Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-06-12, 03:32
Medlem
AdjooooglEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiveaBodylotion
Trolla kan man göra. Det jag menade med För ditt eget bästa -"shameande" tidigare . Fick idén att skriva söker endast tjejer under 60 kg från inlägg i tråden haha

Precis, det är sådant jag tänker på! Just för humorn i det hela.
Citera
2018-06-12, 03:38
Medlem
Citat:
Vad yrar du om? Ja just det, två dudes får inte chatta utan att en kvinna måste störa

Jag är medveten vad tinder är.
Sorry, en av få trådar som rörde på sig. Trodde män gillade trekanter.
Citat:
Ursprungligen postat av AdjooooglE
Jag med. Kanske finns någon humor i det. Logga in 1 gång per år för att checka läget lixom.
Det är därför män sedan klagar på dåligt läge. Inaktivitet.
Citat:
Trolla kan man göra. Det jag menade med För ditt eget bästa -"shameande" tidigare . Fick idén att skriva söker endast tjejer under 60 kg från inlägg i tråden haha
Klart att sajterna är fulla av troll. Ibland (ofta motbjudande) sådana, men stundtals roliga också. Men det är naturlag mer än trollande att män uttalar sig om kvinnors utseende antingen för att framtvinga tacksamhet och/eller komplex.

Man får inte det man önskar heller. Det är också någon form av lag i livet.
Citera
2018-06-12, 03:51
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ordmojlig

Klart att sajterna är fulla av troll. Ibland (ofta motbjudande) sådana, men stundtals roliga också. Men det är naturlag mer än trollande att män uttalar sig om kvinnors utseende antingen för att framtvinga tacksamhet och/eller komplex.

Tack för femsplaining men jag skaffar appen ändå. Du gjorde ingen skillnad i världen, gumman.
Citera
2018-06-12, 03:56
Medlem
Citat:
Tack för femsplaining men jag skaffar appen ändå. Du gjorde ingen skillnad i världen, gumman.
Hjärtat, jag finns inte där och även om jag inte gör världen någon skillnad lägger jag också någon tid på motsatta könet då och då. Så jag står inte i din väg.
Citera
2018-06-12, 08:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fabula
Givetvis är det ju inte till någon nackdel som kille att vara vältränad och på ett smakfullt sätt visa upp sin kropp på Tinder. Poängen min är att du som kille inte alls får samma hävstång som de tjejer som har en schysst kropp. Inte fan springer du efter halvfeta tjejer bara för att de är vackra som änglar i ansiktena?

Som snubbe kommer du ju dock undan med både dvärglängd och ölmage så länge du är en 8-9a i fejset.

Ja, är de här jäkla tjockisdejterna jag gång på gång lyckas få till. Som sagt, slarv med research plus godtrogenhet, kombinerat med att jag uppenbarligen dras till gulligt utseende med äppelkinder, vilket verkar vara ansiktsdrag starkt korrelerade med fetma.

Inget att må dåligt över dock. Har själv dragits till såna tjejer många gånger, gäller att göra lite stalking research eller som du säger använda photoshops ljusa upp filters (levels, brightness, etc). Har en bild på en brud som är så jävla klockren. Man ser verkligen det man vill se, men så fort du ändrar inställningarna i photoshop och ser vart hennes ben "egentligen" går av.

Då ser man att hon är ett fetto, snygg i ansiktet dock, haha!! Helt seriöst sånt gör mig genuint ledsen. Många av dessa tjejer bara dom började med en one meal a day så skulle dom bli snygga inom någon månad eller så, och kunna få vad dom vill. Har t.om sagt så till vissa tjejer som man är lite mer "kompis" med.
Mkt tragiskt faktiskt, men dom orkar väl inte mentalt. Det bara är så. Väldigt få orkar med omställningen.
Citera
2018-06-12, 08:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fomalhaut
Absolut, så är det.

