Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2018-08-15, 18:17
Medlem
Nostradumbasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghana
Han behöver inte sköta det med DN. Men han måste vara öppen mot väljarna om han ska ha nån trovärdighet.

Han var ju öppen. Han tycker det är en nonsens-händelse. "Vem bryr sig om ett klistermärke?" sa han ju, han är öppen. Han har mycket större problem att brottas med än ett jävla klistermärke och antisemitism-smutskastning från SD och andra.

Enkelt. Det är bara du som inte är nöjd med det svaret utan vill se pudlar och uteslutningar och statuerade av exempel. AfS är det nya i svensk politik. De kan skita i er förväntade dramaturgi.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rosiko
Snarare ett proportionerligt svar till en nonsens händelse.

SD är väl för "mångkultur och allas lika värde"....

Det är en händelse som ger upphiv till vissa frågor. Det är väl på sin plats att man rätar ut frågetecken som uppstår hos väljare? Jag är en potentiell väljare, men jag vill inte lägga min röst på människor som döljer sina åsikter och inte säger rakt ut vad de tycker.
Citera
Medlem
deadsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Visst har du skrivit så:

(FB) Varför använder man nedvärderande beteckningar?

(FB) Varför använder man nedvärderande beteckningar?

Här skriver du om din generella syn på invandrare:

(FB) Bar på VM-hand i Sveriges färg - misshandlades

Vi får hoppas för din skull att Mattias Karlsson aldrig får reda på vad du har skrivit här.

Jag åsyftar praktiserande muslimer. Muslimer som vill utöva islam i Sverige. Att man tror på Allah och ber har inte jag några problem med. Men när man börjar praktisera sharialagar och annat konstigt så reagerar jag. Det är dessa jag syftar på. Det har ingenting med ras att göra och jag hatar inte alla muslimer. De muslimer som är beredda att anpassa sig till svensk kultur är välkomna att stanna. Man får tro på precis vad man vill för mig.

Det andra har jag redan förklarat.

Om jag skulle bli utesluten så kommer jag ändå fortsätta stötta partiet.
Citera
2018-08-15, 18:19
Medlem
wwrs avatar
Jag tycker det mesta som AfS gör luktar false flag.

Nu skall vi lära oss att koppla ihop mammas motion om tidningar med grabbens kroknäse-stickers. Familjen Antisemit. AfS och Hagwalls står på Bonniers lönelista.

(Annas motion var på rätt spår även om formuleringar och detaljer kan diskuteras.)

Dessutom med en uselt riggad video.
Citera
2018-08-15, 18:22
Medlem
Reguluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StillaHavet
Fel eftersom allt idag kan klassas som det. SD har anklagats i 20 år för det, senast i våras av statsministern. Vi måste istället hålla rent mot det anti-svenska och vägra påverkas av invektiv med syfte att försvaga värnandet om Sverige och svenska folket.

Antisemit är inte ett invektiv utan en korrekt beskrivning av någon som springer omkring och sätter upp antisemitiska klistermärken.

Frågan är om AfS tolererar att ha antisemiter på sin riksdagslista och i sin styrelse. Svaret på den frågan kommer att bli avgörande för deras valresultat.
Citera
2018-08-15, 18:25
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deadset
Jag åsyftar praktiserande muslimer. Muslimer som vill utöva islam i Sverige. Att man tror på Allah och ber har inte jag några problem med. Men när man börjar praktisera sharialagar och annat konstigt så reagerar jag. Det är dessa jag syftar på. Det har ingenting med ras att göra och jag hatar inte alla muslimer. De muslimer som är beredda att anpassa sig till svensk kultur är välkomna att stanna. Man får tro på precis vad man vill för mig.

Det andra har jag redan förklarat.

Om jag skulle bli utesluten så kommer jag ändå fortsätta stötta partiet.

Ja, vi inser nu att du är en äcklig hycklare. Nu är jag färdig med dig.
Citera
2018-08-15, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nostradumbass
Han var ju öppen. Han tycker det är en nonsens-händelse. "Vem bryr sig om ett klistermärke?" sa han ju, han är öppen. Han har mycket större problem att brottas med än ett jävla klistermärke och antisemitism-smutskastning från SD och andra.

Enkelt. Det är bara du som inte är nöjd med det svaret utan vill se pudlar och uteslutningar och statuerade av exempel. AfS är det nya i svensk politik. De kan skita i er förväntade dramaturgi.

Det är väl förfan inte att vara öppen. Jag vill veta hur han ställer sig till budskapet från klistermärkena. Ska man rösta på en politiker är det väl högst relevant att veta vad han verkligen tycker, eller hur? Och den som säger att det bara är en småsak är såna som är rädda att behöva ta ställning i just detta.

Gustav talar mycket om sanning och ärlighet. Så seså, tala sanning då. Sluta vara feg.
Citera
2018-08-15, 18:27
Medlem
Reguluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Han vill sköta det hela internt snarare än via Peter Wolodarskis tidning.

Då skulle han ha nöjt sig med att säga det. Nu antydde han att frågan var oväsentlig, vilket den inte är. Särskilt inte för AfS.
Citera
2018-08-15, 18:28
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regulus
Antisemit är inte ett invektiv utan en korrekt beskrivning av någon som springer omkring och sätter upp antisemitiska klistermärken.

Frågan är om AfS tolererar att ha antisemiter på sin riksdagslista och i sin styrelse. Svaret på den frågan kommer att bli avgörande för deras valresultat.

När ska du begripa att absolut ingen inom Alternativ för Sverige bryr sig om vad du häver ur dig? Du är en vänsterliberal anti-nationalist och PK-dogmatiker som mår illa av tanken på att AfS når riksdagen.
Citera
2018-08-15, 18:31
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regulus
Då skulle han ha nöjt sig med att säga det. Nu antydde han att frågan var oväsentlig, vilket den inte är. Särskilt inte för AfS.

I det stora hela så är den naturligtvis oväsentlig för alla som inte vill att hela det här landet ska bli en No Go Zone (vilket exkluderar dig). Det hela sköts som sagt internt och vi får se vad det leder till
Citera
2018-08-15, 18:33
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghana
Det är väl förfan inte att vara öppen. Jag vill veta hur han ställer sig till budskapet från klistermärkena. Ska man rösta på en politiker är det väl högst relevant att veta vad han verkligen tycker, eller hur? Och den som säger att det bara är en småsak är såna som är rädda att behöva ta ställning i just detta.

Gustav talar mycket om sanning och ärlighet. Så seså, tala sanning då. Sluta vara feg.

Vill du ha ett besked nu direkt? Isåfall kan du ju höra av dig till Gustav Kasselstrand, han är inte onåbar.
Citera
2018-08-15, 18:35
Medlem
Hardstekts avatar
Det var ett jääävla tjat. Från samma jävla idioter, i alla jävla trådar.

En gång för alla. Läs era tjockskallar. Ingen jävel bryr sig. INGEN som röstar på afs vill att gustav skall hänga någon, göra en pudel, ta avstånd för att någon har uttryckt sig lite klumpigt och klistrat några klistermärken.

Det är hela poängen med afs. AFS är inte sd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in