Citat:
Ursprungligen postat av
PUBG2018
Helt rätt, därför älskar jag AfS!
AfS är ett riktigt SVENSK PARTI. Dvs, man värnar om Sverige FÖRST! Man prioriterar sitt land och sitt folk, precis som vilken förnuftig människa bör göra!
Men, om någon medlem börjar prioritera något annat land eller organisation istället för Sveriges då passar man nog inte i AfS eller Sverige. Därför var vissa partimedlemmar med mycket makt i SD farliga för Sverige. De värnade om andras intressen, speciellt Ekeroth bröderna som stoltserar med Israeliska flaggor och deras mamma Janina Kazarina Ekeroth från Kazakstan som begick grov skattebrott på flera miljoner. Janina fick i för sig fick 10 månaders fängelse, men tror ni SD skulle utvisa denna kriminella invandrare? Knappast!
Jag har som sagt inget problem om han hejar på något land, men att tjäna två flaggor tycker jag är omöjligt!!!!!!!!
Sedan har vi populister som Paula Bieler etc, tror knappast hon tänker på Sveriges intresse först och främst!!
Instämmer.
Men till skillnad mot vissa hårdföra nationalizter har dessa som är lojal mot en annan flagga – också – en benägenhet samt alltför stor vana att framgångsrikt infiltrera alla våra svenska partier och gradvis genomföra sina förändringar…
https://www.nordfront.se/sd-lanserar-bielerplanen-oppnar-upp-folkmord-via-arbetskraftsinvandring.smr
Denna sorts medlemmar bör man inte nödvändigtvis exkludera, då man inte ska dra alla över en och samma kam, men alltid vara ytterst
vaksamma gentemot, gäller framförallt partiledningen. Att även Byggnet hissar en varningens flagg visar att han också har denna goda insikt, det borde lugna hans värsta kritiker.
Citat:
Ursprungligen postat av
Psilosopher
Ursäkta nybörjaren, men vad skiljer dem från SD? Genuint nyfiken.
Fatta er gärna kort och koncist.
Avslutningsvis; apropå Psilosopher fråga hänvisar visar jag även till detta tidigare inlägg i nedan bifogad länk:
”Det är intressant att jämföra just invandringspolitiken mellan AfS och SD. Vid en kortare anblick kanske de ser likvärdiga ut men det är väsentliga skillnader.”
(FB) Alternativ för Sverige (AfS) - samlingstråd