Jag vill dock poängtera en sak: Det där jag sa om 10 likes om dagen var tydligen överdrivet, dock ej avsiktligt. Jag hade en spree där i några dagar då jag låg på något i den stilen, men på senaste har det snarare blivit runt 3 stycken per dag. Det har gått segt, och jag tror det kan handla om att jag fuckade upp min score genom att använda en boost.

Ah, ja nej ibland står det väl 10 likes om man inte är så aktiv. Har själv 10 likes nu som jag sparar på sen min åldersförändring gick ju tll 25-40 el nåt, sen ändra ner igen. Eftersom äldre kärringarna är mer desperata på att träffa någon, typ.

Har givit resultat då flera yngre sen swipear ja på mig, antagligen för jag dyker upp snabbare i listan pga att man har lite likes. Stänger ner appen om ja ser en kärring dyka upp, då jag inte vill swipea nej (förstör nog ens stats, misstänker att så är fallet iaf. Då det blir uppenbart att det är en av mina 10+ likes, så att säga.)
Citera
2018-06-12, 08:20
Medlem
Är lite intresserad av vad ni har för uppenbara dealbreakers. I termer om personlighet, alltså – inte utseende. Det är så klart mycket som ska stämma, men här tänker vi som sagt veritabla dealbreakers som alltså i princip inte går att väga upp för för med andra kvaliteter.

Här är min topp 5:

Feminist (eller motsvarande bigotteri ... men en nynazistisk tjej lär jag ju inte träffa på oavsett)
Religiös
Antiintellektuell
Kass stil (Jag har kommit fram till att jag föredrar tjejer som förstår trender men plockar ut bitar de gillar snarare än att okritiskt omfamna dem alla. Den här punkten har med yta att göra men är ändå en strikt personlighetsfråga på så vis att vi alla väljer hur vi utsmyckar oss.)
Överdrivet dekadent (t.ex. om hon har ägnat sig åt lebbsex, deltagit i trekanter eller dylikt)

Inser att mina tre översta punkter i princip är en och samma.
Citera
2018-06-12, 08:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ordmojlig

Oh, the irony. Kolla in min dealbreaker-lista ovan.

Apropå att män uttalar sig om kvinnors utseende så är det väl bara att jämföra Tinder-presentationer. Det är betydligt vanligare med kvinnor som fläker ut utseendemässiga dealbreaker-listor än män som gör detsamma, eh?
Senast redigerad av Fomalhaut 2018-06-12 kl. 08:41.
Citera
2018-06-12, 08:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Du är väl den enda i detta nu som kör lite mer återhållsamt och något du kallade pojkvänsgame va? Så du är isåfall både en skräll rent oddsmässigt men sett till att du börjat köra mer seriöst, något som också är roligare men framförallt mer givande över tid, så vete fan om man inte ska köra på dig ändå.

Folk som kan vela men som inte gör det är bra för balansen och virrvarret som verkar råda där.

Du får gärna delge vad som fick dig att bädda ner henne istället för att försöka kliva på henne Att inte köra samma stil som alla andra bögar är garanterat bra, men hur blev pervot så gullig?

Är ju det som är grejen. Man kan vara pervo och köra "pojkvänsgame" med vissa tjejer, bla denna uländska. Andra tjejer är det antingen eller......Nej, på våran första dejt. Var det mycket "the fuck do you say?" och sen bestraffning med smisk på röven (utan på hennes byxor alltså). Dvs bygger upp en sexuell ton redan från start. Hon gillade mig direkt. Så hon valde att sova över hos mig. Jag undvek att knulla henne då jag vet att det gör att tjejer bygger känslor och ett ännu större sug av "hur är han i sängen? jag blir tokig, Varför knulla han mig inte!? Det gör ju alla andra killar, wtf".

