Citat:
Ursprungligen postat av
Kroppskakoregott
Haha, fast nu far du med osanningen igen TG4Y, vet inte hur många tjejer jag haft diskussioner med på tex krogen, förfester, efterfest you name it (dom tenderar att vara lite mer ärliga då)
Kroppen går före ansiktet när ni är ute efter sex, seriöst en kombination av båda.
Och är vi lite ärliga emot oss själva här, hur många vill inte ha lite sex då och då? Visst vissa skriver om flickvän men ändå läser man mellanraderna att dom vill ha sex också.
Klart om man verkligen ser ut som jättestryk i ansiktet kanske inte kroppen räddar så mycket, men det är fortfarande statushöjande, inget snack om den saken.
För majoriteten ja, säkerligen. Kan även räkna med mig i den ekvationen när jag var lite mer, låt oss säga, äventyrlig av mig för många år sedan.
Däremot så tror jag inte att det är själva kroppen som gör att man blir attraherad, självklart är det en stor faktor. Men det ger också en indikation på att personen tar hand om sig och sin fysiska hälsa, vilket jag finner väldigt attraktivt. Har personen en nice personlighet och charm så lär jag falla som en fura. Det är många komponenter som ska samspela för att få mina trosor att flyga.
Nu slutar vi prata om kroppar kakan, blir riktigt suger på kroppkakor..
Citat:
Ursprungligen postat av
Kroppskakoregott
Haha, sluta var så kåt på mig

. Jag har inga kroppsbilder annat än en helkroppsbild (påklädd), men utan att outa någon här, så vet jag att det ger en viss procentuell ökning med sixpacket, allt annat är lögn.
Självutlösare har jag använt på många av mina bilder tyvärr ja. Du vet att många av modebloggerskorna/instagramstjärnorna gör det å va?

Så ditt hån var tyvärr inte så lyckat

Ja okej, jag ska sluta motarbeta dig.
Haha aaw, är du Sveriges nya influenser? Kommer vara ett troget fan.