Citat:
Ursprungligen postat av
Svanunge
Jag tror att vi fokuserar som om vi har prickat in vilka som möjligtvis har med detta att göra. Det var väldigt många människor i cirkulation den där kvällen/natten. Om det var någon Helena kände så ger även det ett stort urval av människor. Det var därför jag önskade att få en samlad "efterlysning" på denna person med allt som finns på den. Jag har ingen speciell i åtanke men kan få.
Imponerad på respons som annars uteblir.
Han påstod sej veta vad som hänt Helena, inte att han själv var inblandad.
Han kände till Helena genom att han varit tillsammans med UA eller att varit vän med Hennes tidigare ex.
Det begränsar till antal personer så det borde inte vara något problem för de insatta och de som var med vid tiden att förstå vem han var.
Själv har jag ingen aning eftersom jag inte har någon som helst anknytning till Mariestad och de som länkas dit. Men ni andra samt kretsen som var med vid tiden borde förstå.. Med tanke på innebörden så är reaktionerna i tråden intressanta. Ingen känner till något. Det är givet av intresse när någon som varit med i något sammanhang kring Helena vid tiden, påstår sej veta vad som hänt och mår dåligt över det.