Alla har inte blivit blåsta som DU så de behöver vara bittra.
Enligt Peter så utnyttjas tjejerna av ägare till massagesalongen och det verkar som att han vill stoppa det ''utnyttjandet, trots att jag vet att tjejerna till större del valt att faktiskt arbeta där.
Han ser nåt form av tvång och att tjejerna inte har ett val att välja ett annat yrke och att det skulle förekomma nån form av trafficking, vilket jag finner som skitsnack. Finns säkert fall av traficking men salongerna är till större delen vanliga företag som drivs på samma sätt som vanliga företag trots svartpengarna.
I hans resonemang så förundras jag dock över att han tycker att tjejerna utnyttjas m.m, trots att han själv är en av kunderna som bidrar till att verksamheterna rullar på i vanlig ordning.
Det är dubbelmoral på hög nivå!
Blåst och blåst, jag tjänade i varje fall 500k på affären sen om det var värt det är en annan femma. Kanske skulle stannat kvar istället. Går ju väldigt bra för mottagningen!