Citat:
Javisst, det är ju det som är så jävla underbart med AfS. Det finns plats för alltifrån DFS'are till gamla MED'are och mer därtill. Först tänkte jag: Shit, har Jeff Ahl kallat Kasselstrand för "putinkramare" för två år sedan. Men sen insåg jag hur jävla underbart detta är. Gustav och Jeff är ju fortfarande inte överens i alla frågor, men de samarbetar superbra ihop. Högt i tak, toppenbra! Man beter sig som vuxna. Därför blir det ännu mer obegripligt att det blir så mycket tjafs här i tråden, ofta om rena småsaker.
- Dumma dej, du får inte vara med i vårt parti för du är israelvän!
- Dumma dej, du får inte vara med i vårt parti för du hatar Israel.
Kasselstrand har signalerat (sedan 2011) att i AfS så skiter man i israelfrågan. Tyck vad fan du vill - vi fokuserar på Sverige. Samma med en massa annat. Det finns ingen renlärighet, annat än att det är högt i tak och att regeringsmakten ska se svenska folket som sin uppdragsgivare och verka i vårat intresse.
EDIT: Och såklart partiprogrammet
- Dumma dej, du får inte vara med i vårt parti för du är israelvän!
- Dumma dej, du får inte vara med i vårt parti för du hatar Israel.
Kasselstrand har signalerat (sedan 2011) att i AfS så skiter man i israelfrågan. Tyck vad fan du vill - vi fokuserar på Sverige. Samma med en massa annat. Det finns ingen renlärighet, annat än att det är högt i tak och att regeringsmakten ska se svenska folket som sin uppdragsgivare och verka i vårat intresse.
EDIT: Och såklart partiprogrammet

Helt rätt, därför älskar jag AfS!
AfS är ett riktigt SVENSK PARTI. Dvs, man värnar om Sverige FÖRST! Man prioriterar sitt land och sitt folk, precis som vilken förnuftig människa bör göra!
Men, om någon medlem börjar prioritera något annat land eller organisation istället för Sveriges då passar man nog inte i AfS eller Sverige. Därför var vissa partimedlemmar med mycket makt i SD farliga för Sverige. De värnade om andras intressen, speciellt Ekeroth bröderna som stoltserar med Israeliska flaggor och deras mamma Janina Kazarina Ekeroth från Kazakstan som begick grov skattebrott på flera miljoner. Janina fick i för sig fick 10 månaders fängelse, men tror ni SD skulle utvisa denna kriminella invandrare? Knappast!
Jag har som sagt inget problem om han hejar på något land, men att tjäna två flaggor tycker jag är omöjligt!!!!!!!!
Sedan har vi populister som Paula Bieler etc, tror knappast hon tänker på Sveriges intresse först och främst!!