Citat:
Ursprungligen postat av
borskungen
Vill du och andra snyftare att vuxna ska placeras med barn, med alla problem som t.ex. sexuella övergrepp som det medför?
Om man har föräldrar som begår sexuella övergrepp på sina egna barn, ja, i dom få fallen får man hantera detta.
Citat:
Ursprungligen postat av
kalkryggar
Jodå..får Trump bygga muren som han vill med den bevakning som han vill så kommer inte något knark över den gränsen. Inga barn kommer sitta i vänsterns burar.
Vad fan snackar du om? Jag antar en definition som jag tror på. Om du skall säga att jag har fel så får du komma med något som övertygar. Det gör du inte och därför så är det du som är rasisten. ("rasse" låter som något pundarkollo. Vad hänger du med för individer egentligen?)
Det går inte ens förstå vad du skriver. Skall Trump stoppa tårgas genom att skilja föräldrar med barn. Har jag sagt det? Svar nej det har jag inte sagt. Stoppa tårgas? Är du sjuk eller är det vänsterflum. Fattar nada.
Återigen så är dina meningar i princip omöjliga att förstå. Vem skall överklaga med Trump. Resten är lika obegripligt. Fan är du väck nu eller? Vad gör du ..super, röker??
En mur påverkar inte drogernas förmåga att nå över gränsen, är du så naiv menar du att du inte ens förstår en så enkel sak?
Om du ska prata tro så ta det på rätt ställe.
För är faktiskt helt ointresserad i vad du tror, även så är du en urtypen av rasse verkar det som.
Jag ställer frågan till dig(
Hur stoppar Trump tårgas genom att skilja föräldrar med barn sa du?
Skulle det vara bättre och låsa in dom än tårgas?).
Och det du som pratar om tårgasen ska fram.
Så när ska du svara på frågan?
Eller ska vi bara inse du inte hade en susning i vad du pratade om med tårgasen?
Ja, hur ska man kunna överklaga vad Trump säger på twitter och aldrig når verkligheten.
Eller kanske du tillhör de som tror twitter är samma som vad som händer i vilka beslut som klubbas igenom?
Citat:
Ursprungligen postat av
gondolinklyka
Om detta drägg inte vill bli separerade från sina barn kan dessa kriminella välja att inte försöka smita in i USA med sina underlägsna gener och tjugo ungar med olika fäder. Men denna självklara sanning dryftas aldrig i media.
PK-vänstern må gråta krokodiltårar men den tysta majoriteten av amerikaner står på Donald Trumps sida. Denne man är tamejfan det bästa som hänt världen de senaste 40 åren.
Det är fortfarande Trump som gjort dessa beslut, och han som får ta ansvaret för dessa.
Men detta går väl stick i stäv med att man inte vill vara med på mänskliga rättigheter längre.
Sen det enda du berättar där, är att du är en rasse.
Citat:
Ursprungligen postat av
Neida
Trevlig människosyn. Ok, så du vill prioritera USA's riktiga befolkning... Menar du indianerna då eller med tanke på att amerikaner till stor del består av latinos, svarta, asiater och européer. Så latinos med uppehållstillstånd i USA är bättre än latinos i Mexiko? Låglönefolk... Fan detta var ngt av det mest idiotiska jag läst på Flashback. Om du nu är idiotfullblodsrasist så borde du väl vara det med tanke på din egen ras eller i varje fall en ras. Amerikaner är ingen ras. Du...Tom.of.Finland är du finsk mongol förresten?
Det är en rasse av rang, han försökt i veckor säga till mig att h*n inte är en rasse.
Men sen nästa mening pratar om raser som de ska utrotas och särskiljas.
Citat:
Ursprungligen postat av
Daniel501
Vilket absurt ämne, samma Media som kallade Trump för en landsförrädare för att han skulle ha samarbetat med Ryssland som visade sig vara fejk och istället var det Obama, Hillary Clinton och Demokraterna som samarbetade med Ryssland.
Samma media som kallade Trump för en förrädare för att han initierade fredssamtal mellan 2 länder som varit i krig i nästan 80 år..
Samma Media som hellre hade sett ett kärnvapenkrig för att kunna säga "Hah, Trump hade fel!"
Samma Media ska nu berätta hur ond Trump är som värnar sitt egna folk först och försöker reda upp kaoset som Obama och varje korrupt pajas med ett charmigt leende har lämnat efter sig de senaste 60 åren, om inte längre?
Vad sägs om att dessa "asylanter" drar tillbaka och reder upp sina egna länder istället för att snylta på USA/Europa?
"I feel like the left just sits in a room spinning a bingo cage wheel with problems that have been around for decades... they pull one out once a month, blame it on Trump, offer zero solutions, then act like they're saving the world because they're all upset all of a sudden."
Utredningen är inte klar än, så du är alldeles för tidigt ute för kalla det för en lögn.
Och alla Ryssar finns ju där har man redan konstaterat, men nu har ju rättsväsendet(ej Mueller) satt dom i häktet då de försöker påverka utredningen.
Dock är enda frågan som dyker upp av intresse, varför påverka den när man säger det inte finns nått samarbete?
Och den "fred" du pratar om, den har innehållit ord som "jag har större knapp än dig" osv med liknande.
Och plocka på ett enda namn än Trump här eller republikaner, bara berättar att ni vet det är fel.
Konstigt jag hört "Vet du inte om att Trump är president", men när det komerm nått så här negativt och mot barn på detta.
Så är Trump inte längre president, är inte detta är en extremt intressant iakttagelse?
Och hur uppstår denna selektivitet utan att ni vet om att det är fel?
Mitt svar ni vet hur fel det är, men efter som ni är så extremt fast i vi mot dom, så försvarar ni absurda händelser genom prata om Obama som han hade ett jävla skit med detta och göra.
Obama var en av de mest framgångsrika på att deportera ut invandrare, så hur tänkte du där?
Eller tänkte du ens?