Citat:
Det anser jag att det gör, men du får givetvis tycka vad du vill. Jag tänker inte byta uppfattning för att korridorvakter inte accepterar avvikelser från uppfattningen att global judemaffia styr allt.
Citat:
Bonnier äger även Expressen, Dagens Industri och TV4. Dahlberg på Expressen har sedan 2012 drivit en linje som pk-vänstern hatar. De har stämplat henne som en av “apokalypsens ryttare”. Detsamma har de gjort med PM Nilsson som förordat samarbete med SD i flera år. TV4 har den frispråkige Marcus Oskarsson som skulle få sparken från DN efter högst 90 sekunder. Schibsted har låtit Gudmundson, Arpi, Gür, Wager och Neuding tänka lika högt som Anders Lindberg. Och Schibsteds inhemska norska blaskor ska vi inte tala om, ingen svensk PK där. Jag läste senast igår en artikel i Expressen (“Last Night in Alvesta”) som var så proppfull av naken sanning om invandringsproblem att Chang Frick blev avundsjuk och klagade över att de försöker sno hans marknad. Det som Wolodarski har gjort DN till tycker jag i första hand speglar hans paranoida, skitnödiga personlighet och hans panikslagna flackande blick.
Flashback favoriten Wolodarski gick ju för f-n ut och klargjorde att han skulle ändra DNs inrikting till agendadrivade journalistik. Och han har som den trogne PK-kommissarie han är till punkt och pricka gjort det. Jag antar att du inte vill hävda att han inte omvandlade Bonnierklanens flaggskepp utan att ha fått uppdrag från ägarna att göra det?
Sorry för OT, den ursprungliga utvikningen handlade om vilken bäring MSMs nya “locket av”-trend kan tänkas ha haft på SD-uppgången.