2018-06-15, 02:28
Medlem
Trump gillar tuffa killar.

Trump calls Kim Jong Un a ‘tough guy’ as Fox News anchor calls out North Korea’s abysmal human-rights record

https://www.marketwatch.com/story/trump-calls-kim-jong-un-a-tough-guy-as-fox-news-anchor-calls-out-north-koreas-abysmal-human-rights-r ecord-2018-06-14?link=sfmw_tw

Har "Q" sagt något om följande:

What Trump immigration policy means for children who cross the border

https://www.youtube.com/watch?v=j_iB9qkwBTs
Citera
2018-06-15, 08:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lovematrix
Gjordes ej försök att stoppa mötet ?

https://twitter.com/Jordan_Sather_/status/1006660379580162048

Den bilden som cirkulerat, som jag ansolut inte vet om den är genuin, visar ju spåret efter en (mot)missil.
Citera
2018-06-15, 08:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av danjäl
Då var det isf Trump som spred fake news den gången (något han påstår sig vara så allergisk emot).

Ja han spelar inte ärligt
Citera
2018-06-15, 08:57
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Africanized
Den bilden som cirkulerat, som jag ansolut inte vet om den är genuin, visar ju spåret efter en (mot)missil.

Den där bilden är tagen med 20 sekunders slutartid, det är med största säkerhet ambulanshelikoptern N952 AL som helt enkelt lämnat ett ljusspår...
Citera
2018-06-15, 11:14
Medlem
Det jag ogillar med Q som jag inte tänkt på förut är att han kallar visst folk "patrioter". En patriot som sjunger för sitt land, vars landet dödar, lurar, saboterar för folk, och inte bara i sitt land utan går en dold agenda för andra "länder".
Patrioten firar sitt folk? Vilket folk? Folket som är totalt ignoranta för verkligheten, som inte kan tänka kritiskt, som köper allt dom hör om det kommer från regeringen/medi? Och på så sätt låter det fortgå utan att höja ett ögonbryn. Folk fattar inte ens att ORD är inte sanningen och att alla versioner har två sidor. Så fort det kommer till främlingar fattar folket detta, men är totalt förblinda för sin egen regering och media. Dom kan inte ens tänka ut att media och regeringen är också totala främlingar för dom t.ex. Detta med patrioter är en illusion, det är en kult, en ritual.
Så att Q sprider vidare att vara en patriot är för mig en röd flagga för jag ser igenom denna illusion.

Argumentet att han inte kan säga allting på en gång, visst, det argumentet kan fungera men svaret är ju att vi vet inte helt om det är så eller inte.
"Eyes see what mind knows"

Citat:
Ursprungligen postat av Brille68
Ha ha lysande. Desperationen är uppenbar. Det kommer att bli en underhållande tid framöver. Vi får se om de lyckas behålla sin makt.

Det är i princip samma kamp som man trodde att England gick igenom. Men Farage släppte taget och nu kommer bl a Robinson att få sota för det. I Italien körde man det in i kaklet och där lyckades man. Vi får se vad som händer i Sverige, men oavsett handlar det om hur "makten" vill döda demokratin.

Jag ser fram emot en underhållande kamp där Trump tar allt på uppstuds och skrattar sig igenom utmaningen medan motståndarna blir alltmer galna av allvaret.
ledsen och slå hål på din illusuion men sverige är en diktatur.
Detta med "demokrati" är enbart ett spel för gallerian exakt som politiska systemet.
Senast redigerad av Kungadolf 2018-06-15 kl. 11:41.
Citera
2018-06-15, 14:13
Medlem
Daniel501s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kungadolf
Det jag ogillar med Q som jag inte tänkt på förut är att han kallar visst folk "patrioter". En patriot som sjunger för sitt land, vars landet dödar, lurar, saboterar för folk, och inte bara i sitt land utan går en dold agenda för andra "länder".
Patrioten firar sitt folk? Vilket folk? Folket som är totalt ignoranta för verkligheten, som inte kan tänka kritiskt, som köper allt dom hör om det kommer från regeringen/medi? Och på så sätt låter det fortgå utan att höja ett ögonbryn. Folk fattar inte ens att ORD är inte sanningen och att alla versioner har två sidor. Så fort det kommer till främlingar fattar folket detta, men är totalt förblinda för sin egen regering och media. Dom kan inte ens tänka ut att media och regeringen är också totala främlingar för dom t.ex. Detta med patrioter är en illusion, det är en kult, en ritual.
Så att Q sprider vidare att vara en patriot är för mig en röd flagga för jag ser igenom denna illusion.

Argumentet att han inte kan säga allting på en gång, visst, det argumentet kan fungera men svaret är ju att vi vet inte helt om det är så eller inte.
"Eyes see what mind knows"

ledsen och slå hål på din illusuion men sverige är en diktatur.
Detta med "demokrati" är enbart ett spel för gallerian exakt som politiska systemet.

Tänk hårt och tänk kritiskt, skulle det gynna människan att vara kritisk och/eller misstänksam mot sina egna? (Menar folk från samma grupp, etnicitet, ras eller vad man vill kalla det). Det är enkel biologi, vi Europeer har, genom evolutionen, avlat fram mer altruistiska sidor "blåögda, naiva osv" vi föds inte onda, vi ser det bästa i folk tills motsatsen bevisas. Detta var tvungen för att överleva i betydligt svårare tider. Det fanns inga som klarade sig på egen hand. MSM m.fl vet detta.

