Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-06-19, 22:48
  #1
Medlem
durrahs avatar
Jag förstår inte.. Är under 25 år, har en muskulös kropp, ligger på 97 kg just nu på mina 184 cm i nice form (högst 11% bf), gymmat i 4 år och dopat mig x antal gånger (ligger på kur just nu).

Mitt ansikte är kanske 6/10 men kroppen kompenserar väl ..

Ska jag vara ärlig så är enda anledningen till att jag sliter mig på gymmet och brukar anabola preparat ENBART för att jag vill ha de där jävligt snygga brudarna resten skiter jag fullständigt i men hittills har jag misslyckats. Dessa visar inte intresse för mig, och jag kan inte förstå varför. Kan få blickar och ragg ibland från vanliga till högst medelsnygga tjejer men ALDRIG från de där riktigt heta, ni vet vilka jag syftar på.

Vilka killar vill barbie tjejerna / 10 poängarna ha då!? Måste man ha jävligt snyggt ansikte för att få napp på dessa eller?

JAG ger upp den här gym-karriären snart ger mig ändå inget

FUCK
__________________
Senast redigerad av durrah 2018-06-19 kl. 22:54.
Citera
2018-06-19, 22:52
  #2
Medlem
franges avatar
Ja, du måste vara snyggare än så för att de skall se dig. Alternativt ha djävligt tjock plånbok.
Citera
2018-06-19, 22:54
  #3
Medlem
Kalicis avatar
Du kanske ser för uppenbart sökande ut?
Citera
2018-06-19, 22:54
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av durrah
Jag förstår inte.. Är under 25 år, har en muskulös kropp, ligger på 97 kg just nu på mina 184 cm i nice form (högst 12% bf), gymmat i 4 år och dopat mig x antal gånger (ligger på kur just nu).

Mitt ansikte är kanske 6/10 men kroppen kompenserar väl ..

Ska jag vara ärlig så är enda anledningen till att jag sliter mig på gymmet och brukar anabola preparat ENBART för att jag vill ha de där jävligt snygga brudarna resten skiter jag fullständigt i men hittills har jag misslyckats. Dessa visar inte intresse för mig, och jag kan inte förstå varför. Kan få blickar och ragg ibland från vanliga till högst medelsnygga tjejer men ALDRIG från de där riktigt heta, ni vet vilka jag syftar på.

Vilka killar vill barbie tjejerna / 10 poängarna ha då!? Måste man ha jävligt snyggt ansikte för att få napp på dessa eller?

JAG ger upp den här gym-karriären snart ger mig ändå inget

FUCK

Du är troligtvis för fåfäng, luktar desperation och saknar socialt kapital.
Citera
2018-06-19, 22:55
  #5
Medlem
Zaedrewss avatar
Du är en 6/10 i ansiktet. Du måste liksom kompensera upp en väldans massa för att få en 10/10. Men varför inte vara nöjd med en 7/10 typ, kanske tom 8/10 om du har riktig tur? Är det liksom ett måste att få en 10/10? Det är liksom få förunnat och då måste man antingen vara en själv eller vara rik som satan.
Citera
2018-06-19, 22:55
  #6
Medlem
Tjejer bryr sig mycket mer om ödmjukhet, självförtroende, humor och charm än stor biceps. I mina kompiskretsar finns många av dessa "tio-poängare", dock väljer de oftast en smal kille med god klädsmak före än biffig 184 med tight t-shirt. Att vara vältränad osar ofta dåligt självförtroende och douchebag.
Citera
2018-06-19, 22:57
  #7
Medlem
oldtimedrunks avatar
Dom vill nog inte ha en kille som är mer fixerad vid sitt eget utseende än dom själva. Odla en schysst personlighet istället.
Citera
2018-06-19, 22:57
  #8
Medlem
Har du ens försökt att ta kontakt med någon tjej...?
Citera
2018-06-19, 22:59
  #9
Medlem
DaChiefs avatar
Är du seriös? Du kan få de snygga brudarna även om du är fet och ful.

Så nu har du "tagit" bola för att du tror att vad de vill ha är en snygg kropp. Samt skadat ditt endokrina system och lever för livet.

När allt de ville ha var en man som var väldigt skicklig i livets alla färdigheter och kunde uttrycka sig själv, så som han är.

Tur att du "trollar".
Citera
2018-06-19, 23:01
  #10
Medlem
TheWhoMans avatar
Låter som att du "coming on to strong" rök en joppe och chilla lite.

Låt det bli som det blir och var nöjd oavsett.. Tjejer uppskattar den attityden mer än en svans.
Citera
2018-06-19, 23:01
  #11
Medlem
9rxs avatar
Ja nu vet inte jag ju inte vad 6/10 betyder riktigt men det låter som att du måste slå på charmen lite mer, du kanske inte bara kan förvänta dig en massa saker för att du är bitig.
Citera
2018-06-19, 23:06
  #12
Medlem
svartenQQQs avatar
Du har nog ingen Personlighet
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback