Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-06-19, 23:06
  #13
Medlem
Kvinnor vill inte ha män som dopar sig. De föredrar normala män. Dopning är olagligt. Du är därmed kriminell. Kvinnor gillar inte kriminella.

Kvinnor vill ha män med känsla och intelligens. Du kanske är lite för tung och skrämmer kvinnorna. Dessa preparat kan påverka humöret. Kvinnorna är kanske rädda för dina vredesutbrott. Steroider kan ge långvariga skador.

Även om du hittar en tia kanske det inte blir bra ändå. Tians sinnelag kanske inte passar dig eller tvärtom.
Citera
2018-06-19, 23:08
  #14
Medlem
Adelaides avatar
Har du en attraktiv karisma/personlighet? Ta reda på det, för sånt har också stor betydelse.
Citera
2018-06-19, 23:08
  #15
Medlem
Om du vill gå All-in på utseende ska du fixa simmarkropp, vältränad men tokdefinierad. Ingen gillar köttbullelooken utom andra män som vet hur svårt det är att nå dit.

Utseende är för övrigt inte allt.
Citera
2018-06-19, 23:09
  #16
Medlem
70-talsfilms avatar
Du ser dopad ut??
Citera
2018-06-19, 23:17
  #17
Medlem
adolf512s avatar
Du kan inte kompensera för oattraktivt ansikte och du är troligtvis inte 6 av 10 i utseende (är nog önsketänkande från din sida).
Citera
2018-06-20, 00:04
  #18
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av durrah
Jag förstår inte.. Är under 25 år, har en muskulös kropp, ligger på 97 kg just nu på mina 184 cm i nice form (högst 11% bf), gymmat i 4 år och dopat mig x antal gånger (ligger på kur just nu).

Mitt ansikte är kanske 6/10 men kroppen kompenserar väl ..

Ska jag vara ärlig så är enda anledningen till att jag sliter mig på gymmet och brukar anabola preparat ENBART för att jag vill ha de där jävligt snygga brudarna resten skiter jag fullständigt i men hittills har jag misslyckats. Dessa visar inte intresse för mig, och jag kan inte förstå varför. Kan få blickar och ragg ibland från vanliga till högst medelsnygga tjejer men ALDRIG från de där riktigt heta, ni vet vilka jag syftar på.

Vilka killar vill barbie tjejerna / 10 poängarna ha då!? Måste man ha jävligt snyggt ansikte för att få napp på dessa eller?

JAG ger upp den här gym-karriären snart ger mig ändå inget

FUCK

Du behöver vara intressant, vara duktig på någonting och ha någon slags status. Att ha stora muskler och träna på gym är inte speciellt intressant utan bara fåfängt.
Du kommer nog mest dra till dig likasinnade tjejer om du fortsätter som du gör nu.
Citera
2018-06-20, 00:37
  #19
Medlem
Du låter tråkig som tänker i samma banor, ingen kan ljuga men jag vet många jävla fula som endå har jävligt snygga tjejer, ofta är dom tom ohygieniska.

Lr så blir du kriminell, vet många kriminella som har tiopoängare, hur smarta dom är är väl dock en annan femma.
Citera
2018-06-20, 00:39
  #20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jaffarbin
Tjejer bryr sig mycket mer om ödmjukhet, självförtroende, humor och charm än stor biceps. I mina kompiskretsar finns många av dessa "tio-poängare", dock väljer de oftast en smal kille med god klädsmak före än biffig 184 med tight t-shirt. Att vara vältränad osar ofta dåligt självförtroende och douchebag.

Är med på mesta av det du skriver, men ödmjukhet? Nja, det kan jag inte hålla med om.
Citera
2018-06-20, 00:41
  #21
Medlem
Bertfans avatar
Du är alltså en 6:a på skalan men vill ha de allra snyggaste tjejerna? Betänk att det är många tjejer idag (speciellt de allra snyggaste) som fixat allt möjligt: näsan, läpparna, regelbundna fillers, brösten, kanske rumpan. Detta utöver att de måste träna, sola, och lägga mycket pengar på hår, kläder, skor, smink och dyra hudkrämer.

Fråga dig varför dessa tjejer ska nöja sig med en ytlig 6:a som enbart har muskler att komma med? Ska du ligga på den nivån får du väl komma med i matchen och plastikoperera dig du också. Tjejer väljer visserligen män med självsäker och charmig personlighet och/eller pengar före utseende. Du verkar inbilla dig att tjejer har ditt tankesätt - att utseende är viktigast - så är det inte.
Citera
2018-06-20, 00:46
  #22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bertfan
Du är alltså en 6:a på skalan men vill ha de allra snyggaste tjejerna? Betänk att det är många tjejer idag (speciellt de allra snyggaste) som fixat allt möjligt: näsan, läpparna, regelbundna fillers, brösten, kanske rumpan. Detta utöver att de måste träna, sola, och lägga mycket pengar på hår, kläder, skor, smink och dyra hudkrämer.

Fråga dig varför dessa tjejer ska nöja sig med en ytlig 6:a som enbart har muskler att komma med? Ska du ligga på den nivån får du väl komma med i matchen och plastikoperera dig du också. Tjejer väljer visserligen män med självsäker och charmig personlighet och/eller pengar före utseende. Du verkar inbilla dig att tjejer har ditt tankesätt - att utseende är viktigast - så är det inte.
människor dras väl till människor som är dem hyfsat lik där krockar de ju för ts
Citera
2018-06-20, 00:51
  #23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av durrah
Jag förstår inte.. Är under 25 år, har en muskulös kropp, ligger på 97 kg just nu på mina 184 cm i nice form (högst 11% bf), gymmat i 4 år och dopat mig x antal gånger (ligger på kur just nu).

Mitt ansikte är kanske 6/10 men kroppen kompenserar väl ..

Ska jag vara ärlig så är enda anledningen till att jag sliter mig på gymmet och brukar anabola preparat ENBART för att jag vill ha de där jävligt snygga brudarna resten skiter jag fullständigt i men hittills har jag misslyckats. Dessa visar inte intresse för mig, och jag kan inte förstå varför. Kan få blickar och ragg ibland från vanliga till högst medelsnygga tjejer men ALDRIG från de där riktigt heta, ni vet vilka jag syftar på.

Vilka killar vill barbie tjejerna / 10 poängarna ha då!? Måste man ha jävligt snyggt ansikte för att få napp på dessa eller?

JAG ger upp den här gym-karriären snart ger mig ändå inget

FUCK

Du får nog nöja dig med det du kan få. Sorry.
Citera
2018-06-20, 00:51
  #24
Medlem
Ansiktet är det viktigaste. Ögonen, kinderna. Att man utan det pumpar på ett gym skriker desperation och det syns tydligt... Sen är smaken som baken. Alla kvinnor gillar inte muskulösa killar för den delen heller, man har hört många gånger att dem vill ha något att ”klämma” på som vi killar också brukar säga och inte smeka på några larver under huden.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback