Citat:
Ursprungligen postat av
fabula
Givetvis är det ju inte till någon nackdel som kille att vara vältränad och på ett smakfullt sätt visa upp sin kropp på Tinder. Poängen min är att du som kille inte alls får samma hävstång som de tjejer som har en schysst kropp. Inte fan springer du efter halvfeta tjejer bara för att de är vackra som änglar i ansiktena?
Som snubbe kommer du ju dock undan med både dvärglängd och ölmage så länge du är en 8-9a i fejset.
Ja, är de här jäkla tjockisdejterna jag gång på gång lyckas få till.

Som sagt, slarv med research plus godtrogenhet, kombinerat med att jag uppenbarligen dras till gulligt utseende med äppelkinder, vilket verkar vara ansiktsdrag starkt korrelerade med fetma.
Inget att må dåligt över dock. Har själv dragits till såna tjejer många gånger, gäller att göra lite stalking research eller som du säger använda photoshops ljusa upp filters (levels, brightness, etc).

Har en bild på en brud som är så jävla klockren. Man ser verkligen det man vill se, men så fort du ändrar inställningarna i photoshop och ser vart hennes ben "egentligen" går av.
Då ser man att hon är ett fetto, snygg i ansiktet dock, haha!! Helt seriöst sånt gör mig genuint ledsen. Många av dessa tjejer bara dom började med en one meal a day så skulle dom bli snygga inom någon månad eller så, och kunna få vad dom vill. Har t.om sagt så till vissa tjejer som man är lite mer "kompis" med.
Mkt tragiskt faktiskt, men dom orkar väl inte mentalt. Det bara är så. Väldigt få orkar med omställningen.