2018-06-11, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av impasto
Ja och jag vill kunna äta tårta varje dag och ha sexpack utan att träna. Verkligheten ser dock annorlunda ut.
Citera
2018-06-11, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Milford.Cubicle
Saknar att ha en pojkvän och som kan säga till mig snälla saker när jag har gjort något bra och kunna göra roliga saker ihop. Samtidigt så har jag fått veta att inga killar vill ha mig längre eftersom jag är så trasig människoa. De vill bara ha en tjej som har ett jättebra jobb och alltid är glad. Och inte mig då som kan vara ledsen, för det ska de inte behöva stå ut med. Och jag kan förstå att dem inte vill ha mig eftersom jag haft så mkt problem men jag försöker ju göra min liv bättre nu iaf. Men samtidigt tänker man om man träffar någon som bara vill ha en när man är "jätte bra" är de verkligen kär lek då ?
Den senaste killen som jag träffa var verkligen jobbigt för mig för han pussade mig och sa ibland snälla saker och brydde sig om mig. Men allt va ju bara på låtsas då för att få sex fick jag veta senare.
Men tycker ni jag bara ska göra mitt liv bättre och göra mig själv gladare så kan jag få en pojkvän sen när jag har förtjänat det och slutat vara naiv?
Det är det här feminism, eller snarare den underliggande psykiska och fysiska problematik, leder till.

Tänk om din mamma och pappa hade gett dig en örfil när du började bli en förslappad feministfitta i senare tonåren, då hade du inte suttit här och gråtit ut om hur ensam du är.

Ja gumman patriarkatet är lösningen. Hade patriarkatet varit stark och du fått stryk när du var uppkäftig som barn hade du inte blivit detta postmoderna missfoster. Va arg på feministerna, de har förstört dig.

Hur blir det nu i livet tror du? Du får kanske importera en afghan eller nigerian? Det är svårt att hitta någon när man är en bitter feministfitta vet du.
Citera
2018-06-11, 20:18
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mjukispappa
Det är det här feminism, eller snarare den underliggande psykiska och fysiska problematik, leder till.

Tänk om din mamma och pappa hade gett dig en örfil när du började bli en förslappad feministfitta i senare tonåren, då hade du inte suttit här och gråtit ut om hur ensam du är.

Ja gumman patriarkatet är lösningen. Hade patriarkatet varit stark och du fått stryk när du var uppkäftig som barn hade du inte blivit detta postmoderna missfoster. Va arg på feministerna, de har förstört dig.

Hur blir det nu i livet tror du? Du får kanske importera en afghan eller nigerian? Det är svårt att hitta någon när man är en bitter feministfitta vet du.
Det är inte svårt att hitta någon har bara valt bort många för jag kände inte ens att de påverkade mig positivt. Många som tjatat"ha lägre krav" men det har aldrig köäbts bra med nån. För den första gången fick jag själv fram tanken att Jag ville ha ett barn med denna killen och att jag skulle vilja gifta mig med honom. De flesta av er kan inte få en att känna så, utan ska bara prackas på saker man inte vill ha. Mina föräldrar har lärt mig allt och både älska mig och ställt krav på mig. Men ibland har man tvivla på sig själv om man duger, särskilt när man inte lyckats med allt man vill. har inget att skryta med för denna killen . Man tänker vilka killar vill ha så är det typ en orealistisk bild som ingen kan leva upp till , jag vet inte hur det tänker, men är iaf glad för denna upplevelsen även om en kille är riktigt snygg o bra så har jag fått för mig att tveka på något. Har även tyckt synd om dem att behöva vara med mig.. Istället för en yngre finare tjej ,

Sen tar jag inte åt mig från förolämpningar från någon som inte känner mig men brukar bli merst intresserad av svenska killar även om en del invandrare är trevliga också
Senast redigerad av Milford.Cubicle 2018-06-11 kl. 20:30.
Citera
2018-06-11, 20:52
Medlem
jonesy.s avatar
Du verkar i ärlighetens namn inte vara mentalt fräsch så att säga för att få en vettig man, därför drar du åt dig liknande vilsna själar.
Lika barn leka bäst.

Äter du antidep?

Börja ät baljväxter varje morgon och gå en promenad det är bra för hjärnkontoret.
Citera
2018-06-11, 21:05
Medlem
adolf512s avatar
Risken är att du blir desperat & sänker dina krav.

Finns massvis med killar som vill ha dig.
Citera
2018-06-11, 21:10
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonesy.
Du verkar i ärlighetens namn inte vara mentalt fräsch så att säga för att få en vettig man, därför drar du åt dig liknande vilsna själar.
Lika barn leka bäst.

