Citat:
Ursprungligen postat av
VitruvianskeMannen
Jag ser att SD har en tydlig återvandringspolitik: Att av ekonomiska skäl tvingas stanna i ett land där man inte trivs och inte vill leva är destruktivt för såväl landet som för den enskilde individen. Ett aktivt och generöst stöd skall därför ges till de invandrare som önskar återvända till sina hemländer.
Övrigt, jag ser inga stora principiella skillnader. Vilket är bra, för det innebär att AfS också har en "öppen svenskhet", vilket ni ju också tydligt har förklarat ikväll. Tydligen kan även mörkhyade, MENA mm som sköter sig fullt ut få bo och verka i AfS's Sverige har ni förklarat. Så SD och AfS verkar identiska där.
Herregud, du är helt enkelt hopplös, SD vill endast ge ekonomiskt stöd till återinvandring samt fortsätta med kvotflykting invandring.
Medan AfS vill:
Stoppa all invandring ink kvotflyktningar
Granska alla uppehållstillstånd sedan år 2000
Sedermera utvisa folk som har fått asylansökan godkänd pga flyktningskäll då Sverige inte är första säkra land
Utvisa personer med uppehållstillstånd som har besökt sina forna hemländer
Utvisa personer som idag väntar på beslut om uppehållstillstånd
Förvandla migrationsverket till Återvandringsverket.
Man skulle kunna säga att AfS för en aktiv återvandringsingspolitik medan SD står för en passiv.
Afs har aldrig sagt att deras invandringspolitik ska baseras på hudfärg. Men anledning till att jag och andra som är etniska nationalister stödjer AfS är eftersom deras politik de facto kommer att göra Sverige mer Svenskt. Det betyder inte att AfS själva står för det utåt sätt.
Nu kanske du själv kan svara på hur du ska interagera Rinkeby? Sluta upp med ditt skitsnack att man inte kan ställa frågor till SD här, det är ju ni som söker upp denna tråd för att få folk att rösta på SD istälelt för AfS. Plus att SD's väljare är av stort intresse för AfS, självklart ska vi då kunna ställa er mot väggen.
Problemet är väl snarare att ni i SD inte diskuterar eran egna politik då det är extremt lågt i tak hos SD.