Hon ville höra en svensk godnatt saga om sig. Hon frågade också "brukade din mamma läsa godnatt sagor för dig som liten?" jag svarade "Ja". Hon smälte. Avslutade med puss på pannan och gav henne en nyckel som jag kallade #metoo key#. För att hon skulle känna sig trygg om att inte bli våldtagen (nyckel till sovrummet alltså, så hon kunde låsa in sig. Jag själv tog soffan, förstås.)

Tror inte ni ska bli särskilt förvånade om Spelbolagets odds schysteras
Citera
2018-06-12, 09:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kroppskakoregott

Är ju det som är grejen. Man kan vara pervo och köra "pojkvänsgame" med vissa tjejer, bla denna uländska. Andra tjejer är det antingen eller......Nej, på våran första dejt. Var det mycket "the fuck do you say?" och sen bestraffning med smisk på röven (utan på hennes byxor alltså). Dvs bygger upp en sexuell ton redan från start. Hon gillade mig direkt. Så hon valde att sova över hos mig. Jag undvek att knulla henne då jag vet att det gör att tjejer bygger känslor och ett ännu större sug av "hur är han i sängen? jag blir tokig, Varför knulla han mig inte!? Det gör ju alla andra killar, wtf".

Hon ville höra en svensk godnatt saga om sig. Hon frågade också "brukade din mamma läsa godnatt sagor för dig som liten?" jag svarade "Ja". Hon smälte. Avslutade med puss på pannan och gav henne en nyckel som jag kallade #metoo key#. För att hon skulle känna sig trygg om att inte bli våldtagen (nyckel till sovrummet alltså, så hon kunde låsa in sig. Jag själv tog soffan, förstås.)

Tror inte ni ska bli särskilt förvånade om Spelbolagets odds schysteras

Helt rätt, finns i regel inget som triggar igång så bra. Fan vad tjejer kan förändras när man behandlar dem så. Lägga sig med ryggen mot dem Och vakna mitt i natten av att någon klänger på en, eller när man vaknar på morgonen och ser det där småsura i ögonen. Så jäkla roligt och vägvinnande.

Pervo/gull är en underskattad kombo.
Citera
2018-06-12, 09:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kroppskakoregott
Ah, ja nej ibland står det väl 10 likes om man inte är så aktiv. Har själv 10 likes nu som jag sparar på sen min åldersförändring gick ju tll 25-40 el nåt, sen ändra ner igen. Eftersom äldre kärringarna är mer desperata på att träffa någon, typ.

Har givit resultat då flera yngre sen swipear ja på mig, antagligen för jag dyker upp snabbare i listan pga att man har lite likes. Stänger ner appen om ja ser en kärring dyka upp, då jag inte vill swipea nej (förstör nog ens stats, misstänker att så är fallet iaf. Då det blir uppenbart att det är en av mina 10+ likes, så att säga.)

Förstår inte riktigt hur du menar. Jag åsyftar alltså antalet nya likes per dag, inte siffran med totala antalet likes som visas för Guld-användare.
Citera
2018-06-12, 09:49
Medlem
snubblens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fabula
Har (tyvärr) aldrig några problem med att få upp den, framförallt inte med några järn innanför västen.

Sen snackar vi som sagt inte om några elefanter eller rena tjockisar, utan mer tjejer som antingen medfött är lite större i kroppen, alternativt genetiskt smala men som aldrig tränar dvs smygfeta. Det är dessa jag tycker är svårast att syna. Rena tjockisar kan man enkelt identifiera bara genom att titta på överarmarna!

Inte mycket att göra åt saken på förhand tyvärr, vissa måste du träffa för att besiktiga så att säga. Går ju att vara smal i kroppen men sedan totalslapp så när du tar henne på arslet så är det som att det rinner mellan fingrarna. Och det behövs inte mycket till klädstyleing för att dölja fett, en person behöver vara ganska rejält fet för att det inte ska gå att dölja. Det ser man inte minst på killar som ofta kan se normala ut i kläder men utan tröja så ser man hur det dallrar.

Minimera tid investerad är mitt råd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in