Äter du antidep?

Börja ät baljväxter varje morgon och gå en promenad det är bra för hjärnkontoret.
Jag har träffat många fina killar och gjort saker ihop och varit ihop med riktigt snälla fina killar. Även haft riktigt snälla kill-bästisar. Jag är glad för dom människorna jag fått ha i mitt liv . Men ibland blivit förvånad för att jag haft en dålig bild av mig själv.
Citera
2018-06-11, 21:16
Medlem
Citat:
Det var på en förening för handikappade och jag vet inte vad jag gjorde för fel. Det är det att jag har svårt för att vara social så båda har Asperger . Han verkade gilla mig först men efter ett tag hade han nog tänkt efter och kommpå att han ville ha en annan tjej.

Då passar du in här på Fb då majoriten här inne på forum delen har olika sjukdomar som asbergs, adhd, autism osv.. Sånt här människor vill ingen leva med då de bara skapar massa oreda o problem som den normale kan leva gott utan. Då lever nog de flesta ensamma istället

Du hade behövt betala mig varenda dag för sex, kärlek och umgänge då ingen i mitt kontakt nät lider av någon depression. Ni drar negativt runt om er och nej ni tjejer får inte killar på löpande band för tjocka, sjukdomar vill ingen leva med
Citera
2018-06-11, 21:17
Medlem
Citat:
Jag har träffat många fina killar och gjort saker ihop och varit ihop med riktigt snälla fina killar. Även haft riktigt snälla kill-bästisar. Jag är glad för dom människorna jag fått ha i mitt liv . Men ibland blivit förvånad för att jag haft en dålig bild av mig själv.
Du är så rolig i dina funderingar. Även om många är lite dumma mot dig så ska du inte bry dig.

Jag är glad för din skull att du haft riktigt snälla killar, samt även riktigt snälla kill-bästisar.

Bra Milford
Citera
2018-06-11, 21:36
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Majongq
Då passar du in här på Fb då majoriten här inne på forum delen har olika sjukdomar som asbergs, adhd, autism osv.. Sånt här människor vill ingen leva med då de bara skapar massa oreda o problem som den normale kan leva gott utan. Då lever nog de flesta ensamma istället

Du hade behövt betala mig varenda dag för sex, kärlek och umgänge då ingen i mitt kontakt nät lider av någon depression. Ni drar negativt runt om er och nej ni tjejer får inte killar på löpande band för tjocka, sjukdomar vill ingen leva med
Jag har inte så mkt pengar nu men kan tänka mig att betala till min kille i framtiden om jag gillar honom.
Citera
2018-06-11, 22:39
Bannlyst
Citat:
Jag har inte så mkt pengar nu men kan tänka mig att betala till min kille i framtiden om jag gillar honom.

Vad är det som du förväntar dig från en pojkvän, som du inte får från dina vanliga vänner, dina föräldrar eller syskon? kan du inte skriva en lista, och helst rita ett diagram? Med cirklar, kurvor, staplar, x-axeln och y-axeln.
Citera
2018-06-11, 23:49
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Klart du skall må bättre för din egen skall först och främst, hitta någon där ute som skall "fixa" dig är en tämligen dålig ide.

Sen att folk är upp och ner i humöret är ju inget konstigt, en person som är superglad precis hela tiden skulle ju med driva dig till vansinne och alla män känner till pms så vi vet att det ingår minst 1 veckans tröstande i månaden i förhållandekontraktet. Men det får ju finnas lite måtta och folk som faktiskt är deprimerade och liknande är ju inte lätta att ha ett förhållande med eftersom det till slut kan kännas att dom drar ner en i deras skit och är man en lycklig person själv så vill man ju inte utsätta sig för det, iaf inte under en längre tid.
Japp men det kommer nog med tiden att må bättre. Har varit mkt jobbiga händelser för mig dem sista åren och för det första både med mobbing och riktigt utsatthet men är ju på vägen att må bättre. Och nu när mobbingen sluta att mer fått energin tillbaka att kunna göra de jag vill. Fattar knappt vad som hänt själv. Har inte tänkt dra ner nån till att må sämre
Citera
2018-06-11, 23:51
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tramssexuell
Vad är det som du förväntar dig från en pojkvän, som du inte får från dina vanliga vänner, dina föräldrar eller syskon? kan du inte skriva en lista, och helst rita ett diagram? Med cirklar, kurvor, staplar, x-axeln och y-axeln.
Svårt att säga exakt. Stå ut med mig för det första och inte bli arg jämt. Kan fundera på det och skriva mer sen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in