2018-06-11, 15:05
Medlem
Jag har lyckats stänga av siså 20 tals tjejer bli bannade om de har haft på sig 3 dagar och inte svarar. Bara tryck på anmäl knappen och skriv att de säljer sex på tinder eller kräver droger. Ju fler anmälningar på de desto mer fuckar man deras algoritm så att de inte får match eller blir avstängda.

Bättre få bort de från tinder så kan vi bara ha kvar de tjejerna som vill ses och inte massa bekräftelse kåta.
Citera
2018-06-11, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av white-power
Jag har lyckats stänga av siså 20 tals tjejer bli bannade om de har haft på sig 3 dagar och inte svarar. Bara tryck på anmäl knappen och skriv att de säljer sex på tinder eller kräver droger. Ju fler anmälningar på de desto mer fuckar man deras algoritm så att de inte får match eller blir avstängda.

Bättre få bort de från tinder så kan vi bara ha kvar de tjejerna som vill ses och inte massa bekräftelse kåta.
Tänk om fula tjejer börjar göra samma sak
Citera
2018-06-11, 15:35
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av white-power

Hur vet du att du lyckats med detta?
Citera
2018-06-11, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Hur vet du att du lyckats med detta?
Gjorde det igår kväll och då försvann de nu idag imorse när ja kollar på min match lista. Högst tar det 30 min innan den tas bort har jag nu märkt. Vissa gånger tar det bara nån minut innan de bara försvinner från listan.
Citera
2018-06-11, 16:35
Medlem
anteri17s avatar
Det gäller att göra sin research. Hittade en matchning på Facebook men där fanns liten information. Gick vidare till hennes mors konto där jag ser att moder gillar Alternativ för Sverige. Wow! Kalasläge här ju.
Citera
2018-06-11, 16:39
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Det gäller att göra sin research. Hittade en matchning på Facebook men där fanns liten information. Gick vidare till hennes mors konto där jag ser att moder gillar Alternativ för Sverige. Wow! Kalasläge här ju.
Det är förvånansvärt enkelt att vara en pro-stalker... lite skäms man, men det man (tjejen) inte vet om, lider inte hon av.
Citera
2018-06-11, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17

Är väl inte så konstigt med tanke på hur Sverige ser ut i dagsläget. Dessutom har flera opinion visat sig att SD kommer med sannolikhet bli största paritet.
Citera
2018-06-11, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Jag vet att du är en bra och ärlig kille, och att du är formad av hur det ser ut (jargongen på Tinder) samt över hur du blivit behandlad.

Frågan är dock om du inte fäller krokben på dig själv ändå.

Strongt skrivet av dig. Öppenhjärtigt och ärligt, typiskt att det ska bli sådär när du beter dig schyst och ändå blir behandlad så.

Det sjuka är väl att hon antagligen inte gjort det för att vara elak utan för att det är en vrickad marknad och att många inte riktigt fattar vad de håller på med.

Du har inte lurat någon annan. Men risken är att du kommer lura dig själv. Hade du varit inne på en bra linje och hittat ett vägvinnande koncept så hade du inte haft dina dalar där du blir så trasig emellanåt. Att anpassa sig är bra och det är förståeligt, men jag tror du kommer hamna i den där svackan igen. Risken är stor iaf.

Thx.
Frågan är om man gör rätt i ignorera. Har henne endast på snap och hon är inte aktiv där direkt.
Så hon lär ju glömma bort en fort.

Kan ju nämna att hon är nog fan en 10a (gillar inte skalor) men får nog konstant killar efter sig, utan tvekan. Så tror inte hon direkt bryr sig.

Svarade inte på de sista hon skrev som sagt. Tänkte mest bara låta de gå och sen får de va om hon inte inleder konvo. Då differentierar man dig iaf mot majoriteten av andra killar som inte haglar efter henne hur hon än beter sig och man har stoltheten kvar om man stöter på henne någon gång i verkligheten.
Citera
2018-06-11, 18:09
Medlem
fabulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kroppskakoregott
Självklart är kroppen A och O läs ovan Formalhaut en smaklig överkroppsbild med någon aktivitet (ej gym). Blir det flera matchningar än utan. Ligger själv i deff ala en meal per day stilen och pumpar iron som ArnoldsAnorektiskebarnbarn, eller något.
Två dejter i veckan är ju ändå schysst, men det låter ju inte som du hehe får välja dom finare dejterna. En annan fick erbjudande i lördagsnatt men valde att avstå, kör mitt pojkvänsgame. Tycker faktiskt om det. Är mysigt att göra "annorlunda" saker än övriga bögar. Dvs som jag var inne på, bädda ner tjejerna pussa på pannan, kanske dra en nattsaga om dom. Haahaaha!

