Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-06-16, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TG4Y
Ja, säg det till kakan. Det är han som håller på att sprida falska rykten om att jag och alla tjejer sveper på en massa rippade kroppar.

Haha, fast nu far du med osanningen igen TG4Y, vet inte hur många tjejer jag haft diskussioner med på tex krogen, förfester, efterfest you name it (dom tenderar att vara lite mer ärliga då)
Kroppen går före ansiktet när ni är ute efter sex, seriöst en kombination av båda.

Och är vi lite ärliga emot oss själva här, hur många vill inte ha lite sex då och då? Visst vissa skriver om flickvän men ändå läser man mellanraderna att dom vill ha sex också.
Klart om man verkligen ser ut som jättestryk i ansiktet kanske inte kroppen räddar så mycket, men det är fortfarande statushöjande, inget snack om den saken.
Citera
2018-06-16, 23:39
Medlem
Citat:
Har du det? Körde du självutlösare eller fick mamma ta bilden?

Haha, sluta var så kåt på mig . Jag har inga kroppsbilder annat än en helkroppsbild (påklädd), men utan att outa någon här, så vet jag att det ger en viss procentuell ökning med sixpacket, allt annat är lögn.

Självutlösare har jag använt på många av mina bilder tyvärr ja. Du vet att många av modebloggerskorna/instagramstjärnorna gör det å va? Så ditt hån var tyvärr inte så lyckat
Citera
2018-06-16, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fomalhaut
Hah, tjejen jag låg med på senaste dejten försökte ta den i tvåan. Hon satt där ovanpå mig och kämpade med det medan hon viskade ”tänk, vad skönt om du bara kunde glida in där nu!” Har nog inte varit med om något liknande på första dejten förut. Inte direkt standard att en tjej tar initiativ att bli rövknullad efter att man träffats i några timmar. Hur som helst kunde inte ens kopiösa mängder glidmedel fixa uppgiften.
Asså, den där tjejen tycker jag verkar vara snäll. Hon är lite framåt och så men hon är ändå en bra tjej.
Citera
2018-06-16, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kroppskakoregott
Haha, fast nu far du med osanningen igen TG4Y, vet inte hur många tjejer jag haft diskussioner med på tex krogen, förfester, efterfest you name it (dom tenderar att vara lite mer ärliga då)
Kroppen går före ansiktet när ni är ute efter sex, seriöst en kombination av båda.

Och är vi lite ärliga emot oss själva här, hur många vill inte ha lite sex då och då? Visst vissa skriver om flickvän men ändå läser man mellanraderna att dom vill ha sex också.
Klart om man verkligen ser ut som jättestryk i ansiktet kanske inte kroppen räddar så mycket, men det är fortfarande statushöjande, inget snack om den saken.

För majoriteten ja, säkerligen. Kan även räkna med mig i den ekvationen när jag var lite mer, låt oss säga, äventyrlig av mig för många år sedan.

Däremot så tror jag inte att det är själva kroppen som gör att man blir attraherad, självklart är det en stor faktor. Men det ger också en indikation på att personen tar hand om sig och sin fysiska hälsa, vilket jag finner väldigt attraktivt. Har personen en nice personlighet och charm så lär jag falla som en fura. Det är många komponenter som ska samspela för att få mina trosor att flyga.

Nu slutar vi prata om kroppar kakan, blir riktigt suger på kroppkakor..

Citat:
Haha, sluta var så kåt på mig . Jag har inga kroppsbilder annat än en helkroppsbild (påklädd), men utan att outa någon här, så vet jag att det ger en viss procentuell ökning med sixpacket, allt annat är lögn.

Självutlösare har jag använt på många av mina bilder tyvärr ja. Du vet att många av modebloggerskorna/instagramstjärnorna gör det å va? Så ditt hån var tyvärr inte så lyckat

Ja okej, jag ska sluta motarbeta dig.

Haha aaw, är du Sveriges nya influenser? Kommer vara ett troget fan.
Citera
2018-06-16, 23:59
Medlem
Citat:
För majoriteten ja, säkerligen. Kan även räkna med mig i den ekvationen när jag var lite mer, låt oss säga, äventyrlig av mig för många år sedan.