T ex var det ett stort motstånd mot massinvasionen 2015, vad gjorde MSM? De gav oss en bild på en liten pojke som spolats upp på en strand i Turkiet och folk släppte allt kritiskt tänkande, ingen brydde sig om att det var pojkens egna pappa som körde båten som kapsejsade och att pappan ville till Europa för nya tänder.

MSM, etablissemanget, NWO, Zionister eller Judar, vad man än vill kalla dem vet om detta och de utnyttjar det emot oss om och om igen, Great Awakening handlar, av min åsikt, om att bryta illusionen att allt är inte som vi får det presenterat för oss.
Citera
2018-06-15, 14:19
Medlem
Daniel501s avatar
IG rapportern har släppts, men vi vet ju, tack vare Q's senaste drops att Trump har redan signerat en Executive Order i förväg som ska ge den riktiga, ocensurerade rapportern. Trust the Plan.

Lite godbitar från den hårt censurerade rapportern är HRC och "exploitation of children" "FBI agenter som mutats av MSM"

Man kan sammanfatta denna IG rapport såhär; Den skapar mer frågor än slutsatser! Precis vad poängen med den är. Q med anhang vill att båda sidorna, Libdems och Republikaner ska fråga efter den riktiga, ocensurerade versionen, som de i förväg redan har en E.O för. Genialiskt.

Här är en lysande Twitter tråd med sammanfattning av rapporten och vad som komma skall;

https://threadreaderapp.com/thread/1007450316759896064.html
Senast redigerad av Daniel501 2018-06-15 kl. 14:26.
Citera
2018-06-15, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Daniel501
IG rapportern har släppts, men vi vet ju, tack vare Q's senaste drops att Trump har redan signerat en Executive Order i förväg som ska ge den riktiga, ocensurerade rapportern. Trust the Plan.

Lite godbitar från den hårt censurerade rapportern är HRC och "exploitation of children" "FBI agenter som mutats av MSM"

Man kan sammanfatta denna IG rapport såhär; Den skapar mer frågor än slutsatser! Precis vad poängen med den är. Q med anhang vill att båda sidorna, Libdems och Republikaner ska fråga efter den riktiga, ocensurerade versionen, som de i förväg redan har en E.O för. Genialiskt.

Här är en lysande Twitter tråd med sammanfattning av rapporten och vad som komma skall;

Patrioter börjar bli otåliga i Usa , det hade jag oxo vart om jag bott där , är det här hemma oxo .
Tack för dina bra inlägg här Daniel.
DROP THE HAMMER ...

Net will be paused.
HAMMER.
On the clock.
Q
Citera
2018-06-15, 18:11
Medlem
Har "Q" sagt någonting om Paul Manafort.

Paul Manafort häktas i väntan på rättegång

Den särskilde åklagaren Robert Mueller, som utreder misstänkt rysk inblandning under presidentvalskampanjen i USA 2016, har lagt fram nya åtalspunkter mot Paul Manafort.

Paul Manafort var kampanjchef för Trumps valkampanj. Under den tiden deltog Manafort personligen vid ett möte med sju ryska personer som alla hade kopplingar till Putins regering.

Sen tidigare har han åtalats på fem punkter, det nya brottet är övergrepp i rättssak. Misstanken är att Manafort försökt manipulera vittnen i Europa.

https://www.expressen.se/nyheter/paul-manafort-haktas-i-vantan-pa-rattegang/
Citera
2018-06-15, 18:26
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daniel501

”Hårt censurerade”??

Det är uppenbart att du inte ens öppnat rapporten. Om jag inte minns fel är det två appendixer och en handfull överstrukna ord (på slutet) i den över 500 sidor långa rapporten som är hemligstämplat..

Men innan du börjar läsa rapporten kanske du kan vara vänlig och ge en källa på Trumps exekutiva order? Det verkar ju märkligt att Trump skulle läst rapporten i förväg, som Q sa - dels eftersom Trump igår rapporterades vara mycket ivrig att äntligen få veta innehållet, och dels eftersom Trump inte direkt är känd för sin läskunnighet...
Citera
2018-06-15, 22:59
Medlem
Daniel501s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Den där bilden är tagen med 20 sekunders slutartid, det är med största säkerhet ambulanshelikoptern N952 AL som helt enkelt lämnat ett ljusspår...

Bevisa att det är en helikopter och inte en missil.
Citera
2018-06-15, 23:01
Medlem
Daniel501s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Trump och hans familj har blivit stämd på en statsnivå av Staten New York för att ha fifflat med Trump Foundation, stämningen är på mångmiljoner, det är något som Trump bland annat inte kan benåda vare sig själv eller någon annan för

Anledningen att du ens vet om denna nothingburger är för att MSM visste att OIG rapporten kom idag och försökte tysta ner fokuset på den med ännu en häxjakt mot Trump.

Hör vad hans egen son har att säga om saken;

https://www.youtube.com/watch?time_continue=166&v=RZvYCarCBRU
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in