Citat:
Jag är ledsen, men att du skiftar fokus och försöker sätta villkor för tillgänglig statistik är inget giltigt argument. Du får helt enkelt ta datan som den är. Det finns fler källor och länken till världens största undersökning har jag postat flera gånger. Tjejer är mer benägna att ta till våld i nära relationer är fakta. Din uppgift är ett förstå den, inte ifrågasätta den.
Citat:
För något år sen tittade jag på det där och sen slutet på 80-talet eller början på nittiotalet och fram tills ca 2012 var det 136 kvinnor som mördats av sin kvinnliga partner i Sverige.
Vidare: hur många kvinnor i Sverige blir mördade, enligt statistiken, av sina lesbiska partners varje år?
Bekräftade tal.
Citat:
Det är precis som vanligt påtaget av kvinnor själva.
Nu är vi alla och seglar utifrån det härliga ämnet ”kvinnor är horor”. Antar att korrelationen är skuld. Klassiskt nog är en kvinna som har sex någon som har skuld.
För män är det där sällan något problem, speciellt inte för det vi kallar "spelare".
Den som tror att han funnit en keeper, efter en ONS med en kvinnlig player är de som startar trådar som den här.
Och de som kan ta lite perspektiv och se samhällsfenomenet med ONS'r.
De som kan smålé en smula åt de rekordmånga könssjukdomar som drabbar landet. Speciellt efter semestertiderna till värmen.