2018-06-20, 09:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peter123456
Vilken planet är det du kallar dit hem..?
Möjligen lägger du dimridåer här och döljer dina kunskaper om detta skrå eller så är du verkligen ovetande...
Så din arbetsgivare GER dig lön.
Nä det gör inte företaget...företaget betalar ut din lön som du har tjänat in. Det är ett avtal.
Så du kan sluta glorifiera salongsägaren..de anställer eller låter damer sexa på salong för att själva tjäna på detta..Thaidamer och pengar..det är fan blodigt alvar..procent av sexandet...då är det inte några 10-15%......pyramidspel, ockerräntor...ockerhyror.. .inget du känner igen?

Ägaren med vid prov jobb..jodå 😎..vet en salong där ägaren provkör alla nya damer..
Dax och ta på glasögonen..

Du har ju missuppfattat hela resonemangen. Men det är ok. Det är i och för sig inte första gången jag pratar med stolpskott.
Dom flesta tjejer som jobbar på salongen kan tänka sig att göra handjobs, ägaren vet förmodligen om det men lägger inte större energi på det. Båda vinner på det och båda får sina pengar.
Om du samtidigt inte förstått att jag inte alls glorifierar denna typ av verksamhet utan snarare vill se en stor förändring på det planet så får det stå för dig. Du är fortfarande boven i dramat här och betalar tjejer för sex. Det är dig det är fel på, inte tjejerna som driver eller jobbar där...
Citera
2018-06-20, 11:09
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatBastard
Du har ju missuppfattat hela resonemangen. Men det är ok. Det är i och för sig inte första gången jag pratar med stolpskott.
Dom flesta tjejer som jobbar på salongen kan tänka sig att göra handjobs, ägaren vet förmodligen om det men lägger inte större energi på det. Båda vinner på det och båda får sina pengar.
Om du samtidigt inte förstått att jag inte alls glorifierar denna typ av verksamhet utan snarare vill se en stor förändring på det planet så får det stå för dig. Du är fortfarande boven i dramat här och betalar tjejer för sex. Det är dig det är fel på, inte tjejerna som driver eller jobbar där...

Utveckla tack?
Fel på? Om det bjudes ut knulla för en vettig penning så är det "inget fel på" personen som köper.
DET ÄR FEL PÅ SYSTEMET,
Titta tex i Tyskland, där drivs detta under organisatoriska former till gagn för damerna. Här jagas dom ut på gatan i en ljusskygg tillvaro där de är totalt utlämnade till kreti å pleti.
Alla har inte blivit blåsta som DU så de behöver vara bittra.
Citera
2018-06-20, 13:04
Medlem
Är det mest utanför spärrarna som man får extra eller även på söder, gamla stan, city etc?
Citera
2018-06-20, 13:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Utveckla tack?
Fel på? Om det bjudes ut knulla för en vettig penning så är det "inget fel på" personen som köper.
DET ÄR FEL PÅ SYSTEMET,
Titta tex i Tyskland, där drivs detta under organisatoriska former till gagn för damerna. Här jagas dom ut på gatan i en ljusskygg tillvaro där de är totalt utlämnade till kreti å pleti.
Alla har inte blivit blåsta som DU så de behöver vara bittra.

Enligt Peter så utnyttjas tjejerna av ägare till massagesalongen och det verkar som att han vill stoppa det ''utnyttjandet, trots att jag vet att tjejerna till större del valt att faktiskt arbeta där.
Han ser nåt form av tvång och att tjejerna inte har ett val att välja ett annat yrke och att det skulle förekomma nån form av trafficking, vilket jag finner som skitsnack. Finns säkert fall av traficking men salongerna är till större delen vanliga företag som drivs på samma sätt som vanliga företag trots svartpengarna.
I hans resonemang så förundras jag dock över att han tycker att tjejerna utnyttjas m.m, trots att han själv är en av kunderna som bidrar till att verksamheterna rullar på i vanlig ordning.
Det är dubbelmoral på hög nivå!

Blåst och blåst, jag tjänade i varje fall 500k på affären sen om det var värt det är en annan femma. Kanske skulle stannat kvar istället. Går ju väldigt bra för mottagningen!
Citera
2018-06-20, 13:09
Medlem
Fidelio69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fangbang
Är det mest utanför spärrarna som man får extra eller även på söder, gamla stan, city etc?
Det knullas och sugs i alla stadsdelar i alla väderstreck. Lycka till!
Citera
2018-06-20, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fidelio69
Det knullas och sugs i alla stadsdelar i alla väderstreck. Lycka till!
Även de salongerna som verkar mer seriösa med snyggare hemsidor etc?
Eller ska man gå efter att ta något som ett sunkigare intryck haha. Inte provat i Sthlm ännu. Man kanske kan bli rekommenderad en stadsdel eller tbanestation?
Citera
2018-06-20, 14:22
Medlem
Citat:
Enligt Peter så utnyttjas tjejerna av ägare till massagesalongen och det verkar som att han vill stoppa det ''utnyttjandet, trots att jag vet att tjejerna till större del valt att faktiskt arbeta där.
Han ser nåt form av tvång och att tjejerna inte har ett val att välja ett annat yrke och att det skulle förekomma nån form av trafficking, vilket jag finner som skitsnack. Finns säkert fall av traficking men salongerna är till större delen vanliga företag som drivs på samma sätt som vanliga företag trots svartpengarna.
I hans resonemang så förundras jag dock över att han tycker att tjejerna utnyttjas m.m, trots att han själv är en av kunderna som bidrar till att verksamheterna rullar på i vanlig ordning.
Det är dubbelmoral på hög nivå!

Blåst och blåst, jag tjänade i varje fall 500k på affären sen om det var värt det är en annan femma. Kanske skulle stannat kvar istället. Går ju väldigt bra för mottagningen!

Tjänade 500K på vad?
Citera
2018-06-20, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nackrosen
Tjänade 500K på vad?
Starta och sälja salonger.
Citera
2018-06-20, 18:08
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Eftersom det står i pluralis så är det ju enkelt att gissa vilka.
Ja hon kan hon
Citera
2018-06-20, 18:55
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Eftersom det står i pluralis så är det ju enkelt att gissa vilka.
Ja hon kan hon

Ja, visst var hon läcker.. När det begav sig
Och lite galen enligt en kompis.

Men inte alla tjejer hon drog jämnt med henne med tyvärr.
Citera
2018-06-20, 19:29
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antex
Ja, visst var hon läcker.. När det begav sig
Och lite galen enligt en kompis.

Men inte alla tjejer hon drog jämnt med henne med tyvärr.
Nähä, men knulla kan hon än i dag🙈
Citera
2018-06-20, 23:17
Medlem
Citat:

Ok. Fast det är dom som knullar dom som upprätthåller marknaden och utnyttjar brudarna? Har man inte låg hyra och många kunder går det inte ihop sig. Det vet man om man varit inblandad och kan räkna. Och alltid svarta pengar inblandade vid köp och sälj. För mig är du den stora boven och utnyttjaren.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in