Citat:
Ursprungligen postat av
Svanunge
Styrkta genom? Jag undrar om du liksom jag någon gång undrat varför pilot ställde upp på intervjun ? Han säger att hans nära inget vet och han vill inte själv ge sig till känna. Vad vill han få ut av intervjun? Det är ett väldigt stort risktagande om man inte vill bli förknippad med detta. Något fick han ut? Jag tror inte han sätter hela sitt liv, psykiska hälsa, på spel för att göra någon en tjänst eller för att vara schysst. Jag tror han fick något i utbyte men vad kan vara värt detta? Vad är han desperat efter? Min tanke är att det i intervjun framkommer en felaktighet som vilseleder men som ändå kan tolkas som fakta. Ex att han bor kvar i Mariestad , dvs Mariestads kommun. Han kanske aldrig är inne i stan nu för tiden. Han kanske inte bor där permanent. Han kanske har bostad dör men arbetar i någon annan stad spenderar ytterst lite tid i Mariestad egentligen. Han bor kvar i Mariestad som alltid, fast i olika tolkning. Det är en spekulation. Något finns i den intervjun hur som helst som jag tror vilseleder. Det är något. Han gjorde det inte gratis. Han delade till sig något, Vad? Varför var det så viktigt att efter alla dessa år gå helt emot tystnad som gett honom så många fördelar?
Håller med till fullo,och tagit upp detta.
Skönt med någon som törs säga något.
Varför skulle han ställa upp efter 25 års tystnad,utan att på något sätt få nåt tillbaka,dvs förvilla något ex boende i m-stad(kan vara sommarsuga,boende på sommaren,vem vet) ang det.NÅGOT är det iaf.
Nåväl,2 är dom.
Så Km Bw,Bw Mr,who knows?
Pr,är såklart inte glömd.Har svårt tänka mig H skulle sätta sig i en bil med Pu,annars är han mysko med.
Dom 2 är alltså väldigt väldigt nära familjen.
Ställer förmodligen upp på ett bra sätt i polisens ögon.
Återigen,borde inte vara svårt minimera vilka det kan rörs sig om i den lilla kretsen för dom som bor i m-stad.
Folk vet.