Däremot så tror jag inte att det är själva kroppen som gör att man blir attraherad, självklart är det en stor faktor. Men det ger också en indikation på att personen tar hand om sig och sin fysiska hälsa, vilket jag finner väldigt attraktivt. Har personen en nice personlighet och charm så lär jag falla som en fura. Det är många komponenter som ska samspela för att få mina trosor att flyga.

Nu slutar vi prata om kroppar kakan, blir riktigt suger på kroppkakor..

Ja okej, jag ska sluta motarbeta dig.

Haha aaw, är du Sveriges nya influenser? Kommer vara ett troget fan.

Självklart. Jag är en stor influenser för många. Jag går in i ett rum så säger alla "wow, vilken kille."
Ja, det är faktiskt sant. Alla vill vara ens vän, *influenser of a kind*.
Med lite smör på? Lingonsyyylt
Citera
2018-06-17, 00:24
Medlem
Citat:
Älskar att Fomalhaut just berättat om tvåan äventyret och sen kommer en av få tjejer i tråden och säger att hon "är så jävla nära att ladda ner appjäveln" nu. Coincident?

Haha, förmodligen inte.

Hur som helst var det ju lite frustrerande att vi inte fick till den biten. (På papperet kan man kanske säga att, well, jag knullade henne i röven – jag var ju trots allt inne en bit liksom.) Det är nog första gången någonsin som någon försökt med det på första dejten. Hon inte bara "gick med på det" heller utan var ju den drivande parten och väldigt taggad. Tog för sig och var allmänt kåt – "älskar att suga på dig" och "älskar att ta på din kropp". Efter en sån uppvisning har jag svårt att tro att hennes förklaring – "jag kände inte 100% kemi; det är bäst att vi är vänner" – till uppbrottet stämmer.

Visst, hon såg mig kanske inte som pojkvänsmaterial då, men med det måttet av kåthet så finns det alldeles säkert en önskan om att återuppleva den fysiska biten. Nej, hon lär ju ha grävt upp skit om mig men hållit käften om det. Hon nät-stalkade mig en del innan dejten så hon hade definitivt det beteendet i sig. Ja, jag tror till och med jag vet precis vad det var som satte punkt ...

Tråkigt hur som helst. Hade kunnat tänka mig att träffa henne någon mer gång. Även om hon som sagt hade stekfula bröst och dessutom inte var bland de skönare tjejerna att ligga med i termer om den fysiska känslan. Hon tog kommandot på ett gött sätt och gav uttryck för sin kåthet vilket jag tycker är minst lika viktigt.
Senast redigerad av Fomalhaut 2018-06-17 kl. 00:27.
Citera
2018-06-17, 00:28
Medlem
Citat:
Jag är så jävla nära på att ladda ner appjäveln. Tanken dyker oftast upp när jag har tråkigt och känner mig ensam, som typ nu. Men vet att det bara är tillfällig bekräftelse jag får och det är inte det jag söker. Mår oftast illa av mig själv och tar bort den efter 10 minuter när jag inser att det endast är skräp.

Råkade precis göra det med Badoo. Har inte haft det innan och ville veta hur det fungerade.
Helt plötsligt hade jag ett konto, satt i panik och försökte hitta "radera kontot"-knappen innan någon skulle se att jag fanns.. det gick ju åt helvete
Välkommen lördagsångest.
Citera
2018-06-17, 00:29
Medlem
Citat:
Haha, förmodligen inte.

Hur som helst var det ju lite frustrerande att vi inte fick till den biten. (På papperet kan man kanske säga att, well, jag knullade henne i röven – jag var ju trots allt inne en bit liksom.) Det är nog första gången någonsin som någon försökt med det på första dejten. Hon inte bara "gick med på det" heller utan var ju den drivande parten och väldigt taggad. Tog för sig och var allmänt kåt – "älskar att suga på dig" och "älskar att ta på din kropp". Efter en sån uppvisning har jag svårt att tro att hennes förklaring – "jag kände inte 100% kemi; det är bäst att vi är vänner" – till uppbrottet stämmer.

Visst, hon såg mig kanske inte som pojkvänsmaterial då, men med det måttet av kåthet så finns det alldeles säkert en önskan om att återuppleva den fysiska biten. Nej, hon lär ju ha grävt upp skit om mig men hållit käften om det. Hon nät-stalkade mig en del innan dejten så hon hade definitivt det beteendet i sig. Ja, jag tror till och med jag vet precis vad det var som satte punkt ...

Tråkigt hur som helst. Hade kunnat tänka mig att träffa henne någon mer gång. Även om hon som sagt hade stekfula bröst och dessutom inte var bland de skönare tjejerna att ligga med i termer om den fysiska känslan. Hon tog kommandot på ett gött sätt och gav uttryck för sin kåthet vilket jag tycker är minst lika viktigt.
Du skriver kilometerlånga inlägg om en helt vanlig och ganska tråkig brud, tror du på allvar att denna tjej är nåt speciellt?
Citera
2018-06-17, 00:32
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malken1
Seriöst, att Tindra aktivt är fan som ett heltidsjobb.
Man chattar med 10-30 tjejer konstant, varav flera försvinner hela tiden och nya kommer in. Helt omöjligt att ha koll på alla, och känner fan en press att svara snabbt hela tiden.

1/100 av tjejerna man börjar chatta med är dessutom någon man ser potential i, resten vill man bara ligga med. Så hemskt egentligen, ska fan lägga ner Tinder nu när jag ska börja plugga i höst. Hoppas det finns lite schysstare tjejer på universiteten för varje tjej på Tinder är tamejfan trash
Det är det verkligen, speciellt att få till den där första träffen är ett jävla slit... Man saknar den där ovanliga känslan när tjejen är jävligt på och initierar för det händer så extremt sällan men är som att pusta ut på ett sätt.
Citera
2018-06-17, 00:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillefisan
Råkade precis göra det med Badoo. Har inte haft det innan och ville veta hur det fungerade.
Helt plötsligt hade jag ett konto, satt i panik och försökte hitta "radera kontot"-knappen innan någon skulle se att jag fanns.. det gick ju åt helvete
Välkommen lördagsångest.

Haha, hatar när man råkar.

Gör som jag - personen alla hatar, som glider under radarn utan varken bild eller text. Syftet är att reka potentiella killar. Det roliga är att när man sitter där med facit i hand så inser man att det bara var de trista resterna kvar.
Citera
2018-06-17, 00:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Du skriver kilometerlånga inlägg om en helt vanlig och ganska tråkig brud, tror du på allvar att denna tjej är nåt speciellt?

Du hittar svaret på din "fråga" i det inlägg du citerar. Om du besitter den mentala uthålligheten som krävs för att läsa det, det vill säga.

Angående att hon skulle ha varit "tråkig": vad menar du att en "ej tråkig" tjej hade gjort i det läget?

Tänker tillbaka på ett av dina inlägg tidigare i tråden där du skrev, och jag parafraserar: "alla tjejer jag har legat med är underbara och jag skulle gärna ta en omgång till med var och en av dem framöver." För att här då alltså sedan utgå ifrån att en tjej är "helt vanlig, ganska tråkig" baserat på i princip ingen annan information än att hon vill bli knullad i röven på första dejten.

Jag antar att du förstår problemet med trovärdigheten här.
Senast redigerad av Fomalhaut 2018-06-17 kl. 01:31.
Citera
2018-06-17, 03:24
Medlem
Citat:
Du hittar svaret på din "fråga" i det inlägg du citerar. Om du besitter den mentala uthålligheten som krävs för att läsa det, det vill säga.

Angående att hon skulle ha varit "tråkig": vad menar du att en "ej tråkig" tjej hade gjort i det läget?

Tänker tillbaka på ett av dina inlägg tidigare i tråden där du skrev, och jag parafraserar: "alla tjejer jag har legat med är underbara och jag skulle gärna ta en omgång till med var och en av dem framöver." För att här då alltså sedan utgå ifrån att en tjej är "helt vanlig, ganska tråkig" baserat på i princip ingen annan information än att hon vill bli knullad i röven på första dejten.

Jag antar att du förstår problemet med trovärdigheten här.
Jag ska sluta vara otrevlig mot dig. Jag skoja bara angående denna tjejen, jag vet ju ingenting om henne. Om hon nu kan väga upp detta sexuella med att vara söt och go så spelar det hon gjort ingen större roll? Men varför måste du hela tiden vara så detaljerad och fläka ut alla tjejer du träffar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in