Givetvis är det ju inte till någon nackdel som kille att vara vältränad och på ett smakfullt sätt visa upp sin kropp på Tinder. Poängen min är att du som kille inte alls får samma hävstång som de tjejer som har en schysst kropp. Inte fan springer du efter halvfeta tjejer bara för att de är vackra som änglar i ansiktena?

Som snubbe kommer du ju dock undan med både dvärglängd och ölmage så länge du är en 8-9a i fejset.

Ja, är de här jäkla tjockisdejterna jag gång på gång lyckas få till. Som sagt, slarv med research plus godtrogenhet, kombinerat med att jag uppenbarligen dras till gulligt utseende med äppelkinder, vilket verkar vara ansiktsdrag starkt korrelerade med fetma.
Citera
2018-06-11, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Klart att det är förnuftigt att göra det, men det säger ju även lite om vem man är och hur man lever. Och nivån på dem man har varit med.

Att göra det för sin egen skull är ju en jävla skillnad mot att göra det för att en simpel Tinderbrud ställer det som krav.

Pinsamt.

Jag hade gjort alla test i hela världen, tagit prover mot massa onödigt också för att överdriva det, sedan visat upp det och frågat henne om det såg bra ut och sedan när det närmat sig sex så hade jag avvisat henne för att jag tänkte på ett ex. Sagt det i sängen när hon varit bra i gasen.

Så, snöpligt slut lilla gumman.

Jag bör göra det oavsett så då kan jag lika gärna göra det nu.

Jag stör mig faktiskt inte alls på att hon säger så. Speciellt inte med tanke på hur jag framställt mig. Själv har hon bara legat med tre personer hittills under sina 25 år så jag förstår att hon blir nojig med mig. Sedan har jag inte varit med supermånga totalt heller då jag varit i förhållanden under hela mitt sexuellt aktiva liv förutom typ ett år.
Citera
2018-06-11, 18:25
Medlem
Honeyvoices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LongTerm90
Thx.
Frågan är om man gör rätt i ignorera. Har henne endast på snap och hon är inte aktiv där direkt.
Så hon lär ju glömma bort en fort.

Kan ju nämna att hon är nog fan en 10a (gillar inte skalor) men får nog konstant killar efter sig, utan tvekan. Så tror inte hon direkt bryr sig.

Svarade inte på de sista hon skrev som sagt. Tänkte mest bara låta de gå och sen får de va om hon inte inleder konvo. Då differentierar man dig iaf mot majoriteten av andra killar som inte haglar efter henne hur hon än beter sig och man har stoltheten kvar om man stöter på henne någon gång i verkligheten.

Jag tycker inte du ska ge upp utan kontakta henne och ha något som faktiskt är en dejt.

Jag vet att du har mycket att erbjuda rätt tjej så varför erbjuda såna latollemöten?…not sexy alls ju.

-Jaja jag sitter här i soffan å swajpar lite så kommer nog Megan Fox och tigger om att bli påsatt(och sedan sura på fullt allvar när hon ställer in).

Va e de? Var är den där 500k bilen som du ska hämta upp henne i?

#menkomigennuva
Citera
2018-06-11, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyvoice
Jag tycker inte du ska ge upp utan kontakta henne och ha något som faktiskt är en dejt.

Jag vet att du har mycket att erbjuda rätt tjej så varför erbjuda såna latollemöten?…not sexy alls ju.

-Jaja jag sitter här i soffan å swajpar lite så kommer nog Megan Fox och tigger om att bli påsatt(och sedan sura på fullt allvar när hon ställer in).

Va e de? Var är den där 500k bilen som du ska hämta upp henne i?

#menkomigennuva

Jag flashar inte med sådana saker på tex sociala medier eller FB. Skriver inte ut jobb eller liknande heller. Är en typisk jeans t-shirt snubbe så ser nog ganska alldaglig ut.

Hur ska lägga fram det dårå? Känns som de blir sjukt needy nu, eftersom de sket sig sen skrev jag inte. Typ så man kommer fram med svansen mellan benen...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in