Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-06-20, 01:03
  #25
Medlem
NirvanAs avatar
Du behöver givetvis rikta in dig på den riktigt tränade tjejerna med stora muskler, de behöver en kille som har mer muskler/starkare/bättre form än dom för att de fortfarande ska kunna vara feminina/mindre i en parrelation.
Citera
2018-06-20, 01:06
  #26
Medlem
Bertfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grabbh
människor dras väl till människor som är dem hyfsat lik där krockar de ju för ts

Om en tjej är vrålsnygg och prioriterar sitt eget utseende till max behöver det inte betyda att hon förväntar sig samma perfektion gällande utseende från killar. Fåfänga hos killar blir avtändande.
Citera
2018-06-20, 01:07
  #27
Medlem
Kroppen kompenserar tyvärr inte. Ansiktet är minst 90% av utseendet.
Citera
2018-06-20, 01:49
  #28
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
No money, No honey!

/ Leif
Citera
2018-06-20, 09:32
  #29
Medlem
Mintafs avatar
1. Ha humor som fan. Detta är det bästa till att få dessa tjejer.
2. tjock plånbok
3. bli snyggare.
Citera
2018-06-20, 10:15
  #30
Medlem
Katzyns avatar
Om allt du har att erbjuda är en vältränad kropp så är det väl klart att de letar någon annanstans. Tror de flesta inte ens tycker det är positivt med en uppenbart steroidpumpad kropp. Det är mest killar som gillar sånt.
Citera
2018-06-20, 10:25
  #31
Medlem
durrahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bill-N
Kvinnor vill inte ha män som dopar sig. De föredrar normala män. Dopning är olagligt. Du är därmed kriminell. Kvinnor gillar inte kriminella.

Kvinnor vill ha män med känsla och intelligens. Du kanske är lite för tung och skrämmer kvinnorna. Dessa preparat kan påverka humöret. Kvinnorna är kanske rädda för dina vredesutbrott. Steroider kan ge långvariga skador.

Även om du hittar en tia kanske det inte blir bra ändå. Tians sinnelag kanske inte passar dig eller tvärtom.

Nu är jag inte direkt kriminell för att jag skjuter i mig lite testo då och då. Pluggar och har ett vanligt deltidsjobb vid sidan av samt ett fläckfritt brottsregister. Du borde läsa på och inse att alla som brukar AAS är inga ''roid-rage fuck polisen snubbar', de flesta är vanliga träningsintresserade killar som vill ha en ''quick fix''.

Tillbaks till ämnet... Så för att få chans på 10-poängarna ''barbie'' behöver man ha alltså ha lika snyggt ansikte som dem OCH vara vältränad? Så det räcker inte enbart med det ena eller andra lr? Har ju iofs sett många gånger att dessa brudar drar sig till taniga killar med ''sött ansikte'' (tänk Eric Saaede till exempel).Så skönhetsoperation är alltså att satsa på? Hahhaha. Eller så ska man ha en jävligt fet plånbok och nån sorts status?

Sjuka krav men vad gör man inte för att få smaka på barbie fitta.
Citera
2018-06-20, 10:41
  #32
Medlem
Nu kan jag inte tala för alla kvinnor, men åtmistonde från mig o mina närmaste vänner.

God klädsmak, charm och humor är det viktigaste för ett gott första intryck. Absolut inte en musklig kropp.

För mig spelar kroppsformen inte alls någon roll, även mina vänner har dejtat män i olika storlekar.

Släpp kroppshetsen en aning, lägg inte upp massa avklädda foton på tinder (vilket endast skriker ego). Framhäv dina andra intressanta sidor, som musik, matlagning, resor osv.
Citera
2018-06-20, 11:00
  #33
Medlem
Challenger-74s avatar
Du är kanske för fattig, ful och ointressant? Begå lite grova brott så ska du se att det löser sig.
Citera
2018-06-20, 14:35
  #34
Avstängd
JordenIsPlatts avatar
För att du är ytlig. Snygga tjejer får du när deras snygghet är totalt ointressant för dig. Du reagerar på hennes skönhet precis som alla andra hundvalpar, hon vill inte ha en hundvalp.
Citera
2018-06-20, 18:14
  #35
Medlem
Milford.Cubicles avatar
För smal..
Citera
2018-06-22, 02:04
  #36
Avstängd
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bill-N
Kvinnor vill inte ha män som dopar sig. De föredrar normala män. Dopning är olagligt. Du är därmed kriminell. Kvinnor gillar inte kriminella.

Du måste ha blivit biten av en galen apa, de riktigt snygga kvinnorna brukar ofta sitta i besöksrummen på fängelserna och det är känt sen länge att många kvinnor flockas kring kriminella.

Citat:
Ursprungligen postat av Bill-N
Kvinnor vill ha män med känsla och intelligens. Du kanske är lite för tung och skrämmer kvinnorna. Dessa preparat kan påverka humöret. Kvinnorna är kanske rädda för dina vredesutbrott. Steroider kan ge långvariga skador.

Här är en kvinna som inte hade något emot att hennes "pojkvän" vägde lite väl mkt tack vare steroider. Tyvärr blev det hennes öde.

Citat:
Ursprungligen postat av Bill-N
Även om du hittar en tia kanske det inte blir bra ändå. Tians sinnelag kanske inte passar dig eller tvärtom.

Tack för dina åsikter men vem har utnämnt dig till relationsexpert?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback