Citat:
Ursprungligen postat av
sherm
Jag har inte antytt något annat än vad jag skrev avseende de som skyller sin promiskuitet på sitt alkoholintag, vilket jag förklarade vara ett typiskt missbruksbeteende. Pröva läs det skriver istället för att tolka sitt som ditt. DET är inte nödvändigt öht!
När man märker att det man skriver helt uppenbart kan tolkas som riktat mot personen man svarar och man inte gör något försök att specificera en annan betydelse så utgår jag från att personen som skriver inte alls har något emot att personen tolkar det om riktat mot dem utan antagligen är ute efter den effekten. När du sedan dessutom facepalmar tolkningen och pratar om att inbilla sig saker så verkar du inte direkt ärlig.
Citat:
Ursprungligen postat av
sherm
Tillbaka till lekhörnan på ditt lokala dagis. Där kan du och dina inbillningar sitta tillsammans och knåpa hamlgubbar bäst ni vill.
Kan du inte istället för att skriva om lekhörnor på dagis beskriva hur det faktum att alkohol
påverkar människors beteende kan samexistera med det här: "Alkohol är
ingen orsak till promiskuitet, det är en ursäkt."
Menar du att alkohol påverkar andra beteenden men just inte sexuella beteenden? Jag tror fortfarande inte att du överhuvudtaget inte inser att alkohol påverkar människors beteenden, det är bara det att det är typ den enda logiska slutsatsen jag kan se till hur du uttrycker dig. Så förklara, snälla.